Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #1 Skrevet 17. september 2017 Jeg har vært med en mann litt og for 2 uker siden svarte han ikke på meld. Og hadde bestemt meg for å ikke kontakte han. I går var jeg på byn og meldte han. Ikke svar. Skikkelig deppa. Måtte få det ut. Anonymkode: 004bc...6ff
Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #2 Skrevet 17. september 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg har vært med en mann litt og for 2 uker siden svarte han ikke på meld. Og hadde bestemt meg for å ikke kontakte han. I går var jeg på byn og meldte han. Ikke svar. Skikkelig deppa. Måtte få det ut. Anonymkode: 004bc...6ff Da håper jeg at dette ble din siste melding til ham og at du finner annet å bryne deg på. Anonymkode: f3a30...ca4
Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #3 Skrevet 17. september 2017 Slett nr hans, hev hodet, og gå videre 😎 Anonymkode: 04f92...f73
Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #4 Skrevet 17. september 2017 Pinlig Anonymkode: 13870...22b
Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #5 Skrevet 17. september 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har vært med en mann litt og for 2 uker siden svarte han ikke på meld. Og hadde bestemt meg for å ikke kontakte han. I går var jeg på byn og meldte han. Ikke svar. Skikkelig deppa. Måtte få det ut. Anonymkode: 004bc...6ff Høres ut som eksen min Anonymkode: cf595...236
Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #6 Skrevet 17. september 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Pinlig Anonymkode: 13870...22b Pinlig at han ikke har folkeskikk nok til å svare henne ja! Å han må være utrolig umoden som ikke gir henne tilbakemelding på hva han vil.Hvis han ikke vil ha mer kontakt så bør han vær voksen nok til å fortelle hun det. Anonymkode: cf595...236
Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #7 Skrevet 17. september 2017 Hi, jeg har vært der noen ganger. Før gikk det rett på følelsene mine og jeg kunne bli deprimert av dette, følte jeg ikke var bra nok, følte det måtte være noe galt med meg osv. Men vet du, når du skriver at du ikke har fått svar så stemmer ikke det. Når han velger å ikke svare deg er det et veldig, veldig tydelig svar. Han vil ikke ha noe mer med deg å gjøre. Men det aller viktigste han forteller deg når han ikke har anstendighet til å svare deg, det er at han er en mann som ikke har respekt for deg og kvinner generelt - han legger opp til noe, gir falske forhåpninger, men han er ikke mann nok til å være ærlig og si det som det er, at han liker deg, men ikke nok til å gå inn i noe alvorligere forhold til deg. Eller at han gjerne ville ha sex med deg, men ikke noe mer. Det dette forteller deg er at han er en mann med verdier du ikke ønsker å basere livet ditt på. Det forteller deg at han har lite empatiske evner, noe som igjen sier at han mest trolig ikke ville vært en støtte for deg i vanskelige situasjoner senere i livet. Det viser at hvis han føler noe er vanskelig følelsesmessig så trekker han seg unna fremfor å være ærlig og få ting ferdigsnakket. Han er rett og slett en mann du ikke ønsker deg. Og DET er det viktigste han forteller deg. Han forteller deg nå hvem han er, og DU ser at dette er noe du ikke ønsker i livet ditt. Fra å ta slike ting personlig så gikk jeg til å se på det nesten som en gave, det å finne ut slikt tidlig i et forhold er langt bedre enn om man er langt mer involvert både følelsesmessig og praktisk. Så når han nå har vist deg hvilken mann han egentlig er så kan du lettere gi slipp på ham fordi du ser at den du trodde han var og hvem dere var sammen bare er en illusjon, den han virkelig er er noe du ikke vil ha i livet ditt. Dvs. ditt valg å velge ham bort nå. Det gjør at du ikke setter deg i en martyrrolle. Det var kanskje han som valgte deg bort først, men det betyr ikke at du ikke også kan velge ham bevisst bort nå. Det gode med det er at du da også gir slipp på behovet for svar fra ham - for han har allerede fortalt deg alt du trenger å vite. Ta vare på deg selv, se om det er noe du kan lære fra dette forholdet og ta ev. lærdom med deg videre. Få ut følelsene og så gå videre med livet ditt. Vær bevisst hva du vil ha i neste forhold, og husk at handling viser mer enn ord, så om en mann sier mer enn han viser deg i handling, ikke tro mer på ordene, tro på det han viser deg. Da er det enklere å skille de uaktuelle fra de aktuelle. Anonymkode: c3f0c...03b
Mrs Smith Skrevet 17. september 2017 #8 Skrevet 17. september 2017 (endret) Heldige deg som er kvitt denne feige fyren. slett alle kontaktdata og gå videre ! Du har ingeting å være flau over. Endret 17. september 2017 av Mrs Smith
Anonym bruker Skrevet 18. september 2017 #9 Skrevet 18. september 2017 Tusen takk for tilbakemeldinger. Og noe våkn opp ord. Har slettet det jeg kan nå. Og skal gå videre. Godt å få noe tilbakemeld her. Takk til dere. Anonymkode: 004bc...6ff
Fru Banderas Skrevet 18. september 2017 #10 Skrevet 18. september 2017 Knallsvar av "..03b"! Det er nok det beste - å se på dette som at du heldigvis slipper å forholde deg mer til ham (og et liv bestående av skuffelser). Du kan også skrive "Haha, nå gikk jeg gjennom meldingene mine fra i går og har innsett at av alle flausene jeg har prestert etter litt for mye vin så er virkelig meldingen jeg sendte deg i natt en av de største, nå fikk jeg jeg en god latter :-D, takk for oppmerksomheten, snakkes aldri igjen :-D "
Anonym bruker Skrevet 18. september 2017 #11 Skrevet 18. september 2017 57 minutter siden, Fru Banderas skrev: Knallsvar av "..03b"! Det er nok det beste - å se på dette som at du heldigvis slipper å forholde deg mer til ham (og et liv bestående av skuffelser). Du kan også skrive "Haha, nå gikk jeg gjennom meldingene mine fra i går og har innsett at av alle flausene jeg har prestert etter litt for mye vin så er virkelig meldingen jeg sendte deg i natt en av de største, nå fikk jeg jeg en god latter :-D, takk for oppmerksomheten, snakkes aldri igjen :-D " Nei.. bare nei. Ikke skriv det. Da vil du fremstå som veldig bitter, forsmådd og lite troverdig. Anonymkode: 17ee0...8df
Anonym bruker Skrevet 18. september 2017 #12 Skrevet 18. september 2017 Har ikke skrevet mer og kommer ikke til å gjøre det. Mer det å dra det langt å slette som venn på Facebook? Anonymkode: 004bc...6ff
Anonym bruker Skrevet 18. september 2017 #13 Skrevet 18. september 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har ikke skrevet mer og kommer ikke til å gjøre det. Mer det å dra det langt å slette som venn på Facebook? Anonymkode: 004bc...6ff Ikke så lenge det er problematisk for deg å stadig bli minnet på ham, da var det lurt. Du skal ta vare på deg selv, nå slipper du å bli minnet om en du uansett ikke skal ha kontakt med, du slipper å kjenne på at du blir såret på nytt av hans oppdateringer. Du trenger ikke forsvare at du slettet ham Anonymkode: c3f0c...03b
Anonym bruker Skrevet 18. september 2017 #14 Skrevet 18. september 2017 Dette er noe som de fleste av hos har opplevd. Skikkelig drittfølelse! Slett nr hans - gå videre Anonymkode: 36a3e...efa
Anonym bruker Skrevet 19. september 2017 #15 Skrevet 19. september 2017 Har slettet på Facebook og. Ja, det er en skikkelig drittfølelse. Håper det går for over. HI Anonymkode: 004bc...6ff
Anonym bruker Skrevet 19. september 2017 #16 Skrevet 19. september 2017 20 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei.. bare nei. Ikke skriv det. Da vil du fremstå som veldig bitter, forsmådd og lite troverdig. Anonymkode: 17ee0...8df Helt enig, det blir enda mer pinlig Anonymkode: 84d3f...e7c
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2017 #17 Skrevet 14. oktober 2017 På 19.9.2017 den 13.16, Anonym bruker skrev: Helt enig, det blir enda mer pinlig Anonymkode: 84d3f...e7c Har gått en god stund nå og ikke hørt mer fra han. 😔 Har ikke klart å få han ut av hodet. Hva gjør jeg? Har ikke tenkt å kontakte han. Anonymkode: 004bc...6ff
Superdolly Skrevet 15. oktober 2017 #18 Skrevet 15. oktober 2017 19 timer siden, Anonym bruker skrev: Har gått en god stund nå og ikke hørt mer fra han. 😔 Har ikke klart å få han ut av hodet. Hva gjør jeg? Har ikke tenkt å kontakte han. Anonymkode: 004bc...6ff Du har bestemt deg for at du ikke skal kontakte ham - det er bra! Når tankene på ham dukker opp, så skyv dem til side. Si eventuelt til deg selv at du skal tenke på ham fra kl 19.30 til 20.00 (eller når det måtte passe), og så tvinger du deg til å tenke på noe annet. Så gir du deg selv en halvtime utpå kvelden der du tenker på ham. Gråt litt og sørg litt. Neste uke kan du gå ned til et kvarters tenketid hver kveld. Og så fortsetter du å redusere tiden. Etter hvert blir det lettere. Og hver gang du tenker på ham, prøv å minne deg selv på at han slett ikke er drømmeprinsen. Ikke sett ham på en hvit hest i tankene dine og la deg selv tenke at han var Den Eneste Rette. Tving deg selv til å innse at han er en ordentlig fjompenisse. Og husk at det er en prosess. Det er vondt nå, men det verste er over. Gradvis blir det mindre vondt, det blir lettere for hver dag, hver time som går. Selv om du ikke merker en umiddelbar forskjell.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2017 #19 Skrevet 15. oktober 2017 Takk for tips. Får prøve det. Kjenner det er litt lettere blitt, men er en vei å gå. Er det mulig å glemme han uten at det er en annen i bilde? Har ikke møt han siden heldigvis. Spent på hvordan jeg reagere da. Anonymkode: 004bc...6ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå