Gå til innhold

Hvordan takle kjærlighetssorg best mulig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger alle gode tips, for jeg vet det blir veldig tøft fremover! Hvordan klare å la være å ta kontakt for eksempel? 

Anonymkode: 49e17...30f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hold deg opptatt! Vær med venner, jobb ekstra, ta vare på deg selv, gå turer, hør glad musikk, ikke rør alkohol, tren, se glade filmer, og gråt i dusjen!

Hilsen dronningen av kjærlighetssorg! 

Klem ❤️

Anonymkode: b9ea5...aa9

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hold deg opptatt! Vær med venner, jobb ekstra, ta vare på deg selv, gå turer, hør glad musikk, ikke rør alkohol, tren, se glade filmer, og gråt i dusjen!

Hilsen dronningen av kjærlighetssorg! 

Klem ❤️

Anonymkode: b9ea5...aa9

Støtter meg itl denne! Supperråd! Skriv ned ei liste av hva du liker og utfør mest mulig av det! Slett nummeret hans/hennes og la det stå til:) 

Anonymkode: 4f5da...ddf

Skrevet

Enig med de over. Og ikke minst innse at det du trodde dere hadde sammen ikke er der lenger. At den du savner er mer den dut trodde personen var enn den den er overfor deg nå.

Anonymkode: ea3d5...1e6

Skrevet

høres sikkert dumt ut,men jeg begynte og date igjen,det hjelper :)

Anonymkode: f1cc4...58a

Skrevet

Når du kjenner at sorgen overmanner deg så ta på deg øretelefoner med høy og munter musikk og gå ut! Uansett vær. Ut og gå! Må du gråte når du går der så gråt, det gjør ingenting, men gråten stopper raskere en om du skulle sittet inne og "dyrket" sorgen.

Det kan være vanskelig å gjennomføre, men det hjelper.

Og husk grunnen til at det ble slutt, ikke mimre over alt det fine. (om du klarer)

God klem til deg. Og du... det går over. ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...