Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #1 Skrevet 17. september 2017 Min datter var med ei venninne hjem og når min datter var der så har mor til barnet som min datter var hos bedt min datter åpne munnen og undersøkt henne for seksuelle overgrep. Min datter har ikke blitt dette og jeg syns det er hårreisende at denne moren har gjort dette. Etter dette så har holdt min datter unna denne familien på fritiden. Denne uken etter skolen har denne moren tatt med min datter hjem etter skolen, uten lov av meg. 45 min tok det før de stod på døra min å skulle levere sekken til min datter og bare si ifra at min datter var der. Ikke snakk om å spørre bare gjør. Fikk vite etter dette at barna hadde ikke hvert sikkert bra i bilen. Hadde sele men ikke bilstol. Jeg er sinna og kjenner dette er bekymringsfullt at denne dama holder på slik. Anonymkode: af467...1bb
Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #2 Skrevet 17. september 2017 Herregud Anonymkode: a4d35...2e7
Mrs Smith Skrevet 17. september 2017 #3 Skrevet 17. september 2017 Ja, det er helt normalt å holde på slik. Nei, naturligvis ikke. Kommunikasjon ! Ta en telefon menneske.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #4 Skrevet 17. september 2017 Tror du skjønner at dette ikke er normalt. Hva sier denne moren når du konfronterer henne med det? Anonymkode: bcbb8...469
Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #5 Skrevet 17. september 2017 Går ungen på sfo? Anonymkode: 40528...9c1
Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #6 Skrevet 17. september 2017 Kidnapping kalles det. Og hvilken bakgrunn har den mora som kan se om barnet har blitt utsatt for seksueltmissbruk ved å se i munnen? Anonymkode: 28eff...c68
Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #7 Skrevet 17. september 2017 Min unge har ikke SFO. Men det andre barnet har. Mor sier at pga jobben sin så er hun bekymret for overgrep hos barn. Hun er tannlege assistent. Og det å kjøre barn i bilen uten at det er trygt mener hun at det er ikke langt så er ikke så farlig. Snakk om 1 km med bil. Jeg bryr meg pent lite om det er 10 meter eller mer. Sikkerhet først. Anonymkode: af467...1bb
Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #8 Skrevet 17. september 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Min unge har ikke SFO. Men det andre barnet har. Mor sier at pga jobben sin så er hun bekymret for overgrep hos barn. Hun er tannlege assistent. Og det å kjøre barn i bilen uten at det er trygt mener hun at det er ikke langt så er ikke så farlig. Snakk om 1 km med bil. Jeg bryr meg pent lite om det er 10 meter eller mer. Sikkerhet først. Anonymkode: af467...1bb Du får anmelde henne om hun ikke responderer på tilsnakk. Hun har gått langt over grensen. En tlf til politiet om at hun tar med seg unger og kjører uten rett sikring er også noe du kan gjøre. Anonymkode: 40528...9c1
Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #9 Skrevet 17. september 2017 Vurdert politiet. Pratet med skolen slik at ho ikke tar med flere barn. Prøvd dialog flere ganger, men nytter ikke. Skolen prøvde også. Syns ikke dette er ok. Jeg skal ordne ny tannlege kontor til meg og ungene. Vil ikke bruke henne. Anonymkode: af467...1bb
Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #10 Skrevet 17. september 2017 Hadde blitt sjokkert og fy fader så forbanna om ei mor hadde undersøkt mitt barn for seksuelle overgrep! Er en grunn til at BV bruker folk med vett og utdanning til dette, eller er det normalt at folk sier " Du Pia, før du kommer på besøk til oss må jeg kikke i munnen din om pappa tvinger deg til oralsex"??! DET regnes nesten som overgrep, ville kontaktet politiet i morgen! Anonymkode: da28b...b59
Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #11 Skrevet 17. september 2017 36 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vurdert politiet. Pratet med skolen slik at ho ikke tar med flere barn. Prøvd dialog flere ganger, men nytter ikke. Skolen prøvde også. Syns ikke dette er ok. Jeg skal ordne ny tannlege kontor til meg og ungene. Vil ikke bruke henne. Anonymkode: af467...1bb Hadde jeg vært deg, så hadde jeg sagt hvorfor jeg ønsker å bytte tannlege. Kan være greit for tannlegen å vite at assistenten hans er helt skrullete Anonymkode: 62a56...9c3
Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #12 Skrevet 17. september 2017 Hun burde vel da også vite at dersom barn har vært utsatt for overgrep, så kan det være svært traumatisk å stå og gape der et fremmed kvinnemenneske skal stå å se ned i munnen på deg. Hun virker litt sprø. Anonymkode: 28eff...c68
Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #13 Skrevet 17. september 2017 Hva sier skolen til dette? Anonymkode: 28eff...c68
Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #14 Skrevet 17. september 2017 Må ikke du gi skolen beskjed hvis barnet ditt skal være med noen andre hjem?? Eller kan bare hvem som helst ta med seg noen ekstra barn....?? Anonymkode: 401e0...120
Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #15 Skrevet 17. september 2017 Dette hadde jeg gjort tre ting med. Jeg hadde snakket med politiet og vurdert anmeldelse. Jeg hadde snakket med barnevernet. Og jeg hadde kontaktet hennes arbeidsgiver og fortalt hvordan hun holder på. Hun virker rett og slett psykisk syk, vil tro hun trenger hjelp. I hvert fall trenger barna hennes det. Anonymkode: 9356b...534
Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #16 Skrevet 17. september 2017 Hvor gamle er barna? Anonymkode: 9356b...534
Anonym bruker Skrevet 18. september 2017 #17 Skrevet 18. september 2017 Så lenge det ikke er noen avtale om hvem som skal sjekke ut barnet fra skolen har ikke skolen noe med h en som henter. Da må barnet selv avgjøre hvem det blir med hjem. Å kontrollere munnen slik høres bare merkelig ut, men å la barn bli med hverandre hjem er ikke rart. Ungene sier gjerne selv om de får lov eller ikke. Anonymkode: 664c2...0cd
Gjest elisa bt Skrevet 18. september 2017 #18 Skrevet 18. september 2017 Dette mennesket hadde jeg ikke turt å la barnet mitt være alene med. Når dama på eget initiativ begynner å se i munnen til ungen for å sjekke etter tegn på overgrep, viser hun jo tydelig at hun ikke er helt i vater. Jeg hadde vært redd for hva annet hun kunne finne på å skulle undersøke. Jeg synes og at det er et overtramp å betale en tilfeldig unge om å få se i munnen på den måten. Hun tråkker over en intimsone, og det er ikke så lett for et barn å si nei til en voksen. Jeg hadde ikke latt barnet mitt dra dit igjen, hvis ungene ville treffes utenom skolen fikk det skje hos oss. Jeg hadde sendt en bekymring til barnevernet, fordi denne adferden for meg virker så fjern at jeg tenker at hun kanskje ikke er helt stabil psykisk, og jeg hadde ønsket at noenvurderte situasjonen for hennes barn. Jeg hadde gitt henne klar beskjed om at hun ille fikk lov til hverken å ta med seg mitt barn noe sted, eller utsette henne for noen flere undersøkelser av noe slag. Hvis dette likevel skjedde hadde jeg politianmeldt. Så hadde jeg skiftet tannlegekontor, og sørget for at tannlegen visste hvorfor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå