Gå til innhold

Er 20 kr for stor til at

Anbefalte innlegg

Skrevet

en på 2 år og 4 mnd klarer å svelge den? Jeg mangler en 20 kr fra veska mi, har snudd huset opp ned for å finne den men finner den ikke. Mini har en tendens til å leke med veska mi så vi er litt usikker på om han kunne ha svelget den eller ikke? Gubben sier nei at han ikke klarer det, men jeg er litt usikker. Den har vært borte nå i 5 dager. Men mini er jo ikke forstoppet eller viser tegn til noe ubehag. Og har sjekket bæsje bleiene jevnlig men ser ikke noe 20 kr. Ta han med til legevakta eller? (Føler jeg må det for å få ro i sjela)

Anonymkode: 527d2...c18

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klarer du å svelge en 20kr? Nei? Ikke ungen heller da..

Anonymkode: 11221...c8b

Skrevet

Kjære vene, du vurderer å ta med ungen som ikke viser noe som helst tegn på ubehag på legevakten fordi det mangler en 20-kroning i veska di? 😳 

Anonymkode: 666d1...5c9

Skrevet

Har mine tvil om at barnet klarer å svelge en 20 kroning, den er jo ikke så lite. Det er vel helst kronestykker som blir svelgt. Hvis ikke ungen viser noe tegn til ubehag, og du er ikke er helt sikker på at ungen har svelgt den, så ville ikke jeg reist på legevakten. Men er du usikker, så er det jo bare å ta en telefon til de og høre, man skal jo alltid ringe de på forhånd uansett

Anonymkode: fb953...90c

Skrevet

Alt som går igjennom en dorull kan et barn svelge, som en tommelfinger regel. Men har ikke barnet symptomer, og du ikke har sett noe i bleien så sansynligvis ikke. Evt så er ikke dette noe for legevakten, men til nød fastlegen. -Selv om de nok ikke tar rtg uten symptomer da man ikke vil utsette barn for strålingen unødvendig. 

Anonymkode: c19df...6b4

Skrevet

Har du virkelig så kontroll på saker at du vet at du mangler 20 kr fra veska di? Har du virkelig lett i hele huset etter 20 kr?

Anonymkode: 79e25...e37

Skrevet

Du kjenner ikke noen med metalldetektor som kan sveipe over ungen din? 😁

Anonymkode: 6980a...3b8

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du kjenner ikke noen med metalldetektor som kan sveipe over ungen din? 😁

Anonymkode: 6980a...3b8

Uff, nå lo jeg høyt :legrine:Så det for meg :D

Anonymkode: fb953...90c

Skrevet

Et barn jeg kjenner svelget en gang ukelønnen sin (husker ikke hva slags mynter det var), han var vel en 3 år gammel. Ble skikkelig syk; diare, oppkast osv. Ble til slutt innlagt på sykehuset pga dehydrering. Var innlagt 2-3 dager. Hadde blitt syk for lenge siden hvis den var spist og full av dårlige bakterier. Dersom barnet ditt er helt fin i formen tror jeg ikke du skal bekymre deg, enten pengene har havna i magen eller mellom sofaputene. 

Anonymkode: d3e7b...b7b

Skrevet

Gutten min spiste en 50øring da han var tre, trengte ikke komme på legekontoret fikk jeg beskjed om da jeg ringte. :)

Skrevet

herregud så hystrisk. NEI er svaret

Anonymkode: b991d...98c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...