Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #1 Skrevet 17. september 2017 For oss er det sen frokost på Nighthawk og så rusle i byen, se en utstilling, spise sushi med ungene i parken. Anonymkode: 2c208...3e6
Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #2 Skrevet 17. september 2017 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: For oss er det sen frokost på Nighthawk og så rusle i byen, se en utstilling, spise sushi med ungene i parken. Anonymkode: 2c208...3e6 Der beskrev du min! Vi pleier å reise fra Drammen til Oslo, spise på Nighthawk og bare oppleve Oslo resten av dagen. Gjerne noen timer på Popsenteret. Anonymkode: 0f000...dfd
Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #3 Skrevet 17. september 2017 Null planer, sen frokost, komme litt ajour med husarbeid, en rusletur i skogen og søndagsmiddag hos svigers utpå ettermiddagen. Anonymkode: edf9f...f44
Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #4 Skrevet 17. september 2017 sove lenge, se litt tv på senga, spise sen frokost med ett stort glass oboy. Finne på noe med kidsa, gå på tur eller noe annet. rydde litt, vaske klær. spise opp restene av lørdagsgottet😊 Anonymkode: fc8e6...14f
Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #5 Skrevet 17. september 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: For oss er det sen frokost på Nighthawk og så rusle i byen, se en utstilling, spise sushi med ungene i parken. Anonymkode: 2c208...3e6 Å, den hørtes nydelig ut. Misunnelig nå. Anonymkode: b3e9a...0fc
Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #6 Skrevet 17. september 2017 Sove til minst 13.00,en bedre frokost også se på serier Anonymkode: 9fa5d...bb1
Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #7 Skrevet 17. september 2017 Men er det mange av dere som er litt treige på søndagene? Veldig mange jeg kjenner er ute av huset før 10, på fotballcup, ut i marka osv. Vi er sjelden ute av huset før 12-13. Da blir det enten noe kulturelt eller en tur i skogen. Noen søndager er vi bare inne, gjerne med besøk. Anonymkode: 0f000...dfd
Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #8 Skrevet 17. september 2017 Spiser frokost med ungene. Leker. Ser Tv. Får aldri sove uansett med disse ungene... litt husarbeid. Helst ikke gå ut. Helst ikke trenge å sminke meg og sånn. Være med mann og barn bare. Helst ikke få besøk. Spise godis. Kose oss. Bake med ungene. Aller aller siste jeg vil er å gå ut å spise frokost og gå på museum 😝 eller i en skog 😣 Anonymkode: b90d9...c67
Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #9 Skrevet 17. september 2017 Spise felles frokost med familien og komme oss ut. Enten i marka eller lignende. Vi er gjerne klar til å dra kl.9. Når vi kommer hjem,leke med barna,lage middag og dusje/ bade før de legger seg. Anonymkode: c14c2...72e
Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #10 Skrevet 17. september 2017 Søndag er pappas sovedag så vi har en rolig morgen inne men hender jeg drar med alle ungene ut før han står opp. Kommer litt an på natten og hvordan baby har sovet. Ellers er vi ute av døra rundt kl 12-13 og finner på litt forskjellige ting utifra ønsker og behov. En perfekt søndag må vel være å våkne alene i huset og spise en lang frokost mens jeg ser på en av favorittseriene mine. Og så blir jeg der hele dagen 😁 i sofaen altså 😅 Anonymkode: 260b6...3c2
Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #11 Skrevet 17. september 2017 11 timer siden, Anonym bruker skrev: For oss er det sen frokost på Nighthawk og så rusle i byen, se en utstilling, spise sushi med ungene i parken. Anonymkode: 2c208...3e6 Hvor tidlig må man være der for frokost? Spiser dere pannekaker da? Anonymkode: d89c5...1d8
Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #12 Skrevet 17. september 2017 Sove litt frempå, familiefrokost, ut av huset før tolv og lang fjelltur til sent på kvelden med hele gjengen (samboer og fem barn). Anonymkode: a4675...3bd
Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #13 Skrevet 17. september 2017 Rolig frokost, gjerne nystekt brød. Smøre matpakker, og komme oss ut i skogen eller på fjellet. Komme hjem til middag som har stått på komfyren hele dagen. Spise eplekake mens vi leser høyt for ungene. Planlegger uken med mannen når barna er lagt, og lander litt med en serie. Anonymkode: cadfd...c45
Anonym bruker Skrevet 18. september 2017 #14 Skrevet 18. september 2017 med barnet : gå turer , dra på lekeland hvis dårlig vær,eller kino, være hos besteforeldrene uten barnet : netflix Anonymkode: d6892...3d8
Anonym bruker Skrevet 18. september 2017 #15 Skrevet 18. september 2017 Da står jeg opp før resten av gjengen og får meg en lang løpetur før en sen frokost. Vi har nybakt brød og masse godt pålegg og drar frokosten over i lunsj. Ellers ingen planer i det hele tatt, så kan vi ta det som det kommer - enten været er fint og det blir en tur et eller ennet sted sammen med ungene eller at ungene koser seg med sitt og sine venner mens vi kan slappe av hjemme (noe som sjelden skjer, da jeg alltid har noe husarbeid på gang ;-P) Anonymkode: c3913...37c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå