Anonym bruker Skrevet 19. september 2017 #1 Skrevet 19. september 2017 Helst med strech.. liker Cubus sine jegging Jane, men de er jo bare svarte i 1 uke :/ Anonymkode: e748a...23f
Anonym bruker Skrevet 19. september 2017 #2 Skrevet 19. september 2017 Floyd sine med høyt liv gir fin figur og sitter bra. De blir ikke grå, men de nupper og mister formen etter hvert. HM sine blir grå etter hvert, og mister også formen til slutt, men sitter bra og gir fin figur. Du får de med jevne mellomrom til100-150 kroner. Det vil si fem bukser for prisen av en floyd-bukse. Jeg bruker buksene så lenge de er fine, så blir de brukt til maling, hagearbeid el. l. og kastet og jeg kjøper nye. Anonymkode: bf444...e90
Anonym bruker Skrevet 19. september 2017 #3 Skrevet 19. september 2017 Du kan jo og farge de opp igjen Anonymkode: e5408...3b1
Førstemann Skrevet 19. september 2017 #4 Skrevet 19. september 2017 Vero Moda har fått en ny type nå som visstnok ikke blekner like fort. Jeg har kjøpt et par, men foreløpig bare vasket de 1 gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå