Anonym bruker Skrevet 18. september 2017 #1 Skrevet 18. september 2017 Død når dere har mensen? jeg synes det stinker nå helt jævlig når jeg har mensen! Er bare når jeg har mensen det lukter altså,men kjenner den ekle lukta om jeg sitter og står og sikker på andre lukter det også! Hva kommer det av egentlig? Blitt verre med årene mener jeg. Dusjer morra og kveld de dagene jeg har mensen og skifter bind ofte og vasker med våtservietter for hvert skift. Anonymkode: faaf4...795
Anonym bruker Skrevet 18. september 2017 #2 Skrevet 18. september 2017 Nei. Med menskopp lukter det ingenting. Etter fødsel kjente jeg hvor ille bind lukter.. Anonymkode: a0acd...c45
Anonym bruker Skrevet 18. september 2017 #3 Skrevet 18. september 2017 Det begynte det å gjøre med meg også. Så fikk jeg langvarig antibiotikabehandling for noe helt annet, og lukten under mens forsvant, og det gjorde også utfloden jeg ellers hadde. Jeg hadde da flere ganger nevnt for legen at jeg hadde unormalt mye utflod og lurte på om jeg kunne ha bakteriell vaginose. Fikk bare beskjed om å bruke sånne stikkpiller til vagina med gode vaginale bakterier. Det funket noen dager, så var det på'an igjen. Til slutt aksepterte jeg bare at det var slik kroppen min var siden jeg aldri kom noen vei med legen. Men jeg hadde visst rett. Jeg ville snakket med legen om det. Anonymkode: 20d73...d79
Anonym bruker Skrevet 18. september 2017 #4 Skrevet 18. september 2017 Jeg skal ta det opp når jeg skal ta celleprøve neste mnd. Men jeg har ingen problemer med utflod eller lukt ellers,bare når jeg har mensen. Prøvd bind med såkalt go'lukt også,men ble nesten verre med lukt av død og roser på engang 🤔🙈 Kan vurdere menskopp hvis det er pga bindene ja! HI Anonymkode: faaf4...795
Anonym bruker Skrevet 18. september 2017 #5 Skrevet 18. september 2017 Syns alltid bind lukter, jeg. Spesielt om det er varmt og blir litt klamt der nede. Da tør jeg nesten ikke stå i nærheten av noen. Bruker stort sett bare tampong og da har jeg aldri det problemet Anonymkode: 71435...39a
Anonym bruker Skrevet 18. september 2017 #6 Skrevet 18. september 2017 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg skal ta det opp når jeg skal ta celleprøve neste mnd. Men jeg har ingen problemer med utflod eller lukt ellers,bare når jeg har mensen. Prøvd bind med såkalt go'lukt også,men ble nesten verre med lukt av død og roser på engang 🤔🙈 Kan vurdere menskopp hvis det er pga bindene ja! HI Anonymkode: faaf4...795 Jeg som skrev det med at jeg hadde det samme + utflod. Leste en gang, men husker ikke hvor, at lukt under mensen også kunne være tegn på b.vaginose. Og luktbind gjør definitivt lukten mange ganger verre, grøss! Anonymkode: 20d73...d79
klg,2 boys now:) Skrevet 18. september 2017 #7 Skrevet 18. september 2017 Menskopp er gull.bind lukter og andre kjenner det også.den ene sønnen min er helt ekstrem på å kjenne det.han kan plutselig si i kø på butikk Hm her lukta det som når hunden har løpetid🙈🙈skjønner med engang hva han mener
Anonym bruker Skrevet 18. september 2017 #8 Skrevet 18. september 2017 Jeg kjenner godt lukten av andre som har mensen og bruker bind. F.eks. i lunsjen i kantina, på kontor eller møterom. Det lukter forferdelig. Jeg har ofte lurt på om de ikke er klar over egen stank. Det hender jeg må finne en unnskyldning for å flytte meg unna.🤢 Samme lukt som når noen har kastet brukte bind i søpla på badet. 🙈 Jeg bruker menskopp, og har gjort det i 7-8 år. Før det brukte jeg tamponger. Så lenge man "oppbevarer" mensblodet på innsiden i stedet for i trusa så merker ikke jeg noen lukt i hvert fall! Anonymkode: 100aa...ff0
Anonym bruker Skrevet 18. september 2017 #9 Skrevet 18. september 2017 Luktesansen blir også sjerpet ved menstruasjon. Jeg får ekstremt god luktesans de dagene 😕 Anonymkode: 54294...5b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå