Gå til innhold

Dere som ammer, hva har dere alltid ved siden av dere da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vann? Lesestoff? Noterer du noe ang babyen? Eller bare koser du/nyter tiden?

hører flere har en eske/kurv med diverse. Kluter, vann til deg, ekstra ammeinnlegg osv. 

Hva har du?

Anonymkode: af164...735

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse vann, gulpeklut, mobil og fjernkontrollen til TVen. Mat i tillegg hvis jeg er sulten. 

Anonymkode: 168eb...81f

Skrevet

I starten noterte jeg også hvilket bryst og klokkeslett. Var helt i tåka de første ukene så da var det greit å holde oversikt over måltidene. 

Anonymkode: 168eb...81f

Skrevet

En isboks med ammeinnlegg, antibaq, purelan, melkoppsamlere, gassklut, nesesprayen som hjelper utdrivning (i tilfelle tilstoppede melkeganger) multimam kompresser, ullinnkegg og ofte en smokk og energibar. 

Skrevet
Akkurat nå, Juliea ruger skrev:

En isboks med ammeinnlegg, antibaq, purelan, melkoppsamlere, gassklut, nesesprayen som hjelper utdrivning (i tilfelle tilstoppede melkeganger) multimam kompresser, ullinnkegg og ofte en smokk og energibar. 

Jeg bruker også en app som heter Breastfeeding.

Skrevet

Jeg er trebarnsmor. Får jeg amme uten å samtidig bygge lego så bare nyter jeg roen, evt leser på mobilen. Har vannglass overalt i huset for tida. 

Anonymkode: deb84...750

Skrevet
32 minutter siden, Juliea ruger skrev:

Jeg bruker også en app som heter Breastfeeding.

Er det denne?

IMG_6131.PNG

Anonymkode: af164...735

Skrevet

Vannflaske, mobil og fjernkontroll. Gulpekluter. Evt frukt eller mat.

Koser/nyter baby mens han er våken, ser TV eller trykker på mobilen mens han spiser i søvne. Det gjør han stort sett alltid etter ca 5 minutter. 

Anonymkode: 000fe...b2a

Skrevet

Ingenting. :) Lå i senga og amma stort sett. Slappa av. Tok knipeøvelsene mine. 

Anonymkode: 51c81...45d

Skrevet

Mobil og fjernkontroll 

Skrevet

Mobil 👍 min baby spiser kun i senga på mørkt rom liggende så mulighetene begrenser seg. 

Anonymkode: 2ee4c...6c2

Skrevet

Ammer ikke nå lenger, men hadde alltid mobilen og en klut med meg. Brukte ammeskjold og det ble mye søl da han var ferdig med melk i skjoldet som han dro av og sølte utover hele meg.

Skrevet

Ammer ikke mer men hadde alltid mobil og/eller fjernkontroll. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...