GĂ„ til innhold

Dette var preventivt đŸ˜±

Anbefalte innlegg

Skrevet

SÄÄÄÄ glad jeg aldri skal ha flere barn! Kom nettopp hjem fra nevĂž pĂ„ to mĂ„neder og Gud hjelpe meg for et leven... Husket da hvordan min egen var for 8 Ă„r siden og aldri mer. Veldig takknemlig for at den fasen er over og at jeg aldri skal ha den igjen, og for Ă„ kunne gĂ„ ut dĂžren der og dra hjem til fred og ro 😊 

Baby og babytid er jaggu ikke for alle!

Anonymkode: 21d13...56d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig, jeg gir meg med 2 og ser ikke tilbake

Anonymkode: a4f0a...41d

Skrevet

Her ogsÄ. Men, elsker livet som mamma til litt stÞrre barn!!

Anonymkode: a4f0f...be3

Skrevet

Samme her, glad jeg slipper det noe mer. Hadde high need baby i tillegg og gruer meg nĂ„r jeg ser folk med skrikende spedbarn. Den perioden var med livet som innsats fĂžlte jeg 🙄

Skrevet

Her en pÄ 5 mnd. Det er slitsomt 

Anonymkode: 45f3c...393

Skrevet

Herr SÞnn var en latterlig rolig baby. Sov, spiste litt og sov litt til. Blid og fornÞyd, Kunne ha ham med over alt. Jeg hadde er hav av tid til egenpleie, baking og pusling i heimen.

Etter en  MA i fjor sommer har vi (jeg) bestemt at vi ikke skal ha /prÞve pÄ flere barn, Er imidlertid bombesikker pÄ at dersom vi hadde fÄtt et barn til ville det ha blitt en ekstremt krevende baby som hadde kjÞrt oss til benet. 

Tenker at det mÄ vÊre balanse her ... ingen fÄr to supersnille babyer pÄ rad.

Skrevet

Hadde nÄ heller tatt en baby fÞr en 8 Äring jeg da.

Har 8 Äring nÄ og syns ikke det er bare bare akkurat.

Anonymkode: 900dc...c91

Skrevet
14 minutter siden, MammantilNurket skrev:

Herr SÞnn var en latterlig rolig baby. Sov, spiste litt og sov litt til. Blid og fornÞyd, Kunne ha ham med over alt. Jeg hadde er hav av tid til egenpleie, baking og pusling i heimen.

Etter en  MA i fjor sommer har vi (jeg) bestemt at vi ikke skal ha /prÞve pÄ flere barn, Er imidlertid bombesikker pÄ at dersom vi hadde fÄtt et barn til ville det ha blitt en ekstremt krevende baby som hadde kjÞrt oss til benet. 

Jeg gjorde. Supersnille!

Men jeg tĂžr ikke satse pĂ„ en til. SĂ„ flaks har jeg nok ikke 😂

Jeg hadde forresten ogsÄ en MA mellom mine sÞnner. Mulig den babyen hadde blitt kolikkbaby..

Anonymkode: 4e1e6...828

Skrevet
2 timer siden, MammantilNurket skrev:

Jeg har fÄtt tre supersnille babyer pÄ rad. FÞrste sov i 8-12 timer i strek om natten fra hun var nyfÞdt, men mÄtte en periode vekke henne hver 3.time Ä gi mat pga lav vektoppgang. Alltid blid og fornÞyd, er slik enda og nÄ er hun 10 Är.

Andre babyen min sov i 6-7 timer hver natt, vÄknet og fikk pupp og sov 3-4 timer til. Blid og fornÞyd liten kar. Fremdeles like lett Ä ha med Ä gjÞre nÄ nÄr han er blitt 7 Är.

Tredjemann som nÄ er 7 mnd er ogsÄ like blid og fornÞyd. Griner som oftest bare nÄr han er sulten, trÞtt eller har slÄtt seg. VÄkner for melk en gang om natten.

SĂ„ det er mulig ;)

Anonymkode: 686dd...cdf

Skrevet
7 timer siden, MammantilNurket skrev:

Hvorfor ikke prĂžve igjen?

Hadde sa i uke 13. Men har nĂ„ fĂ„tt baby nr 2. Begge har vĂŠrt snille 😍

Anonymkode: 45f3c...393

Skrevet

Her var nr en og to superenkle. Nr tre derimot... 😳 Han river hele familien i biter, stakkars liten.

Anonymkode: 5d390...68c

Skrevet

Jeg har hatt to helt vanvittig urolige babyer, som aldri sover og er misfornÞyd 24/7. FÄr likevel langt flere grÄ hÄr av den fÊle trassalderen mellom 2-3 Är. 

Anonymkode: 848a0...b84

Skrevet

Jeg er sÄ glad for at jeg er ferdig med smÄbarnslivet! Jeg er alenemor sÄ alt har jo falt pÄ meg, men nÄ er datteren min 10 og jeg har en helt annen frihet enn jeg hadde for bare et par tre Är siden. Hun kan vÊre alene hjemme, hjelpe til i huset og jeg kan dessuten snakke med henne pÄ en helt annen mÄte enn jeg kunne fÞr. Det er utrolig givende Ä se hvordan hun vokser til Ä bli en flott person med integritet, empati og fornuft! I tillegg driver vi begge med hest og hun kan nÄ gjÞre det meste selv uten at jeg mÄ fotfÞlge henne. Unntaket er nÄr hun rir pÄ tur og skal hoppe, da mÄ jeg vÊre med, men ellers ordner hun alt selv. Elsker Ä vÊre mama til et stort barn!

Anonymkode: 32525...b8f

Skrevet
9 timer siden, MammantilNurket skrev:

Jeg har ogsÄ fÄtt to rolige babyer. Jeg tenkte at roligheten til nr 1 neppe kunne toppes. Det gjorde den. Nr 2 er om mulig enda roligere og mer medgjÞrlig enn nr 1. De har sovet rundt fra fÞrste stund. 

Men jeg tror likevel at vi stopper her, da vi har et HAV av oppstartsproblemer. Jeg gidder rett og slett ikke barseltiden en gang til! 

Anonymkode: 9cab8...a69

Skrevet

Jeg elsket babytiden og kunne fint hatt flere babyer, men fire stykker fÄr vÊre nok ;)

Men var sammen med broren min som har en masete 3-Äring en sÞndag for ikke lenge siden, og jammen er jeg glad jeg er ferdig med den fasen.... Her er yngste nÄ 8 Är og vi har bare skolebarn. Det er travelt med fire skolebarn altsÄ, men de er ferdig med:

Mamma, mamma, mamma, mamma, se da mamma, mamma, mamma, mamma, se her mamma, oi jeg velta glasset jeg mamma, kan jeg ditt, kan jeg datt, mamma, mamma, mamma (lÞpe rundt i stua, hoppe i sofaen, lÞpe rundt, gnu litt pÄ fanget, lÞpe litt igjen, brÄke med noen biler, brÄke med en traktor, brÄke med et fly, lÞpe litt igjen, krangle med broren, slÄ broren, mase litt igjen.....)

Hehe, hver alder har sin sjarm, men jammen har hver alder sine utfordringer ogsÄ. Tenkte aldri over det da jeg hadde barnehagebarn selv, da sto jeg jo midt i det, men nÄ er jeg jammen glad den fasen er over :)

Anonymkode: 2c0b0...572

Skrevet
42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg elsket babytiden og kunne fint hatt flere babyer, men fire stykker fÄr vÊre nok ;)

Men var sammen med broren min som har en masete 3-Äring en sÞndag for ikke lenge siden, og jammen er jeg glad jeg er ferdig med den fasen.... Her er yngste nÄ 8 Är og vi har bare skolebarn. Det er travelt med fire skolebarn altsÄ, men de er ferdig med:

Mamma, mamma, mamma, mamma, se da mamma, mamma, mamma, mamma, se her mamma, oi jeg velta glasset jeg mamma, kan jeg ditt, kan jeg datt, mamma, mamma, mamma (lÞpe rundt i stua, hoppe i sofaen, lÞpe rundt, gnu litt pÄ fanget, lÞpe litt igjen, brÄke med noen biler, brÄke med en traktor, brÄke med et fly, lÞpe litt igjen, krangle med broren, slÄ broren, mase litt igjen.....)

Hehe, hver alder har sin sjarm, men jammen har hver alder sine utfordringer ogsÄ. Tenkte aldri over det da jeg hadde barnehagebarn selv, da sto jeg jo midt i det, men nÄ er jeg jammen glad den fasen er over :)

Anonymkode: 2c0b0...572

...og der er jeg nĂ„ med nr 1 😜 

"Mor! DĂ„ nĂ„, dĂ„ nĂ„. Mooooor!" (DĂ„ nĂ„ = sjĂ„ nĂ„) 😉 ALT tar sĂ„ lang tid, da hun jo skal gjĂžre alt selv. I tillegg stĂ„r hun alltid i veien. De vil jo ha orkesterplass til alt som skal skje. 

Men fy sĂžren sĂ„ nydelig da. Jeg nyter 😍

Anonymkode: 9cab8...a69

Skrevet

Jeg har en pĂ„ 1 Ă„r og en pĂ„ 5. FĂŠlt Ă„ si Det, men gleder meg til minste blir 3 Ă„r altsĂ„. 🙈men samtidig en sorg over at vi ikke skal ha flere barn og den perioden igjen. FĂ„r prĂžve Ă„ nyte galskapen 

Anonymkode: 3fd38...745

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

SÄÄÄÄ glad jeg aldri skal ha flere barn! Kom nettopp hjem fra nevĂž pĂ„ to mĂ„neder og Gud hjelpe meg for et leven... Husket da hvordan min egen var for 8 Ă„r siden og aldri mer. Veldig takknemlig for at den fasen er over og at jeg aldri skal ha den igjen, og for Ă„ kunne gĂ„ ut dĂžren der og dra hjem til fred og ro 😊 

Baby og babytid er jaggu ikke for alle!

Anonymkode: 21d13...56d

synes den tiden er mest fantastisk,selvom jeg elsker og vÊre mamma for en 4,8 og 18 Äring ogsÄ.

Anonymkode: 3d202...e38

Skrevet

I feel you! FÞr jeg fikk barn fikk jeg helt sjokk av Ä passe et sÞskenbarn. Kjente eggstokkene mine snurpa igjen og sa til mannen at jeg hadde mista totalt lysta pÄ barn. Og det enda jeg har 5 sÞsken som er yngre enn meg, en stor sÞskenbarnflokk og vÊrt barnevakt for veldig mange barn. Men dette sÞskenbarnet her var virkelig et heftig prevensjonsmiddel.

Anonymkode: 2ecfb...4f5

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har en pĂ„ 1 Ă„r og en pĂ„ 5. FĂŠlt Ă„ si Det, men gleder meg til minste blir 3 Ă„r altsĂ„. 🙈men samtidig en sorg over at vi ikke skal ha flere barn og den perioden igjen. FĂ„r prĂžve Ă„ nyte galskapen 

Anonymkode: 3fd38...745

Samme her, ett-Ă„ring og fem-Ă„ring. Veldig hektisk stort sett hele tiden. Elsker de uendelig hĂžyt, men er HELT sikker pĂ„ at det holder med to! 😁

Anonymkode: 621f0...b02

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...