Gå til innhold

Dere som er skilt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan klarer dere dere alene? Hvor gamle var barna da dere ble skilt? Hvordan fortalte du/ dere det til barna? 

Ekteskapet vårt er over, vi snakker knapt sammen, ikke sex på 1,5 år, ingen felles interesser lenger, vi er rett og slett vokst fra hverandre. Vi får ikke frem det gode i hverandre lenger. 

Men, jeg er livredd for å gå. Jeg er over 40 år og vi har et barn i tenårene. 

Er så redd for å ikke klare meg alene økonomisk. Har fast jobb der jeg tjener ca 400.000. Klarer vi å selge huset, vil jeg ha ca 300.000 i egenkapital. 

Hvordan får dere det til å gå rundt? 

Her i byen jeg  bor, er det dyrt å bo. Ca. 2,5 mill for en leilighet på 60 kvm med to soverom. 

Fint om dere kan fortelle litt om deres situasjon. 

Anonymkode: 71924...491

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er skilt, og har 3 barn sammen med eksen! 

Det hele var vanskelig, til tross for at vi begge var enig om å gå fra hverandre . Fra å være 2 om det meste å ha 2 inntekter, til å plutselig bli alene var veldig vanskelig, faktisk det vanskeligste gjennom hele prosessen! Jeg måtte lage budsjett og vær forsiktig økonomisk frem til alt var oppgjort og økonomien ble stabil igjen! Kunne feks ikke kjøpe så mye "unødvendig", og måtte prioritere riktig slik at alt kom på stell🙈

Vi fortalte barna sammen, og de tok det nokså greit! Det var selvsagt en omstilling for dem, men nå er de blitt veldig vant til det! 

Det var værst det første året! Etter det så begynte alt å ordne seg igjen! 

Masse lykke til❤️

Anonymkode: cdd5c...bfb

Skrevet

Det kommer til gå helt fint,om du bestemmer deg for å gå,  -med riktig innstilling. Kanskje standarden må noe ned? 

Jeg hadde tre små, ingen egenkapital og gått fra stort hus til liten leilighet. Leier og jobber 80 %. 

Anonymkode: c4ada...2bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...