Gå til innhold

Inspirert: Hva synes du om "pilotfrue"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

(Julianne Nygård). Følger du bloggen? Hvorfor/hvorfor ikke? 

Anonymkode: bc8ab...fac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Følger innimellom. Godt å ha noe underholdende å lese som ikke krever noe av meg. Synes hun virker overfladisk, selvopptatt og veldig materialistisk. Men hun er sikkert ikke sånn i virkeligheten. 

Anonymkode: 43878...1ae

Skrevet

Følger ikke bloggen, men har lest om henne her. Hun er sikkert hyggelig og grei, men mitt inntrykk av de fleste som blogger er at de er svært navelbeskuende og med narsissistiske trekk. Dessuten er det mye manipulasjon av bilder og skjult reklame. Hvorfor i alle dager skal jeg følge en privat dagbok på nett med utallige selfies av en jeg ikke kjenner? 

Kan følge gode matblogger for inspirasjon 😄

Anonymkode: 6400a...e7b

Skrevet

Inspirert av hva da?

Anonymkode: 9129d...c7c

Skrevet
47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Inspirert av hva da?

Inspirert av tidligere innlegg her inne .  HI

Skrevet

Følger henne innimellom. 

Ser hun nå har startet med noe mote greier. Herregud som hun ser ut. Helt elendig styling. 

Anonymkode: 652a0...d4a

Skrevet

Jeg følger bloggen siden jeg er barndomsvenn av Ulrik. Jeg synes hun virker ekstremt selvopptatt og glemmer ikke ett innlegg der hun skrev at hun hadde opplevd at en ekspeditør på en butikk hadde hår under armene, og det var virkelig det værste hun hadde opplevd. Altså...

Anonymkode: 94f42...023

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Inspirert av tidligere innlegg her inne .  HI

Spesielt

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Følger ikke bloggen, men har lest om henne her. Hun er sikkert hyggelig og grei, men mitt inntrykk av de fleste som blogger er at de er svært navelbeskuende og med narsissistiske trekk. Dessuten er det mye manipulasjon av bilder og skjult reklame. Hvorfor i alle dager skal jeg følge en privat dagbok på nett med utallige selfies av en jeg ikke kjenner? 

Kan følge gode matblogger for inspirasjon 😄

Anonymkode: 6400a...e7b

Dette !

Anonymkode: 53373...c81

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Spesielt

Hva er spesielt?

Anonymkode: 7fa85...674

Skrevet

Liker bloggen .., ærlig og rett frem .. lever livet slik hun vil og gir f.. i om noen kritiserer henne ..  

Anonymkode: e79ca...fc0

Skrevet

Følger bloggen av og til,helt greit :) Men mannen hennes klarer jeg ikke helt,det er noe med den fyren som ikke kjennes helt bra.  De har penger og koser seg med materialistiske ting,det hadde jeg også gjort om jeg hadde hatt muligheter! 

Anonymkode: 30324...f47

Skrevet

Jeg følger ikke den bloggen, jeg leser ingen blogger, men jeg kommer av og til over innlegg hun har skrevet ang prøverør. Jeg holder på med samme greie, og syns det er greit å følge med der😊

Anonymkode: 5b118...7d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...