Gå til innhold

Hjelper det å ikke kontakte tilbake?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt skuffet over han jeg holder på med, jeg trodde det var blitt seriøst nå og i helgen har han knapt spurt hvordan det går med meg, kun snappet litt og jeg inviterte han på middag hos venner fredagen men han ville heller være med kompisen.. så nå tenker jeg at han får kontakte om han bryr seg og da mener jeg mer enn kun snap.. ellers er det jo ike vits i å investere tid på denne mannen?  Jeg har ikke sagt noe igår og Idag og han har kun sendt snap.. om han liker meg så vil han vel begynne å lure ? 

Skuffet :/

Anonymkode: 3c1f5...bc8

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Er litt skuffet over han jeg holder på med, jeg trodde det var blitt seriøst nå og i helgen har han knapt spurt hvordan det går med meg, kun snappet litt og jeg inviterte han på middag hos venner fredagen men han ville heller være med kompisen.. så nå tenker jeg at han får kontakte om han bryr seg og da mener jeg mer enn kun snap.. ellers er det jo ike vits i å investere tid på denne mannen?  Jeg har ikke sagt noe igår og Idag og han har kun sendt snap.. om han liker meg så vil han vel begynne å lure ? 

Skuffet :/

Blir stadig overrasket over modenhetsnivået på mødre (?). Spør han da vel! 

Anonymkode: d578e...06a

Skrevet

Hva skal man spørre om da? Hvorfor han er sånn?

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Om han er interessert i noe mer enn en flørt.

Anonymkode: d578e...06a

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Nei, da er man desperat ifølge Dib-kjerringer. Det beste er nok å forbli singel til barna flytter ut for å ikke virke barnslig, desperat, overkåt ikke.mor som bare tenker med musa.

Jeg hadde ikke spurt ham hvorfor han er sånn. En mann som er interessert vil vise interesse og prioritere dama han er interessert i fremfor alt det andre, også kompiser. Hvis man ikke investerer i forholdet i den første fasen der man skal være nærmeste besatt, vil man i hvert fall ikke investere i forholdet senere.

Anonymkode: 2a960...3c3

Skrevet

om forholdet er nytt så er det ikke så rart han ikke ønsker å møte vennene dine enda,det er liksom er stor greie å presentere en kjæreste for venner.

Anonymkode: 448b8...df7

Skrevet

Jeg spurte han om det forrige uke og da sa han at det var mye mer enn bare flørt osv. Men så oppfører han seg sånn? 

Skrevet

Han har alt presentert meg for venner og familie..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...