Gå til innhold

Fremmed barnevakt til baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er en på facebook i en barnevaktside som søker etter barnevakt til IKVELD til babyen på 8 mnder! Stakkars baby som blir overlatt til en helt fremmed person! Regner jo med at mor ber barnevakten kommer flere timer før hun må gå så barnet blir litt tryggere på barnevakten,men synes likevel det er veldig uansvarlig av henne! Hva tenker dere? Er det innafor eller er det uansvarlig?

Anonymkode: 656c8...a94

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leste det selv før i dag og fikk helt vondt inni meg...

Anonymkode: 19402...dac

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Leste det selv før i dag og fikk helt vondt inni meg...

Ser hun har slettet innlegget å håper virkelig at det betyr at hun har tatt til vettet å blir hjemme.

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ser hun har slettet innlegget å håper virkelig at det betyr at hun har tatt til vettet å blir hjemme.

Spørs om hun ikke heller har fått seg en barnevakt, og ikke trengte å ha innlegget der lenger

Anonymkode: f0f02...ef7

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Jeg hadde ALDRI overlatt barna mine til en vilt fremmed som "meldte seg frivillig" på internett. Og ihvertfall ikke en baby som ikke kan si ifra om hva som har skjedd. Snakker om drømmescenario for pedofile...

Skrevet

Jeg holdt på å bli lurt av en kvinne som meldte seg på nettet for å være vår dagmamma en periode da vi ikke fikk barnehageplass

Takk Gud for at det finnes politimenn som lar samvittigheten gå foran reglene. Dama hadde nemlig et rulleblad langt som et vondt år. Drev med storstilt svindel, hadde mistet omsorgen for sine egne barn og var bare ute etter å skaffe seg tilgang til huset vårt! 

Anonymkode: 953dd...1b8

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Spørs om hun ikke heller har fått seg en barnevakt, og ikke trengte å ha innlegget der lenger

Håper bare det er en som tar godt vare på den lille da. Har enda friskt i minne artikkelen om en dagmamma som var så voldelig om 1 åringen at hun døde.. 

Skrevet

Kanskje babyen er trygg og sosial og ikke har noe imot fremmede? Min baby har alltid vært glad i folk og veldig sosial, og å overlate han til en fremmed da han var 8 mnd hadde ikke vært noe problem. Ikke dermed sagt at jeg ville gjort det, men skjønner ikke folk som mener babyen tar skade av dette.

Skrevet

Galskap😵

Anonymkode: b6957...e66

Skrevet

Hadde tatt screenshot og sendt barnevernet. 

Anonymkode: 86a80...9fe

Skrevet
4 timer siden, Pobie skrev:

Kanskje babyen er trygg og sosial og ikke har noe imot fremmede? Min baby har alltid vært glad i folk og veldig sosial, og å overlate han til en fremmed da han var 8 mnd hadde ikke vært noe problem. Ikke dermed sagt at jeg ville gjort det, men skjønner ikke folk som mener babyen tar skade av dette.

Man etterlater vel ikke en baby på 8 mnd til ''den første og beste'' som kommenterer på en facebook-gruppe med 2700 medlemmer uansett hvor sosial den er, man vet jo ingenting om personen man da etterlater den til... 

I tillegg var babyen ganske prematur, var 5 mnd korrigert sto det..

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Man etterlater vel ikke en baby på 8 mnd til ''den første og beste'' som kommenterer på en facebook-gruppe med 2700 medlemmer uansett hvor sosial den er, man vet jo ingenting om personen man da etterlater den til... 

Dette er forsømmelse i mine øyne.. virkelig!

Anonymkode: 72b42...e12

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hadde tatt screenshot og sendt barnevernet. 

Anonymkode: 86a80...9fe

Tok screenshot umiddelbart når jeg så den annonsen

Skrevet

Dette er forsømmelse i mine øyne.. virkelig!

Anonymkode: 72b42...e12

Ja det synes jeg også! 

Skrevet
6 timer siden, Pobie skrev:

men skjønner ikke folk som mener babyen tar skade av dette.

Er du seriøs?

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kanskje det var krise? Er vel de færreste som overlate babyen sin til fremmed barnevakt med kun noen få timers varsel. Da vil jeg regne med det var noe helt spesielt som var grunnen. Og de aller fleste mennesker er jo oppegående nok til at de kan passe en baby noen timer uten å bortføre den eller mishandle den. 

Skrevet
14 minutter siden, Pobie skrev:

Kanskje det var krise? Er vel de færreste som overlate babyen sin til fremmed barnevakt med kun noen få timers varsel. Da vil jeg regne med det var noe helt spesielt som var grunnen. Og de aller fleste mennesker er jo oppegående nok til at de kan passe en baby noen timer uten å bortføre den eller mishandle den. 

Nå har jeg ved flere ganger passet barn der de søket barnevakt samme da,å ingen av de har hatt gode grunner til å gjøre noe så egoistisk. Det har vært snakk om at mor skal ut å drikke og det er visst viktigere enn at barnet er trygg tydligvis... 

Skrevet

så egoistisk og uansvarlig*

Skrevet
32 minutter siden, Pobie skrev:

De færreste oppegående mennesker gjør sånt med mindre de er desperate. Men så finnes det dessverre en del mennesker som ikke er helt oppegående og gjør hva som helst for en fest. 

Anonymkode: 953dd...1b8

Skrevet
På 16. september 2017 den 18.10, Anonym bruker skrev:

Ser det er en på facebook i en barnevaktside som søker etter barnevakt til IKVELD til babyen på 8 mnder! Stakkars baby som blir overlatt til en helt fremmed person! Regner jo med at mor ber barnevakten kommer flere timer før hun må gå så barnet blir litt tryggere på barnevakten,men synes likevel det er veldig uansvarlig av henne! Hva tenker dere? Er det innafor eller er det uansvarlig?

hennes valg, slutt og snakk dritt om andre... 

Anonymkode: bb1ab...77d

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så om foreldre kjører uten bilsetet til 1 åringen så skal vi også bare la vær å bry oss å "ikke snakke dritt om andre" ?? Selvsagt er det viktig å  bry seg når foreldre er uansvarlige! Å det når de gjør noe så uansvarlig så er det nok andre ting som også skurrer i hjemmet deres..

Skrevet

Da må hun og ta konsekvensen av at hennes valg ikke er bra

Skrevet

Så om foreldre kjører uten bilsetet til 1 åringen så skal vi også bare la vær å bry oss å "ikke snakke dritt om andre" ?? Selvsagt er det viktig å  bry seg når foreldre er uansvarlige! Å det når de gjør noe så uansvarlig så er det nok andre ting som også skurrer i hjemmet deres..

Og hvordan hjelper det babyen at man sitter på et forum og snakker dritt om henne?

Skrevet

Shit det er jo sykt? 😳

Håper hun fikk noe kritikk på det innlegget? Uff nei det er virkelig ikke ok.

Og jeg er ikke stereotypisk hønemor!

Anonymkode: 584d1...460

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Shit det er jo sykt? 😳

Håper hun fikk noe kritikk på det innlegget? Uff nei det er virkelig ikke ok.

Og jeg er ikke stereotypisk hønemor!

Anonymkode: 584d1...460

HUn fikk sikkert mye kritikk ettersom hun slettet det etter kort tid.Jeg tok screenshoot av det å når jeg skulle vise det noen timer senare til en vennine så var innlegget fjernet. Jeg har selv hatt en "fremmed barnevakt" til sønnen min,men da ble vi kjent med henne over tid og hadde mye tilvenning.Så er ikke imot at folk har barnevakt utenfra,men barnet må jo kjenne personen og være trygg på henne først.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...