Gå til innhold

Er jeg gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg gått med noe som kan være symptomer i en uke. Kan godt hende at jeg leter etter tegn, og innbiller meg ting siden det er så høyt ønsket. Jeg har kjempevondt i selve brystene, klarer såvidt å ligge på magen om nettern. De føles nesten tyngre ut, og mer kompakt når jeg tar på dem. Jeg er småkvalm som kommer og går, og har hatt litt mensenmurringer. Jeg er redd for at det bare er mensen som kommer på besøk. Det skal sies at jeg har bestandig hatt en fryktelig uregelmessig menstruasjon, og jeg hadde egentlig mensen i noen dager for 14 dager siden, men har forstått det sånn man kan ha mensen selv om man er gravid hvis det er veldig tidlig i svangerskapet? Så hva tenker dere? Overanalyserer jeg? Jeg vil ikke teste meg rikitg enda, da jeg tror hvis jeg er gravid er det for tidlig til at det vises på en eventuell test, og jeg har bare hatt symptomer i en uke.

Anonymkode: e30ec...a6d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For at symptomer skal merkes må hcg nivåene være ganske høye, så høye at de slår ut på en test. Ta en test du. :)

Dine symptomer er like som når jeg har eggløsning, så det er umulig å svare på om du er gravid.

Anonymkode: 01080...2b2

Skrevet

Enig med forrige taler, ta en test.

Er det nok hcg til at kroppen reagerer såpass er det også nok til at testen blir positiv.

Anonymkode: ab4a9...7b4

Skrevet

Får ømme pupper pga progesteron som dominerer etter at el har funnet sted. 

Tror at du har hatt el i disse dager.

Anonymkode: 0b495...878

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...