Gå til innhold

Trenger nye støvler....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpe cherrox istedet?.. Dumt å kjøpe støvler nå? 

Anonymkode: 50667...21b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kjøpe cherrox istedet?.. Dumt å kjøpe støvler nå? 

Anonymkode: 50667...21b

Til du eller et barn?

Anonymkode: 2027c...16b

Skrevet

Om det er til barn (og voksen også igrun) så er Dockboots geniale. Funker som gummistøvler, og tåler temp ned til -1C (følger med ullsåle å bytte mellom utifra været). 

Anonymkode: d1f5f...d21

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Til du eller et barn?

Anonymkode: 2027c...16b

barn.. jeg bruker ikke cherrox :ler::ler:

Anonymkode: 50667...21b

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Om det er til barn (og voksen også igrun) så er Dockboots geniale. Funker som gummistøvler, og tåler temp ned til -1C (følger med ullsåle å bytte mellom utifra været). 

Anonymkode: d1f5f...d21

Ok. Men du skjønner, kjøper jeg dock boots som kan brukes til -1, så må jeg også kjøpe cherrox i tillegg... 

Cherrox har jo ullfôr i hele støvelen og, jeg har fint brukt dem om vinteren.

 

Jeg lurte egentlig på om jeg skal kjøpe støvler, vanlige gummistøvler, eller om det blir bortkasta nå fremover og om barna i barnehage bruker cherrox snart? 

Anonymkode: 50667...21b

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ok. Men du skjønner, kjøper jeg dock boots som kan brukes til -1, så må jeg også kjøpe cherrox i tillegg... 

Cherrox har jo ullfôr i hele støvelen og, jeg har fint brukt dem om vinteren.

 

Jeg lurte egentlig på om jeg skal kjøpe støvler, vanlige gummistøvler, eller om det blir bortkasta nå fremover og om barna i barnehage bruker cherrox snart? 

Anonymkode: 50667...21b

Åja, her brukes de som "overgangssko" de få ukene før vintersko må i bruk uansett. Og når det er mye slaps. Her bruker nesten ingen barn cherrox, har jeg sett 🤔 

Anonymkode: d1f5f...d21

Skrevet

Cherrox er helt unødvenige.dockboots dekker alle behovene før vintersko.

takk og lov så slipper ungene å drasse rundt på tunge klumpete cherrox

Skrevet
12 minutter siden, klg,2 boys now:) skrev:

Cherrox er helt unødvenige.dockboots dekker alle behovene før vintersko.

takk og lov så slipper ungene å drasse rundt på tunge klumpete cherrox

Det kommer litt an på hvor du bor.

Her vi bor bruker alle barn cherrox, det er helt i sør så veldig sjelden skikkelig kaldt, men veldig ofte slapsete.

Gore-tex er vanntett det altså, men når det er sørpevann over alt holder de bare til et visst punkt, cherrox er et must.

Anonymkode: b89b5...535

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det kommer litt an på hvor du bor.

Her vi bor bruker alle barn cherrox, det er helt i sør så veldig sjelden skikkelig kaldt, men veldig ofte slapsete.

Gore-tex er vanntett det altså, men når det er sørpevann over alt holder de bare til et visst punkt, cherrox er et must.

Anonymkode: b89b5...535

Dockboots har samme funksjon bortsett fra tyngden.mye slaps her også

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

barn.. jeg bruker ikke cherrox :ler::ler:

Anonymkode: 50667...21b

Hvordan skulle vi kunne vite det?

Anonymkode: 2027c...16b

Skrevet

Dock Boot tåler ned tik -15, ikke -1 som en over skrev

Anonymkode: d775d...376

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan skulle vi kunne vite det?

Anonymkode: 2027c...16b

Hæ? 

Anonymkode: 50667...21b

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dock Boot tåler ned tik -15, ikke -1 som en over skrev

Anonymkode: d775d...376

Det var meg 🙋🏻🤦🏻‍♀️ Sorry, jeg har trodd helt feil i alle år... Men dette er jo supert :) Som sagt, her brukes kun det av 99%av barna i bhg (eller Goretex vintersko, hvis ikke vått) fra sept (istedenfor gummistøvler) til mai, gjennom regn/sørpe/lett snøfall. Cherrox virker så tungt og klumpete?🤔...men har aldri brukt det. (Kun selv som barn selv, og de var alltid våte. De med blankt, rosa, stoff...go 80-tallet ✌️)

"Teknisk informasjon om Dock Boot:

Dock Boot støvelen er konstruert i neopren (”dykkerdrakt-stoff”) og gummi som gjør den:

• 100% vanntett (Testet av Sifo -Statens institutt for forbruksforskning.)
• Komfortabel i temperatur fra -15°C til +15°C (5 mm isolerende neopren)
• Varme, myke og behagelige så barn elsker dem.
• Lette og svært slitesterk (naturlig gummi med forsterket tå og hæl).
• Kan vaskes i maskin på 30°C og tørker svært raskt." 

Anonymkode: d1f5f...d21

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det var meg 🙋🏻🤦🏻‍♀️ Sorry, jeg har trodd helt feil i alle år... Men dette er jo supert :) Som sagt, her brukes kun det av 99%av barna i bhg (eller Goretex vintersko, hvis ikke vått) fra sept (istedenfor gummistøvler) til mai, gjennom regn/sørpe/lett snøfall. Cherrox virker så tungt og klumpete?🤔...men har aldri brukt det. (Kun selv som barn selv, og de var alltid våte. De med blankt, rosa, stoff...go 80-tallet ✌️)

"Teknisk informasjon om Dock Boot:

Dock Boot støvelen er konstruert i neopren (”dykkerdrakt-stoff”) og gummi som gjør den:

• 100% vanntett (Testet av Sifo -Statens institutt for forbruksforskning.)
• Komfortabel i temperatur fra -15°C til +15°C (5 mm isolerende neopren)
• Varme, myke og behagelige så barn elsker dem.
• Lette og svært slitesterk (naturlig gummi med forsterket tå og hæl).
• Kan vaskes i maskin på 30°C og tørker svært raskt." 

Anonymkode: d1f5f...d21

Jeg har faktisk prøvd begge deler selv.hehe.elsker Dock bootsen,de er varme og gode å ha på.

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det var meg 🙋🏻🤦🏻‍♀️ Sorry, jeg har trodd helt feil i alle år... Men dette er jo supert :) Som sagt, her brukes kun det av 99%av barna i bhg (eller Goretex vintersko, hvis ikke vått) fra sept (istedenfor gummistøvler) til mai, gjennom regn/sørpe/lett snøfall. Cherrox virker så tungt og klumpete?🤔...men har aldri brukt det. (Kun selv som barn selv, og de var alltid våte. De med blankt, rosa, stoff...go 80-tallet ✌️)

"Teknisk informasjon om Dock Boot:

Dock Boot støvelen er konstruert i neopren (”dykkerdrakt-stoff”) og gummi som gjør den:

• 100% vanntett (Testet av Sifo -Statens institutt for forbruksforskning.)
• Komfortabel i temperatur fra -15°C til +15°C (5 mm isolerende neopren)
• Varme, myke og behagelige så barn elsker dem.
• Lette og svært slitesterk (naturlig gummi med forsterket tå og hæl).
• Kan vaskes i maskin på 30°C og tørker svært raskt." 

Anonymkode: d1f5f...d21

Cherrox er ikke tungt, mine barn har aldri hatt problemer med å bruke dem. Mange av de samme som kjøper "dock boots" fordi de er så himla lette og fantastiske, kjøper også tunge vintersko fra f.eks viking ;) Da er ikke tyngden så farlig, plutselig

 

 

MEN TILBAKE TIL TRÅDEN:

 

Skal jeg kjøpe vanlige støvler nå? 

Anonymkode: 50667...21b

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Cherrox er ikke tungt, mine barn har aldri hatt problemer med å bruke dem. Mange av de samme som kjøper "dock boots" fordi de er så himla lette og fantastiske, kjøper også tunge vintersko fra f.eks viking ;) Da er ikke tyngden så farlig, plutselig

 

 

MEN TILBAKE TIL TRÅDEN:

 

Skal jeg kjøpe vanlige støvler nå? 

Anonymkode: 50667...21b

Viking sine vintersko er virkelig ikke tunge.har du prøvd noen av de?

 

støvler får du kjøpt på europris,obs

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Cherrox er ikke tungt, mine barn har aldri hatt problemer med å bruke dem. Mange av de samme som kjøper "dock boots" fordi de er så himla lette og fantastiske, kjøper også tunge vintersko fra f.eks viking ;) Da er ikke tyngden så farlig, plutselig

 

 

MEN TILBAKE TIL TRÅDEN:

 

Skal jeg kjøpe vanlige støvler nå? 

Anonymkode: 50667...21b

Her jeg bor er det såpass mildt enda at jeg ville kjøpt et par rimelige støvler på Europris å ha frem til det blir litt kaldere.

De billige støvlene er ikke de beste, men de er helt ok. Jeg kjøpte et par og la en ullsåle nedi, datteren min foretrekker det paret fremfor de dyre støvlene faktisk. Jeg kjøpte et par billige som kunne stå på sfo hele tiden i tilfelle det ble regn i løpet av dagen, og hun liker de billige best.

Anonymkode: b89b5...535

Skrevet

Jeg hadde kjøp et par billige støvler og venter med cherrox. Jeg liker ikke dockboots som mange sverger til. Barna mine ble veldig svette og etterhvert kalde i dem. Jeg liker best cherrox med løs ullsokk i a'la Kavat. Tar ut ullsokken på kvelden, den tørker fort. 

Skrevet

Kjøp vanlige støvler eller Dock Boots (og ta ut ullinnlegget inntil videre) du.

Cherrox er litt for tidlig enda. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...