Anonym bruker Skrevet 18. september 2017 #1 Skrevet 18. september 2017 Kreve at unger skal få særskilt servering pga foreldrenes religiøse overbevisning. Men om et barn faktisk ikke liker noe, DET er ikke greit for da er barnet vrangt, vanskelig og har dårlig oppdragelse. Anonymkode: a98e9...505
Anonym bruker Skrevet 18. september 2017 #2 Skrevet 18. september 2017 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kreve at unger skal få særskilt servering pga foreldrenes religiøse overbevisning. Men om et barn faktisk ikke liker noe, DET er ikke greit for da er barnet vrangt, vanskelig og har dårlig oppdragelse. Anonymkode: a98e9...505 Er det ikke nok mas om dette her inne nå? Anonymkode: 32cc8...106
Anonym bruker Skrevet 18. september 2017 #3 Skrevet 18. september 2017 Hvis du ikke skjønner dette av deg selv er det nok liten vits i å prøve å forklare. Man kan bare håpe at dette er enda et forsøk på å provosere. Anonymkode: a4a5c...24e
Anonym bruker Skrevet 18. september 2017 #4 Skrevet 18. september 2017 zzzzzzzzzz Anonymkode: 85e3f...363
Fru Banderas Skrevet 18. september 2017 #5 Skrevet 18. september 2017 Det går an å vise hensyn til begge deler, på samme måte som det går an å være enig med to eller flere politiske partier. Det finnes ulike foreldre, og det er stor forskjell på de som krever at andre skal servere ditt og datt (dette har jeg aldri opplevd) og de som ikke ønsker at barnet skal spise konkrete ting (og som setter stor pris på at man også har alternativer). Det er også forskjell på "liker ikke" uten at svaret er manglende oppdragelse for alle. Noen spiser kun kokt pasta uten noen ting, men de kommer til å klappe sammen av mangelsykdommer før de kommer så langt at de gjør folk rundt dem gale, og andre har problemer med noen konkrete matvarer som faktisk har med smaksløker/erfaringer å gjøre. Det finnes noen varer jeg ikke klarer å innta for noe i verden, uansett setting og forventet høflighet fra min side. At enkelte vil skrike om mangelende oppdragelse er ok, for jeg vet det er snakk om manglende kunnskap hos dem, og hever meg over det. Enkelt og greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå