Gå til innhold

Jan Thomas klager over dårlig mat på norske restauranter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men å sprøyte ansiktet fullt av dritt har han ingen betenkeligheter med. Han ser jo ikke ut.

Han får ikke mye troverdighet hos meg hvertfall

Anonymkode: 76246...913

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenkte akkurat det samme. Smør og fløte er giftig, men silikon i 98% av ansiktet er bra for kropp og sjel.

Skrevet
22 minutter siden, Fru Banderas skrev:

Jeg tenkte akkurat det samme. Smør og fløte er giftig, men silikon i 98% av ansiktet er bra for kropp og sjel.

For ikke å nevne botox som faktisk er ren nervegift... Han er jo bare latterlig hele mannen...

Anonymkode: 90cef...3db

Skrevet

Enig! Han bør heller klage på dårlig "facelift"

Anonymkode: 1d737...175

Skrevet

Hehehe, men restauranter i Norge serverer jevnt over dårlig og dyr mat. Om man har reist bare litt så ser man det lett. Her i byen er det nesten ingen steder som har OK mat, det åpnes ofte nye restauranter men nesten ingen klarer å servere kvalitet. Det synes jeg er for dårlig. 

Anonymkode: fb17f...5ca

Skrevet

Men det ER jo jevnt over dårlig mat på restauranter i Norge da, så det forstår jeg godt at han syns!

Anonymkode: ac5cc...f2b

Skrevet

Sukker og fløte er gift for denne karen, men filler og botox er greit? Jaja....:kvalm:

Skrevet

Nå blir jo Botox brukt til alt fra kreftbehandling til migrene og skjønnhetsbehandling. Dosene som blir brukt til å kalle de små musklene i ansiktet er mikroskopiske med minimale bivirkninger.  Basert på bivirkninger kunne jeg uten problemer tatt botox men jeg ønsker ikke effekten så lar det være 😆 men det er virkelig hysteri å kalle det usunt og nervegift selv om det på folkemunn kalles det. 

Anonymkode: f26e2...7c1

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Men det ER jo jevnt over dårlig mat på restauranter i Norge da, så det forstår jeg godt at han syns!

Anonymkode: ac5cc...f2b

Kjedelig mat kan man få over alt. Jeg får mye god mat i Norge og i mange andre land.

Anonymkode: 5e326...345

Skrevet

Han har sluttet med botox i ansiktet. Veldig lett å se.

Anonymkode: 1ae19...288

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han har sluttet med botox i ansiktet. Veldig lett å se.

Anonymkode: 1ae19...288

men hvorfor se han så plastikk ut, da? bare fillere?

Anonymkode: 72913...48e

Skrevet

Det er utrolig mye dårlig mat i Norge sammenlignet med endel andre land.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...