Anonym bruker Skrevet 18. september 2017 #1 Skrevet 18. september 2017 Er så i tvil om jeg klarer å slå fra meg tanken om tre barn. Hva tenker du? Anonymkode: c864c...913
Anonym bruker Skrevet 18. september 2017 #2 Skrevet 18. september 2017 Jeg tenker akkurat det samme. Kunne tenkt meg en eller to til. Mannen vil ikke, vi har ikke plass, jeg er ikke der jeg trenger å være jobbmessig for å følge opp enda et barn osv. Jeg prøver derfor å ha is i magen. Kanskje disse tingene ordner seg i løpet av de neste fem årene... Jeg vet ikke. Blir gal av å tenke på det. Føler dette med et barn til gnager, yngste er fem år nå. Anonymkode: 585dd...fa1
Anonym bruker Skrevet 18. september 2017 #3 Skrevet 18. september 2017 Jeg trøster meg slik som deg at vi kan vente noen år til, men helst ikke mer enn 4år tenker jeg. Så får vi bare ta noen mnd om gangen å se. Hi Anonymkode: c864c...913
Anonym bruker Skrevet 18. september 2017 #4 Skrevet 18. september 2017 Hvor gamle er barna dine, og hvor ganmel er du, hvis jeg kan spørre om det? Jeg syns egentlig at det er litt leit. Har ønsket meg en til i snart tre år, tre-fem år til føles så lenge til. Anonymkode: 585dd...fa1
Anonym bruker Skrevet 18. september 2017 #5 Skrevet 18. september 2017 Jeg følte det samme det samme. Vi valgte å vente. Vi ventet 5 år etter andremann så nå koser jeg meg med en liten varm klump midt på natta! Tre barn! Akkurat det jeg ønsket! Anonymkode: 15adb...ecd
Anonym bruker Skrevet 18. september 2017 #6 Skrevet 18. september 2017 Føler det samme nå. Vi har 2 store barn, og hadde egentlig tenkt at det blir med de 2. Så hadde vi en prevensjonssvikt, og dermed var barn nr 3 laget. Mistet den tidlig (uke 5), men etter det fant vi ut at det var det vi ville, å ha en til. Ble gravid 2 ganger til, og mistet i uke 7 og uke 10(oppdaget i uke 13). Nå er det flere rundt oss som sier at dere har jo 2 friske barn, er det ikke bare å gi opp... Blir litt lei meg når de sier det. Vi ønsker jo dette barnet. Føler at det er det som skal til for å få familien komplett. Min alder tatt i betraktning, så kan og bør vi ikke vente i flere år heller. Anonymkode: 6ba01...733
Anonym bruker Skrevet 18. september 2017 #7 Skrevet 18. september 2017 50 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvor gamle er barna dine, og hvor ganmel er du, hvis jeg kan spørre om det? Jeg syns egentlig at det er litt leit. Har ønsket meg en til i snart tre år, tre-fem år til føles så lenge til. Anonymkode: 585dd...fa1 Barna er 6 og 2, jeg er 33år. Samboeren er 46. Jeg har alltid sett for meg 3, var samboeren som syntes det holdt med 2 fra jeg var gravid med siste. hi Anonymkode: c864c...913
Anonym bruker Skrevet 18. september 2017 #8 Skrevet 18. september 2017 Jeg har bare et barn, og min store drøm er å få et, kanskje to til! Men det ser dårlig ut, skal i gang med prøverør-forsøk nr to nå, og det går mest sannsynlig ikke vår vei😞 Jeg er 37, har kun en eggstokk og den er liten med lite egg, og de er usikker på kvaliteten til dem.. Men vi prøver, jeg vil så gjerne gi mannen et barn! Den jeg har er fra et tidligere forhold. Anonymkode: f484e...475
Anonym bruker Skrevet 18. september 2017 #9 Skrevet 18. september 2017 Jeg følte det samme. Så da valgte vi å få en til. Satt på første forsøk og familiens lille øyesten er nå blitt 7 mnd. De to andre barna våre er 7 og 9 år. Anonymkode: daeb3...1a6
Anonym bruker Skrevet 19. september 2017 #10 Skrevet 19. september 2017 Jeg hadde det slik! Hadde to barn og følte meg egentlig ferdig, men så kom lysten snikende.. Vi fikk ett til, og nå er han 6 år. Føler at familien er komplett nå, og er helt ferdig. Det er det beste jeg har gjort, han er bare en glede. Vi har bare tre soverom, men de to yngste deler. Bygger om kjellerstua nå da, så den går fra lekerom til ungdomsrom til eldstemann på 14 😊 Anonymkode: 8b4f6...001
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå