Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #1 Skrevet 17. september 2017 Som virkelig har fått deg til å lure på hvorfor du endte opp med akkurat han. Anonymkode: a0274...144
Fandens Oldemor Skrevet 17. september 2017 #2 Skrevet 17. september 2017 Han gjør egentlig bare dumme ting en gang i måneden, derfor innser jeg at problemet ligger hos meg.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #3 Skrevet 17. september 2017 Vært langvarig utro med ei felles venninne. Anonymkode: 7c418...db4
Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #4 Skrevet 17. september 2017 kjørt i fylla flere ganger, mistet lappen for dette 2 ganger. Anonymkode: b1f57...cd9
Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #5 Skrevet 17. september 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: kjørt i fylla flere ganger, mistet lappen for dette 2 ganger. Anonymkode: b1f57...cd9 Jeg hadde gått etter gang nummer en. Hva skjer hvis han kjører full med deres barn i bilen? Anonymkode: 7c418...db4
Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #6 Skrevet 17. september 2017 Han er litt merkelig sammensatt når det kommer til egosime og generøsitet. På noen området har han helt skylapper og ser bare sine egne behov, f.eks når det kommer til hans behov for å jobbe veldig mye, mens på andre områder er han den mest generøse mannen jeg kan tenke meg. Litt vanskelig å forholde seg til noen ganger. Men han har ikke gjort en ting som er så riv riskende gal at jeg har lurt på om forholdet er liv laga. Anonymkode: a1d4a...093
Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #7 Skrevet 17. september 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg hadde gått etter gang nummer en. Hva skjer hvis han kjører full med deres barn i bilen? Anonymkode: 7c418...db4 Er mer redd for at han skal kjøre full med barna i bil, når jeg ikke er tilstede, og kan gjøre noe med det. Det har jeg bedre kontroll på så lenge vi bor sammen. Anonymkode: b1f57...cd9
Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #8 Skrevet 17. september 2017 Drakk seg dritings i bryllupet til min bestevenninne som jeg var forlover til. Han og noen andre gubber hadde drikkekonkuranse. Min mann drikke sjeldent og aldri sprit så han ble skikkelig full. Men det verste av alt var at han ble skikkelig ufin mot gjestene og mobbet et homofilt ektepar som var mine venner. Jeg ble så lei meg og skuffet over oppførselen. Tenk å ødelegge min venninnes bryllup. Gjester som ikke kjente til han fra før kom bort til meg og rådet meg til å forlate han og de syntes det var trist at det var en slik mann jeg hadde endt opp med. Han endte opp med å bli kastet ut av Securitas vaktene. Jeg har aldri vært så skuffet og lei meg i hele mitt liv. Han ødela kvelden for mange. Jeg har aldri sett han full på den måten før så dette er ikke et problem i hverdagen. Vært sammen i 10år nå og han har aldri drukket sånn igjen heldigvis. Har faktisk lagt ned forbud mot sprit i slike anledninger. Anonymkode: 8aee6...4aa
Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #9 Skrevet 17. september 2017 Meldt oss til barnevernet, nå blir vi ikke kvitt de... Anonymkode: 6eabd...82a
Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #10 Skrevet 17. september 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Meldt oss til barnevernet, nå blir vi ikke kvitt de... Anonymkode: 6eabd...82a Mennen selv!? Anonymkode: d1336...df9
Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #11 Skrevet 17. september 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Er mer redd for at han skal kjøre full med barna i bil, når jeg ikke er tilstede, og kan gjøre noe med det. Det har jeg bedre kontroll på så lenge vi bor sammen. Anonymkode: b1f57...cd9 Neste gang har kjører i fylla, så ringer du politiet, det er din fordømte plikt. Tenk hvis han dreper noen Anonymkode: 863ba...28a
Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #12 Skrevet 17. september 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Mennen selv!? Anonymkode: d1336...df9 Jepp... lang historie men han gikk fra meg i en periode. Vi er sammen igjen nå men dette henger over.. greit, det går nok over til slutt men jævlig stressende å ha noe med de å gjøre over ubestemt tid.. Anonymkode: 6eabd...82a
Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #13 Skrevet 17. september 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jepp... lang historie men han gikk fra meg i en periode. Vi er sammen igjen nå men dette henger over.. greit, det går nok over til slutt men jævlig stressende å ha noe med de å gjøre over ubestemt tid.. Anonymkode: 6eabd...82a Har du skrevet om dette her før? Anonymkode: 2e1b4...c46
Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #14 Skrevet 17. september 2017 Drukket seg så dritings at han tisset ut hele soverommet.. to ganger. Kvalmt og flaut . Anonymkode: eabb4...8ad
Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #15 Skrevet 17. september 2017 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Neste gang har kjører i fylla, så ringer du politiet, det er din fordømte plikt. Tenk hvis han dreper noen Anonymkode: 863ba...28a Selvfølgelig gjør jeg det om jeg vet om det når han drar ut å kjører. De tilfeller som har vært har han kommet kjørende hjem og vært full, og kjørt avgårde på jobb om morgenen hvor han enda har hatt promille fra kvelden før. Dette var ikke noe jeg merket på han når han dro, men det slo jo alkotesten fast når han blåste. Anonymkode: b1f57...cd9
Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #16 Skrevet 17. september 2017 Det er mye. Han gjør mye dumt. Det verste er nok den gangen han hadde brukt opp hele lønnen og flere titusener til på alt og ingenting av nytte. Jeg måtte betale han ut av det fordi han hadde holdt det skjult så det påløp renter osv. Anonymkode: dad8e...a4f
Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #17 Skrevet 17. september 2017 Nektet å kappe strengen... Anonymkode: 08eb9...cbd
Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #18 Skrevet 17. september 2017 Tja, han fjerter i badekaret for å lage bobler. Anonymkode: 9f227...f11
Mumua Skrevet 17. september 2017 #19 Skrevet 17. september 2017 37 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tja, han fjerter i badekaret for å lage bobler. Anonymkode: 9f227...f11 Romantiker'n som drømmer om boblebad 😉
Anonym bruker Skrevet 18. september 2017 #20 Skrevet 18. september 2017 Kjørte i fylla og forårsaket et annet menneskes død. Var flere år før jeg traff han da heldigvis. Anonymkode: 4ea9b...b03
Anonym bruker Skrevet 18. september 2017 #21 Skrevet 18. september 2017 Han vaksinerte barna bak min rygg. Vi er ikke sammen lenger. Anonymkode: 7a5f0...1de
Sånn kan det gå Skrevet 18. september 2017 #22 Skrevet 18. september 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Han vaksinerte barna bak min rygg. Vi er ikke sammen lenger. Anonymkode: 7a5f0...1de Dersom du hadde nektet å vaksinere barna hadde jeg gjort det samme.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2017 #23 Skrevet 18. september 2017 28 minutter siden, På'n igjen skrev: Dersom du hadde nektet å vaksinere barna hadde jeg gjort det samme. Var svineinfluensavaksinen. Det kom frem når legen mistenkte at minstemann led av Narkolepsi. Første legen spurte om var om, var om vi hadde vaksinert mot svineinfluensa, og da måtte han innrømme det. Heldigvis gikk det bra ti slutt, det var ikke Narkolepsi, men fytti for noen vanskelige mnd. vi hadde da. Det å kjenne på at mannen kanskje hadde skadet barnet mitt for livet, og det bak min rygg. Anonymkode: 7a5f0...1de
Anonym bruker Skrevet 18. september 2017 #24 Skrevet 18. september 2017 Min mann har hatt store problemer med alkohol så det har vert mye mye problemer involvert med det. I tilleg sliter han med sosial angst denne kombinasjonen er ikke bra! Vel det verste han gjorde var når vi var ute på byen. Han ville kjøre bilen sin og jeg nektet han var stup full! Han slo meg ned og dro meg via håret gjennom Hagen, mens han skrek at han skulle drepe meg. Til slutt slapp han og løp inn i bilen og låste døren. Heldighvis hadde jeg tatt nøkkelen fra han tidligere på kvelden. Jeg låste døren og gikk inn. Noen timer senere var jeg ekstremt urolig for han. Da hadde han spydd ned hele bilen min og pisset i bilen. Fikk han opp og måtte kle av han og prøve å få han i dusjen da alt av han var helt tilgriset. Dette mens han skrek han hater meg og slo meg i ett sett pisset på meg to ganger i tillegg. Når han våknet husket han ingenting han trodde meg ikke til han fikk se bilen min og blåmerkene mine! Denne kvelden har satt dype spor i meg og gjort at jeg har fått en slags ptsd. Jeg sliter når han drikker noe som helst og for angst anfall helt ut av det blå. Han ble etter denne hendelsen sendt til psykolog gjevnlig og er blitt mye mye bedre, han har aldri rørt meg etter det. Dette er tre år siden men min psyke er nok skadet for livet Anonymkode: 512f0...46c
Anonym bruker Skrevet 18. september 2017 #25 Skrevet 18. september 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Var svineinfluensavaksinen. Det kom frem når legen mistenkte at minstemann led av Narkolepsi. Første legen spurte om var om, var om vi hadde vaksinert mot svineinfluensa, og da måtte han innrømme det. Heldigvis gikk det bra ti slutt, det var ikke Narkolepsi, men fytti for noen vanskelige mnd. vi hadde da. Det å kjenne på at mannen kanskje hadde skadet barnet mitt for livet, og det bak min rygg. Anonymkode: 7a5f0...1de "Barnet mitt" skriver du. Er det ikke hans barn også?? Anonymkode: dde5b...156
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå