Anonym bruker Skrevet 18. september 2017 #1 Skrevet 18. september 2017 Og hva er deres grunner? Jeg har fått over til det etter å ha sett hvordan en god del brukere tar "mannen istedet for ballen" og konsentrerer seg om brukernavnet istedet for temaet. Og attpåtil spekulerer om det er du som har svart anonymt siden du er visst så "lett gjenkjennelig". Flere? Anonymkode: a75b4...873
Anonym bruker Skrevet 18. september 2017 #2 Skrevet 18. september 2017 Ja, men det er fordi jeg ikke vil bli gjenkjent, av mennesker i det virkelige liv. Anonymkode: bbf97...193
Anonym bruker Skrevet 18. september 2017 #3 Skrevet 18. september 2017 Ja! Fordi så mange slenger dritt om alt annet enn det innlegget mitt faktisk handler om når jeg bruker nicket mitt.Skriver jeg anonymt så svarer faktisk folk på en fin måte å jeg får svar på det jeg lurer på. Anonymkode: db6d5...43b
Anonym bruker Skrevet 18. september 2017 #4 Skrevet 18. september 2017 Med tanke på alle de anonyme innleggene og svarene her det helt klart mange som gjør det, inkludert meg Anonymkode: 83bba...5c9
Anonym bruker Skrevet 18. september 2017 #5 Skrevet 18. september 2017 Jeg skriver aldri anonymt Anonymkode: bdf2e...f9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå