Anonym bruker Skrevet 19. september 2017 #1 Skrevet 19. september 2017 Jeg har hatt mitt opprydning ihusets to store frysere og har følgende: svinekjøtt, kyllingfilet, laks, grillet kylling, lammekjøtt og kjøttboller. Nok til flere middager med de ulike tingene jeg fant. kan noen gi meg tips til hva jeg kan lage av svinekjøtt i dag og laks i morgen? Anonymkode: 1a365...dbb
Anonym bruker Skrevet 19. september 2017 #2 Skrevet 19. september 2017 Laks med wok svin er godt i lapskaus eller thaimat Anonymkode: 46332...4b2
Anonym bruker Skrevet 19. september 2017 #3 Skrevet 19. september 2017 Jeg har også slik for tiden! Deilig å endelig se bunn av fryseren, DET er lenge siden det Igår lagde jeg strimlet svinefilet med brokkoli og blomkål. La i form, hadde på fløte over og krydra og tok på masse ost. Gratinerte det på 200 grader i 30 minutter Anonymkode: 6da74...980
skinnfilla Skrevet 19. september 2017 #4 Skrevet 19. september 2017 Laks i form med gulrot,løk,purring selleri (strimlet) hva slags svinekjøtt? Filet/kotelett med ris eller potet, brunsaus/bearnaise,fløtesaus og grønnsaker. Nakke /bog kokt med brunsaus, potet/potetstappe og grønnsaker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå