Anonym bruker Skrevet 18. september 2017 #1 Skrevet 18. september 2017 Sitter her og teller litt fram og tilbake, og leser at sædceller kan leve opptil 7 dager inni kroppen etter sex. Saken et at samboer reiste bort i den 23 august då jeg ville ha en pause fra nuvaringen. Jeg tok ut ringen torsdagen den 17 august etter å hatt den i som vanlig i 3 uker. Hadde siste dagen sex med samboer på lørdag 19 fordi mensen kom. Typisk for den bruker aldri komme før mandag, men når han skulle reise kom den å ødela all moroa! Så skulle jeg da satt inn en ny ring torsdag 24, men lot være. Bekymringen min nå er at jeg kan ha hatt eggløsning allerede rett etter torsdagen jeg egentlig skulle satt i ringen, og at noen sædceller overlevde så jeg faktisk kan være gravid. Har vært veldig rar og oppblåst i magen med uvante smerter helt fra start, og skulle vel strengt tatt hatt en ny menstruasjon nå siden det er jo over 4 uker siden sist? Er det sannsynlig at jeg er gravid? Anonymkode: 27bd8...166
Pobie Skrevet 18. september 2017 #2 Skrevet 18. september 2017 Veldig lite sannsynlig. Sædceller lever i opptil 5 dager, men dette er ikke vanlig. De lever vanligvis kun 2-3 dager.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2017 #3 Skrevet 18. september 2017 Hvis du har hatt penetrativ sex kan du være gravid. Anonymkode: 23acf...1ae
Anonym bruker Skrevet 18. september 2017 #4 Skrevet 18. september 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Sitter her og teller litt fram og tilbake, og leser at sædceller kan leve opptil 7 dager inni kroppen etter sex. Saken et at samboer reiste bort i den 23 august då jeg ville ha en pause fra nuvaringen. Jeg tok ut ringen torsdagen den 17 august etter å hatt den i som vanlig i 3 uker. Hadde siste dagen sex med samboer på lørdag 19 fordi mensen kom. Typisk for den bruker aldri komme før mandag, men når han skulle reise kom den å ødela all moroa! Så skulle jeg da satt inn en ny ring torsdag 24, men lot være. Bekymringen min nå er at jeg kan ha hatt eggløsning allerede rett etter torsdagen jeg egentlig skulle satt i ringen, og at noen sædceller overlevde så jeg faktisk kan være gravid. Har vært veldig rar og oppblåst i magen med uvante smerter helt fra start, og skulle vel strengt tatt hatt en ny menstruasjon nå siden det er jo over 4 uker siden sist? Er det sannsynlig at jeg er gravid? Anonymkode: 27bd8...166 Tviler. Men ta en test då. Bedre å teste enn å spørre oss Anonymkode: 1dc53...337
Anonym bruker Skrevet 18. september 2017 #5 Skrevet 18. september 2017 Lite sannsynlig men ikke umulig Mest sannsynlig er du bare hormonell fordi du har sluttet med ringen. Anonymkode: f8daf...5f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå