Anonym bruker Skrevet 15. september 2017 #1 Skrevet 15. september 2017 Er det ikke litt sånn "kleint" at noen tar f eks ansiktsbehandling kun for at det er behagelig? Jeg har ingen problemhud, men har så lyst å ta det uansett. Gode kremer, massasje osv 😍 Er bare redd hun som utfører det synes det er rart? Er forståelig om man har kviser, problemer med huden, da er det vel nødvendig! Men ikke til meg... 🙈🙈 Har bare lyst 😊 Anonymkode: 3a1a2...216
Anonym bruker Skrevet 15. september 2017 #2 Skrevet 15. september 2017 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er det ikke litt sånn "kleint" at noen tar f eks ansiktsbehandling kun for at det er behagelig? Jeg har ingen problemhud, men har så lyst å ta det uansett. Gode kremer, massasje osv 😍 Er bare redd hun som utfører det synes det er rart? Er forståelig om man har kviser, problemer med huden, da er det vel nødvendig! Men ikke til meg... 🙈🙈 Har bare lyst 😊 Anonymkode: 3a1a2...216 Fullt lov og aldri vært et problem for meg! Finn annen hudpleier dersom ren velvære ikke er ok! Anonymkode: 09bd1...e80
Anonym bruker Skrevet 15. september 2017 #3 Skrevet 15. september 2017 Hvorfor skulle det være kleint? De lever av å ha kunder, og har du en "problemfri" hud er jo jobben lettere for dem i tillegg. Perfekt! Anonymkode: 4f970...040
Anonym bruker Skrevet 16. september 2017 #4 Skrevet 16. september 2017 Mange som går til hudpleie som ikke har noe hudproblem så det skal du ikke tenke på engang Dessuten er det mange behandlinger som er både forebyggende og som gir en ekstra piff til huden uansett hudtype Anonymkode: 29e6f...483
Anonym bruker Skrevet 16. september 2017 #5 Skrevet 16. september 2017 Det er da ikke noe kleint med det. Jeg har ikke noen spesielle hudproblemer, men av og til så føler jeg meg litt grå og sliten, da er det godt med en god hudpleie. Føler meg mye freshere etterpå Anonymkode: 15f2b...a74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå