Gå til innhold

Ferie- New York

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drar til uken. Noen som har noen tips til hva vi burde få med oss? Lurer også på hva temperaturen ligger på rundt denne tiden. Får veldig motstridende beskjeder av de jeg kjenner som har vært der, alt fra full sommer til "alltid kaldt og surt". 

Lurer også på hvor mye amerikanerens pynter seg når de for eksempel skal ut å spise på en fancy restaurant på kvelden- har inntrykk av at de pynter seg langt mer enn gjennomsnitts nordmann, stemmer det? 

Anonymkode: 62cc8...baf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syntes de fleste gikk med veldig vanlige klær eg. Følte meg overpynta da vi drakk i Top of the Rock.

Om det er fint vær og dere kun er voksne som reiser anbefaler eg å Google navnet på bydelen og rooftop bar. Deilig å drikke drinker og se på utsikten.  Er en med fantastisk utsikt i china town 

The Met er et fantastisk flott museum.

Rotur i Central park.

Anonymkode: 39968...689

Skrevet

Om dere ikke skal spise fastfood til middag anbefaler jeg å reservere bord før dere reiser. Det er ingen selvfølge at det er ledige bord på de finere eller populære restaurantene. Været som er meldt neste uke ligger på ca. 10-16 grader, litt regn nå og da.  Du kan sjekke på pent.no Helikoptertur over byen kan være greit å få med seg. 

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Syntes de fleste gikk med veldig vanlige klær eg. Følte meg overpynta da vi drakk i Top of the Rock.

Om det er fint vær og dere kun er voksne som reiser anbefaler eg å Google navnet på bydelen og rooftop bar. Deilig å drikke drinker og se på utsikten.  Er en med fantastisk utsikt i china town 

The Met er et fantastisk flott museum.

Rotur i Central park.

Anonymkode: 39968...689

Takk for tips😄

Skrevet
5 minutter siden, Mrs. Bouquet skrev:

Om dere ikke skal spise fastfood til middag anbefaler jeg å reservere bord før dere reiser. Det er ingen selvfølge at det er ledige bord på de finere eller populære restaurantene. Været som er meldt neste uke ligger på ca. 10-16 grader, litt regn nå og da.  Du kan sjekke på pent.no Helikoptertur over byen kan være greit å få med seg. 

Vi reserverte bord der vi skal spise før reisen var bestilt, det aller viktigste i følge min mann😅

Jeg sjekket på pent.no, det varmeste det er meldt er neste søndag med 28 grader? Det tror jeg ikke helt på..

Helikopter hørtes gøy ut, det skal jeg sjekke ut. Takk for tips! 

Til nå har vi planlagt tur til outlet og reservert bord på day party i tillegg til middager forskjellige steder hver kveld.

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi reserverte bord der vi skal spise før reisen var bestilt, det aller viktigste i følge min mann😅

Jeg sjekket på pent.no, det varmeste det er meldt er neste søndag med 28 grader? Det tror jeg ikke helt på..

Helikopter hørtes gøy ut, det skal jeg sjekke ut. Takk for tips! 

Til nå har vi planlagt tur til outlet og reservert bord på day party i tillegg til middager forskjellige steder hver kveld.

Har nok sett på feil sted på pent.no. Var her hjemme det skulle væra 10-16 grader. Ser ut til at det er sommer i NYC

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...