Anonym bruker Skrevet 18. september 2017 #1 Skrevet 18. september 2017 Noen som har prøvd dem? Anonymkode: 30880...390
klg,2 boys now:) Skrevet 18. september 2017 #2 Skrevet 18. september 2017 Ja de er helt elendige.elsker dressen derfra,men skoene var noe av det dårligste jeg har vært borti
Anonym bruker Skrevet 18. september 2017 #3 Skrevet 18. september 2017 10 minutter siden, klg,2 boys now:) skrev: Ja de er helt elendige.elsker dressen derfra,men skoene var noe av det dårligste jeg har vært borti Uh, er det disse? https://www.babyshop.no/driven-boots-petals/p/185567 Anonymkode: 30880...390
klg,2 boys now:) Skrevet 18. september 2017 #4 Skrevet 18. september 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Uh, er det disse? https://www.babyshop.no/driven-boots-petals/p/185567 Anonymkode: 30880...390 Jepp.de er stive som slalåm sko og iskalde.
klg,2 boys now:) Skrevet 18. september 2017 #5 Skrevet 18. september 2017 1 minutt siden, klg,2 boys now:) skrev: Jepp.de er stive som slalåm sko og iskalde. Å for en pris😱
Anonym bruker Skrevet 18. september 2017 #6 Skrevet 18. september 2017 4 minutter siden, klg,2 boys now:) skrev: Å for en pris😱 Hehe... hvis det bare er dritt er jeg enig i at prisen er stiv. Hadde de vært gode hadde 500kr vært et kupp! Anonymkode: 30880...390
klg,2 boys now:) Skrevet 18. september 2017 #7 Skrevet 18. september 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hehe... hvis det bare er dritt er jeg enig i at prisen er stiv. Hadde de vært gode hadde 500kr vært et kupp! Anonymkode: 30880...390 Det er sant.men de der burde ikke kostet mere enn 99kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå