Gå til innhold

Hårfjerning nedentil.. Trenger tips!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker best å være helt glatt, men synes det er vanskelig å få til. Jeg har veldig sensitiv hud, så høvel får jeg lett kløende "kviser" av. Jeg bruker en del hårfjerningskrem, men det står alltid igjen harde stubber. Hvordan gjør dere det? Det er ikke aktuelt for meg å bruke masse penger på dette. 

(Dette er forresten ikke en diskusjon om hvorvidt å være glatt er ekkelt, porno eller kvinneundertrykkende, så helst ikke bland det inn i denne tråden.)

Anonymkode: 7d215...8a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lest her inne tidligere at det er mange som anbefaler å barbere med balsam. Kanskje verdt å prøve?

Anonymkode: 8fc0c...33e

Skrevet

Jeg har tidligere kjøpt aftershave balsam. Denne hjalp noe, aner ikke hvor du får kjøpt det nå, mener jeg kjøpte det på en sånn sexleketøybutikk i oslo (ikke kondomeriet), mener den lå i en sidegate til karl johan, men er jo ikke sikkert den finnes mer, dette er sikkert over 10 år siden.

Anonymkode: 94f7f...7c2

Skrevet

Best resultat ved å vokse. 

Anonymkode: ba231...0f1

Skrevet

Jeg bruker Hibiskrubb. Og klapper på sånn blank kvisevann (Blemish Treating fra Aco) etterpå. Bruker samme under armene og. Klør ikke eller nupper da. 

Anonymkode: 0934e...7d5

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg bruker Hibiskrubb. Og klapper på sånn blank kvisevann (Blemish Treating fra Aco) etterpå. Bruker samme under armene og. Klør ikke eller nupper da. 

Anonymkode: 0934e...7d5

What?? Bruker du virkelig hibiscrub ofte og hjemme i dusjen??

https://www.felleskatalogen.no/ir/medisin/pasienter/pil-hibiscrub-regent-medical-575594

Anonymkode: 20b3a...c95

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det selges jo reseptfritt på apoteket, så så ille kan det vel ikke være?

Anonymkode: caa6a...512

At det selges reseptfritt er ikke det samme som at det er ufarlig.  Håper i det minste du har lest pakningsvedlegg skikkelig så du bruker det riktig. Det er ikke akkurat lano for liten og lano for stor det er snakk om.  Det er tøft på huden, farlig på slimhinner( som du har mye av i nærheten der nede) og gir relativt lett allergiske og andre reaksjoner.  Det er ikke ent for omtrent daglig bruk.

Anonymkode: 20b3a...c95

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

At det selges reseptfritt er ikke det samme som at det er ufarlig.  Håper i det minste du har lest pakningsvedlegg skikkelig så du bruker det riktig. Det er ikke akkurat lano for liten og lano for stor det er snakk om.  Det er tøft på huden, farlig på slimhinner( som du har mye av i nærheten der nede) og gir relativt lett allergiske og andre reaksjoner.  Det er ikke ent for omtrent daglig bruk.

Anonymkode: 20b3a...c95

Det er ikke meg som bruker det, jeg ble bare litt nysgjerrig på om det er så ille som jeg fikk inntrykk av fra din kommentar.

Anonymkode: caa6a...512

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det er ikke meg som bruker det, jeg ble bare litt nysgjerrig på om det er så ille som jeg fikk inntrykk av fra din kommentar.

Anonymkode: caa6a...512

Jeg sjekket ikke anonymkodene 😊pleier å glemme det! Jeg syntes det var heftig bruk,  ja..

Anonymkode: 20b3a...c95

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...