Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #1 Skrevet 17. september 2017 Jeg er tilflyttet til et sted hvor alle kjenner alle. Kjekke folk, men jeg blir ikke invitert noe plass. Jeg snakker med dem når jeg ser dem, men utover det har jeg egentlig ingen å være med. Føler jeg er ikke så godt likt siden ingen vil være med meg ... så fikk jeg en baby og tenkte kanskje at jeg ville få noen nye venner å være med, men den gang ei. Jeg føler at ingen vil egentlig være med meg. Ingen snakker til meg eller babyen min når vi er på treff og jeg føler egentlig at jeg blir fryst ut. Var ei jeg så på som en potensiell venninne, men hun trakk seg plutselig og sluttet å snakke så mye til meg. Jeg vet ikke hva jeg har gjort galt siden jeg føler at det er ingen som liker meg. Det er nesten så gale at jeg vil flytte Noen råd? Anonymkode: 935dd...243
Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #2 Skrevet 17. september 2017 Ja drit i dem alle sammen! Kan ofte være slik på småsteder. De har små hjerner også. Bry deg om deg selv og ungen din du. Kanskje en dag flytter det en ny dit som du klikker med. Ikke stress frem vennskap, finn deg noe annet å gjøre enn å skravle med idioter. Anonymkode: 1e2f1...deb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå