Anonym bruker Skrevet 18. september 2017 #1 Skrevet 18. september 2017 Hva skjedde med verdens verste eks osv som sto i bloggen? Hva har jeg gått glipp av nå? Han hadde jo svikta, ungen kom med storken, det var ikke aktuelt`? Anonymkode: 7ba28...cb6
Anonym bruker Skrevet 19. september 2017 #2 Skrevet 19. september 2017 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Hva skjedde med verdens verste eks osv som sto i bloggen? Hva har jeg gått glipp av nå? Han hadde jo svikta, ungen kom med storken, det var ikke aktuelt`? Anonymkode: 7ba28...cb6 Vet ikke hva jeg skal si jeg, men kg-kjærringene fikk visst rett, heldigvis kan man vel si. Jeg har sluttet å lese bloggen til vp, altfor mye svada og eksponering av mindreårige. Anonymkode: 3ca26...76f
Anonym bruker Skrevet 19. september 2017 #3 Skrevet 19. september 2017 Hun ble jo sammen med eksen til kjæresten til sin eks, så alt ble jo snudd på hodet. Var unektelig veldig merkelig at pappaen til Lila bor sammen med datteren til Gekko og de får den jenta på samvær, den jenta snakker om Lila og ser på henne som en søster, også får ikke Lila komme på samvær til sin far, som bor sammen med datteren til Gekko hele tiden. Når de to små jentene fant hverandre, ble gode venner og ser på hverandre som søstre så måtte jo pappaen til Lila slippe henne også inn i livet sitt. Samtidig har jo barnevernet vært på banen, så det har nok blitt ryddet litt opp i alt sammen tenker jeg. Anonymkode: 982e9...146
Anonym bruker Skrevet 19. september 2017 #4 Skrevet 19. september 2017 De som leser bloggen vet jo at den er full av selvmotsigelser, dvs. løgn. Det var bare da noen på Kvinneguiden tilfeldigvis så en film av at hun var på samvær hos faren som gjorde at Camilla endelig fortalte sannheten. Det skrev hun selv på instagram, at "noen forum hadde skrevet om det" så hun måtte si det. Han har ikke sviktet, han har tatt ansvar og alt det ser. Det var bare Camilla han ikke ville ha, og for de som så det hun skrev om ham så skjønner de fleste akkurat det, tror jeg. Likevel så skrev Camilla og Kim Ronny bare en uke eller to før det kom ut at faren burde legges inn på Gaustad fordi han ikke tok ansvar! 😠 Hun burde si unnskyld til ham og alle leserne hun har jugd for! Hvem gjør noe sånt? Forteller ungene at faren til yngste ikke vil ha henne også er det bare jug for å få sympati?! Anonymkode: b4af8...f95
Anonym bruker Skrevet 19. september 2017 #5 Skrevet 19. september 2017 Forferdelig stygt gjort. Så utrolig bra for barna at barnevernet er i bildet. Hun trenger sårt veiledning! Anonymkode: cf654...b7a
Anonym bruker Skrevet 19. september 2017 #6 Skrevet 19. september 2017 Hva betyr delt samvær? 50-50? Anonymkode: ffaba...068
Anonym bruker Skrevet 19. september 2017 #7 Skrevet 19. september 2017 I denne saken har det vært så mye selvmotsigelser og så mye stygt fra Paprikaens kant at det går nesten ikke an. Den måten hun har hengt ut bf på er nesten ikke til å tro. Hun mister all troverdighet (hvis hun i det hele tatt noensinne har hatt noen) ved å kun bekfrefte samvær etter at dette har blitt diskutert på forum, særlig når hun for litt siden skrev et blogginnlegg om at de ville flytte da de ikke orket å møte eksens familie på butikken osv.bare for å høste sympati. Det må ha vært fryktelig frustrerende for bf å ha sett alt det stygge og usanne Paprikaen har skrevet om ham, men dette kommer (forhåpentligvis) til å bite henne i rævva til slutt. Kan ikke engang forestille meg hvordan minipaprika vil føle det når hun leser alt det stygge mora har spydd ut på en offentlig blogg om pappaen hennes...fy søren... Anonymkode: a2137...ace
Anonym bruker Skrevet 19. september 2017 #8 Skrevet 19. september 2017 Jeg regner med at alt bunner i at han ikke ville hun skulle beholde barnet. Ikke usannsynlig at han også sa at han ikke ville ha noe med barnet å gjøre om hun beholdt mot hans vilje... Når hun da hadde lagt ut i det vide og det brede om hvor sviktet hun ble av denne grusomme mannen kunne hun vel ikke ta det tilbake når han kom på bedre tanker? Når du da vikler deg lenger og lenger inn i et nett av løgner blir det vanskeligere og vanskeligere å komme ut av det igjen. Hun ville tapt ansikt uansett hva hun skrev, så hun fortsatte bare å skrive dritt om han. Tipper jeg da. Anonymkode: 982e9...146
Anonym bruker Skrevet 19. september 2017 #9 Skrevet 19. september 2017 Hun skriver jo at hun er ærlig om det! Samtidig som historien forandrer seg fra en dag til neste, og vi vet hun lyver! Bloggen besto jo nesten ikke av noe annet i fjor! Det var to ord om puter og om at hun måtte jogge daglig og var i super form pga. fæle bekkenproblemer og så var resten dritt om eksen. Under fullt navn! De var ikke engang sammen da hun ble gravid og den nye dama hans og de rundt henne fikk også høre det! Mange av kommentarene var fra "lesere" med samme skrivefeil og fakta som Camilla selv skrev det. Og det var stygge, stygge ting! I tillegg var det beskrivelser av hvor de var blitt sett osv, samtidig som Camilla altså skrev de styggeste ting om hvor fæl han hadde vært mot henne osv. Han var hata i bloggen! Mye ble sletta rett etter at folk som fulgte med hadde lest det, men noen tok skjerm dump av ting. Det er injurier og klart ulovlig å skrive om andre. Og nå viser det seg at hun bare var forbanna og såra fordi han ikle ville bli sammen med henne likevel. Så derfor kom all den dritten som tydeligvis ikke sant! Han burde anmelde eller så fortsetter hun bare Anonymkode: b4af8...f95
Anonym bruker Skrevet 19. september 2017 #10 Skrevet 19. september 2017 Håper barnefar får full omsorg og at hun skammer seg herfra til evigheten. Anonymkode: 6dfd2...515
Anonym bruker Skrevet 19. september 2017 #11 Skrevet 19. september 2017 Jeg er dessverre enig. Anonymkode: b4af8...f95
Admin Skrevet 19. september 2017 #12 Skrevet 19. september 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Ann Christin, admin
Anonym bruker Skrevet 20. september 2017 #13 Skrevet 20. september 2017 Er det noen som vet hvorfor de plutslig selger alt? Hun skrev de flytter bort fra noen, men hvem da? Anonymkode: 7ba28...cb6
Anonym bruker Skrevet 20. september 2017 #14 Skrevet 20. september 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Er det noen som vet hvorfor de plutslig selger alt? Hun skrev de flytter bort fra noen, men hvem da? Anonymkode: 7ba28...cb6 Det lukter pengeproblemer... Anonymkode: e6743...c17
Anonym bruker Skrevet 20. september 2017 #15 Skrevet 20. september 2017 Ja, de skal plutselig selge hus, bil, hund, klær, osv. Det er nok ikke mye penger å få fra faren heller lenger etter at han ble dømt, så nå blir det nye takter... Anonymkode: b4af8...f95
Anonym bruker Skrevet 20. september 2017 #16 Skrevet 20. september 2017 Hva er faren dømt for? Anonymkode: e2376...38d
Anonym bruker Skrevet 20. september 2017 #17 Skrevet 20. september 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva er faren dømt for? Anonymkode: e2376...38d Var noe pengegreier, underslag? Anonymkode: 982e9...146
Anonym bruker Skrevet 20. september 2017 #18 Skrevet 20. september 2017 Det sto en lang artikkel i Fredrikstad blad tidligere i år om hvordan turbussfirmaet Camilla også har jobbet i tidligere hadde lurt Bertel O. Steen for over 20 mill, men faren og broren måtte bare betale tilbake rundt en million hver mens revisoren ble sittende med erstatningsplikt på 18 millioner. https://www.f-b.no/nyheter/bertel-o-steen/to-jo-as/bertel-o-steen-ostfold-as-er-tilkjent-millionbelop/s/5-59-691729 Anonymkode: b4af8...f95
Anonym bruker Skrevet 20. september 2017 #19 Skrevet 20. september 2017 Og nå er det å flytte tilbake til pikerommet skriver hun.. Snakk om å falle dypt bare på et par år! Hva skjedde med Villa Paprika? Anonymkode: 7ba28...cb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå