Gå til innhold

Vintersko fra molo???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd dem? 

Anonymkode: 30880...390

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja de er helt elendige.elsker dressen derfra,men skoene var noe av det dårligste jeg har vært borti

Skrevet
1 minutt siden, klg,2 boys now:) skrev:

Jepp.de er stive som slalåm sko og iskalde.

Å for en pris😱

Skrevet
4 minutter siden, klg,2 boys now:) skrev:

Å for en pris😱

Hehe... hvis det bare er dritt er jeg enig i at prisen er stiv. Hadde de vært gode hadde 500kr vært et kupp! 

Anonymkode: 30880...390

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hehe... hvis det bare er dritt er jeg enig i at prisen er stiv. Hadde de vært gode hadde 500kr vært et kupp! 

Anonymkode: 30880...390

Det er sant.men de der burde ikke kostet mere enn 99kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...