Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #1 Skrevet 17. september 2017 Kjøpe cherrox istedet?.. Dumt å kjøpe støvler nå? Anonymkode: 50667...21b
Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #2 Skrevet 17. september 2017 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kjøpe cherrox istedet?.. Dumt å kjøpe støvler nå? Anonymkode: 50667...21b Til du eller et barn? Anonymkode: 2027c...16b
Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #3 Skrevet 17. september 2017 Om det er til barn (og voksen også igrun) så er Dockboots geniale. Funker som gummistøvler, og tåler temp ned til -1C (følger med ullsåle å bytte mellom utifra været). Anonymkode: d1f5f...d21
Anonym bruker Skrevet 18. september 2017 #4 Skrevet 18. september 2017 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Til du eller et barn? Anonymkode: 2027c...16b barn.. jeg bruker ikke cherrox Anonymkode: 50667...21b
Anonym bruker Skrevet 18. september 2017 #5 Skrevet 18. september 2017 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Om det er til barn (og voksen også igrun) så er Dockboots geniale. Funker som gummistøvler, og tåler temp ned til -1C (følger med ullsåle å bytte mellom utifra været). Anonymkode: d1f5f...d21 Ok. Men du skjønner, kjøper jeg dock boots som kan brukes til -1, så må jeg også kjøpe cherrox i tillegg... Cherrox har jo ullfôr i hele støvelen og, jeg har fint brukt dem om vinteren. Jeg lurte egentlig på om jeg skal kjøpe støvler, vanlige gummistøvler, eller om det blir bortkasta nå fremover og om barna i barnehage bruker cherrox snart? Anonymkode: 50667...21b
Anonym bruker Skrevet 18. september 2017 #6 Skrevet 18. september 2017 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ok. Men du skjønner, kjøper jeg dock boots som kan brukes til -1, så må jeg også kjøpe cherrox i tillegg... Cherrox har jo ullfôr i hele støvelen og, jeg har fint brukt dem om vinteren. Jeg lurte egentlig på om jeg skal kjøpe støvler, vanlige gummistøvler, eller om det blir bortkasta nå fremover og om barna i barnehage bruker cherrox snart? Anonymkode: 50667...21b Åja, her brukes de som "overgangssko" de få ukene før vintersko må i bruk uansett. Og når det er mye slaps. Her bruker nesten ingen barn cherrox, har jeg sett 🤔 Anonymkode: d1f5f...d21
klg,2 boys now:) Skrevet 18. september 2017 #7 Skrevet 18. september 2017 Cherrox er helt unødvenige.dockboots dekker alle behovene før vintersko. takk og lov så slipper ungene å drasse rundt på tunge klumpete cherrox
Anonym bruker Skrevet 18. september 2017 #8 Skrevet 18. september 2017 12 minutter siden, klg,2 boys now:) skrev: Cherrox er helt unødvenige.dockboots dekker alle behovene før vintersko. takk og lov så slipper ungene å drasse rundt på tunge klumpete cherrox Det kommer litt an på hvor du bor. Her vi bor bruker alle barn cherrox, det er helt i sør så veldig sjelden skikkelig kaldt, men veldig ofte slapsete. Gore-tex er vanntett det altså, men når det er sørpevann over alt holder de bare til et visst punkt, cherrox er et must. Anonymkode: b89b5...535
klg,2 boys now:) Skrevet 18. september 2017 #9 Skrevet 18. september 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det kommer litt an på hvor du bor. Her vi bor bruker alle barn cherrox, det er helt i sør så veldig sjelden skikkelig kaldt, men veldig ofte slapsete. Gore-tex er vanntett det altså, men når det er sørpevann over alt holder de bare til et visst punkt, cherrox er et must. Anonymkode: b89b5...535 Dockboots har samme funksjon bortsett fra tyngden.mye slaps her også
Anonym bruker Skrevet 18. september 2017 #10 Skrevet 18. september 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: barn.. jeg bruker ikke cherrox Anonymkode: 50667...21b Hvordan skulle vi kunne vite det? Anonymkode: 2027c...16b
Anonym bruker Skrevet 18. september 2017 #11 Skrevet 18. september 2017 Dock Boot tåler ned tik -15, ikke -1 som en over skrev Anonymkode: d775d...376
Anonym bruker Skrevet 18. september 2017 #12 Skrevet 18. september 2017 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvordan skulle vi kunne vite det? Anonymkode: 2027c...16b Hæ? Anonymkode: 50667...21b
Anonym bruker Skrevet 18. september 2017 #13 Skrevet 18. september 2017 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dock Boot tåler ned tik -15, ikke -1 som en over skrev Anonymkode: d775d...376 Det var meg 🙋🏻🤦🏻♀️ Sorry, jeg har trodd helt feil i alle år... Men dette er jo supert Som sagt, her brukes kun det av 99%av barna i bhg (eller Goretex vintersko, hvis ikke vått) fra sept (istedenfor gummistøvler) til mai, gjennom regn/sørpe/lett snøfall. Cherrox virker så tungt og klumpete?🤔...men har aldri brukt det. (Kun selv som barn selv, og de var alltid våte. De med blankt, rosa, stoff...go 80-tallet ✌️) "Teknisk informasjon om Dock Boot: Dock Boot støvelen er konstruert i neopren (”dykkerdrakt-stoff”) og gummi som gjør den: • 100% vanntett (Testet av Sifo -Statens institutt for forbruksforskning.) • Komfortabel i temperatur fra -15°C til +15°C (5 mm isolerende neopren) • Varme, myke og behagelige så barn elsker dem. • Lette og svært slitesterk (naturlig gummi med forsterket tå og hæl). • Kan vaskes i maskin på 30°C og tørker svært raskt." Anonymkode: d1f5f...d21
klg,2 boys now:) Skrevet 18. september 2017 #14 Skrevet 18. september 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det var meg 🙋🏻🤦🏻♀️ Sorry, jeg har trodd helt feil i alle år... Men dette er jo supert Som sagt, her brukes kun det av 99%av barna i bhg (eller Goretex vintersko, hvis ikke vått) fra sept (istedenfor gummistøvler) til mai, gjennom regn/sørpe/lett snøfall. Cherrox virker så tungt og klumpete?🤔...men har aldri brukt det. (Kun selv som barn selv, og de var alltid våte. De med blankt, rosa, stoff...go 80-tallet ✌️) "Teknisk informasjon om Dock Boot: Dock Boot støvelen er konstruert i neopren (”dykkerdrakt-stoff”) og gummi som gjør den: • 100% vanntett (Testet av Sifo -Statens institutt for forbruksforskning.) • Komfortabel i temperatur fra -15°C til +15°C (5 mm isolerende neopren) • Varme, myke og behagelige så barn elsker dem. • Lette og svært slitesterk (naturlig gummi med forsterket tå og hæl). • Kan vaskes i maskin på 30°C og tørker svært raskt." Anonymkode: d1f5f...d21 Jeg har faktisk prøvd begge deler selv.hehe.elsker Dock bootsen,de er varme og gode å ha på.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2017 #15 Skrevet 18. september 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det var meg 🙋🏻🤦🏻♀️ Sorry, jeg har trodd helt feil i alle år... Men dette er jo supert Som sagt, her brukes kun det av 99%av barna i bhg (eller Goretex vintersko, hvis ikke vått) fra sept (istedenfor gummistøvler) til mai, gjennom regn/sørpe/lett snøfall. Cherrox virker så tungt og klumpete?🤔...men har aldri brukt det. (Kun selv som barn selv, og de var alltid våte. De med blankt, rosa, stoff...go 80-tallet ✌️) "Teknisk informasjon om Dock Boot: Dock Boot støvelen er konstruert i neopren (”dykkerdrakt-stoff”) og gummi som gjør den: • 100% vanntett (Testet av Sifo -Statens institutt for forbruksforskning.) • Komfortabel i temperatur fra -15°C til +15°C (5 mm isolerende neopren) • Varme, myke og behagelige så barn elsker dem. • Lette og svært slitesterk (naturlig gummi med forsterket tå og hæl). • Kan vaskes i maskin på 30°C og tørker svært raskt." Anonymkode: d1f5f...d21 Cherrox er ikke tungt, mine barn har aldri hatt problemer med å bruke dem. Mange av de samme som kjøper "dock boots" fordi de er så himla lette og fantastiske, kjøper også tunge vintersko fra f.eks viking Da er ikke tyngden så farlig, plutselig MEN TILBAKE TIL TRÅDEN: Skal jeg kjøpe vanlige støvler nå? Anonymkode: 50667...21b
klg,2 boys now:) Skrevet 18. september 2017 #16 Skrevet 18. september 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Cherrox er ikke tungt, mine barn har aldri hatt problemer med å bruke dem. Mange av de samme som kjøper "dock boots" fordi de er så himla lette og fantastiske, kjøper også tunge vintersko fra f.eks viking Da er ikke tyngden så farlig, plutselig MEN TILBAKE TIL TRÅDEN: Skal jeg kjøpe vanlige støvler nå? Anonymkode: 50667...21b Viking sine vintersko er virkelig ikke tunge.har du prøvd noen av de? støvler får du kjøpt på europris,obs
Anonym bruker Skrevet 18. september 2017 #17 Skrevet 18. september 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Cherrox er ikke tungt, mine barn har aldri hatt problemer med å bruke dem. Mange av de samme som kjøper "dock boots" fordi de er så himla lette og fantastiske, kjøper også tunge vintersko fra f.eks viking Da er ikke tyngden så farlig, plutselig MEN TILBAKE TIL TRÅDEN: Skal jeg kjøpe vanlige støvler nå? Anonymkode: 50667...21b Her jeg bor er det såpass mildt enda at jeg ville kjøpt et par rimelige støvler på Europris å ha frem til det blir litt kaldere. De billige støvlene er ikke de beste, men de er helt ok. Jeg kjøpte et par og la en ullsåle nedi, datteren min foretrekker det paret fremfor de dyre støvlene faktisk. Jeg kjøpte et par billige som kunne stå på sfo hele tiden i tilfelle det ble regn i løpet av dagen, og hun liker de billige best. Anonymkode: b89b5...535
Lommerusk Skrevet 18. september 2017 #18 Skrevet 18. september 2017 Jeg hadde kjøp et par billige støvler og venter med cherrox. Jeg liker ikke dockboots som mange sverger til. Barna mine ble veldig svette og etterhvert kalde i dem. Jeg liker best cherrox med løs ullsokk i a'la Kavat. Tar ut ullsokken på kvelden, den tørker fort.
*Nøtta* Skrevet 18. september 2017 #19 Skrevet 18. september 2017 Kjøp vanlige støvler eller Dock Boots (og ta ut ullinnlegget inntil videre) du. Cherrox er litt for tidlig enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå