Anonym bruker Skrevet 16. september 2017 #1 Skrevet 16. september 2017 Vi har en hund på foravtale. Har hatt den i 1 år nå, men den siste halvannen uken har jeg begynt å reagere på hunden? Med en gang jeg kommer i nærheten av den begynner jeg å nyse, klø i halsen , nese og øynene. Klør også generelt, spesielt i ansiktet. Vi bader henne med jevne mellomrom. Jeg har hatt hund hele livet uten å reagere på denne måten. Kan allergi bare oppstå? Synes det er forferdelig trist om vi må gi henne tilbake til eieren. Barna er glad i henne også. Men å leve sånn som dette orker jeg ikke, blir trøtt og sliten. Anonymkode: d5c90...8d7
Anonym bruker Skrevet 16. september 2017 #2 Skrevet 16. september 2017 Man kan utvikle allergi. Få det testet. Får håpe det er noe annet du reagerer på. Anonymkode: 20fd4...7de
Admin Skrevet 16. september 2017 #3 Skrevet 16. september 2017 Jeg ble plutselig allergisk i en alder av 28, men er du heldig kan det roes ned med allergipiller. Kan også være en kryssallergi, eller noe annet som akkurat nå har poppet frem. Man kan også vaske hunder med egne shampooer som fjerner allergener for noen
Anonym bruker Skrevet 16. september 2017 #4 Skrevet 16. september 2017 Min exmann reagerte på katter, men ikke på kattene vi hadde. MEN, han reagerte på ting de hadde vært med innimellom. Så de måtte i dusjen innimellom. Etter en dusj var han helt grei igjen. Så noe var det han reagerte på, men helt hva aner vi ikke. Våren var det alltid når kattene åla seg på bakken, sikkert mye rusk og rask de fikk i pelsen da. En gang tidlig på sommeren var det noe og lurer på om det var noe på høsten også. Har en datter som begynte å reagere på kanin over natten. Vi har hatt kanin i mange år, aldri reagert før det plutselig sa bang. Vi har kaninen enda, det går fint såfremt hun ikke koser med den. Det syns hunner synd, for de var skikkelig kosevenner. Sov i samme seng, så tv sammen osv. Anonymkode: b144a...e80
Anonym bruker Skrevet 16. september 2017 #5 Skrevet 16. september 2017 Prøv Petal Cleanse. Anonymkode: d993f...ac7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå