Gå til innhold

Hva synes dere om denne boligen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har dessverre blitt veldig dyrt utover den veien og, Romerike er et område i ekstrem sterk vekst.

Synes huset var veldig koselig. Ville kanskje bytta ut noen fliser med tregulv og malt noen vegger og sånn, men dette er jo bagateller.

Anonymkode: a7c1b...49b

Skrevet

Ikke dyrt. Bor selv i Bodø og her ville en sånn bolig kostet litt mer ja.

fint hus :-)

Anonymkode: 99b1d...9a3

Skrevet

Det var jo ikke dyrt i det hele tatt! Enebolig med dobbeltgarasje, tomt og ikke altfor gammel, hadde ikke fått tilsvarende her i området til den prisen. 

Anonymkode: b632e...4c5

Skrevet

Jeg liker virkelig ikke alle veldig bratte skråtakene, stkeler mye av rommet. Ellers så synes jeg huset var nøytralt og fint. Fin veranda og veldig stort og fint uteområde.

Men er det så dyrt da? Jeg kjenner ikke området, så jeg vet ikke hva hus pleier å for der. Men det er tross alt et hus med potensielt 5 soverom - noe som ikke er så vanlig og det har stort uteområde. Det ser fint ut, ser ikke ut som om det er noe man må gjøre med det første av oppussing.

Anonymkode: c810a...6f6

Skrevet

Dette var ikke dyrt ifht der jeg bor. Fint hus! 

Anonymkode: 6e9be...d7f

Skrevet

Halve prisen av tilsvarende her hvor jeg bor.så synes det var virkelig billig

Skrevet

4 mill. for en enebolig er jo ikke dyrt. Det betalte vi for en 3-roms leilighet for 5 år siden.

Anonymkode: d41c9...4d5

Skrevet

Dyrt sammenlignet med her jeg bor, men jeg bor på landsbygda. 

Synes likevel man får mye for pengene her, og jeg kunne flytta rett inn. Stor tomt med noe skjerming, og dobbel garasje. Verdt litt det, altså. 

Anonymkode: 31a88...054

Skrevet

Rimelig for et såpass fint hus med stor tomt :) Her måtte man betalt nærmere 6 mill. for et slikt hus med tilsvarende tomt

Anonymkode: 42e67...07f

Skrevet

Prisen har gått opp mye på den siden i det siste. Også på Skarnes.

Anonymkode: 75ca8...c6a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...