Anonym bruker Skrevet 18. september 2017 #1 Skrevet 18. september 2017 Sexlivet vår har gått helt i stampe. Jeg har vært syk og pga sykdom og snorking har vi bodd på hvert vårt rom ca 6mnd. Jeg elsker mannen min, men føler meg så avvist. Vi kysser hver dag, sier ofte gode ting til hverandre og snakker/løser opp alt - bortsett fra sex. Jeg har forsøkt å snakke med ham, men det er vanskelig. Jeg har sagt ting som "jeg savner kos", "skal vi legge oss sammen i dag?" Og forsøkt å få kyssingen til å utvikle seg, men han trekker seg unna/må på do/skal hente no osv. Jeg har altså prøvde å si det rett ut, men føler at jeg ikke når frem. Flere ganger har han sagt det vil endre seg når barna blir større. Yngste er 4år. De siste årene har det vært lite sex, men nå er det helt tomt. Tar gjerne i mot inspill/tips! Anonymkode: 55b6c...582
Anonym bruker Skrevet 18. september 2017 #2 Skrevet 18. september 2017 Slik har vi det også, men det er jeg som ikke orker tanken på sex. Det er veldig vanskelig å komme over, men jeg prøver! Vi sover på samme rom da. Anonymkode: ec9ed...7cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå