Anonym bruker Skrevet 15. september 2017 #1 Skrevet 15. september 2017 Har vært i det samme forholdet siden i tenårene, men er nå blitt singel, og skal møte en fyr nå i helgen 😁😳 Tenker ikke at det blir sex på første date, men håper jo at det blir det hanske snart 😅 Ved vanlig sex er kondom en selvfølge, men hva med ved oralsex? Jeg kan så klart bruke kondom hvis jeg suger ham, men hva bruker han hvis han skal slikke meg? Gladpack? 😂🙈 Anonymkode: d713b...d37
Anonym bruker Skrevet 15. september 2017 #2 Skrevet 15. september 2017 Ha-ha-ha Nå lo jeg godt Ser for meg at ting begynner å bli litt hett, klærne forsvinner... og du drar opp gladpack'en Helt ærlig synes jeg det der er litt vanskelig. Det man egentlig bør gjøre er vel at man unngår det inntil man er sikker på hverandre og kun har sex med hverandre, og at begge så sjekker seg - da er det jo fritt frem om begge har negative prøver. Men jeg innser at jeg tidligere ikke helt har praktisert det jeg har sagt. Nå har jeg vært singel leeeenge, så vet ikke hva jeg hadde gjort nå. Forhåpentligvis som jeg skrev over Lykke til med daten Anonymkode: faf51...755
Anonym bruker Skrevet 15. september 2017 #3 Skrevet 15. september 2017 Jeg er som hun over... venter heller litt for å slippe kondom. Men det finnes noe som heter "slikkelapp" til dette formål, om du ikke vil vente Herpes etc er jo en reel trussel, så du er flink som tenker på det! http://www.rfsu.se/no/Norsk/Info-om-kjonnsykdommer-og-prevensjon/Prevensjon/Slikkelapp/ Anonymkode: dee0f...618
Anonym bruker Skrevet 15. september 2017 #4 Skrevet 15. september 2017 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ha-ha-ha Nå lo jeg godt Ser for meg at ting begynner å bli litt hett, klærne forsvinner... og du drar opp gladpack'en Helt ærlig synes jeg det der er litt vanskelig. Det man egentlig bør gjøre er vel at man unngår det inntil man er sikker på hverandre og kun har sex med hverandre, og at begge så sjekker seg - da er det jo fritt frem om begge har negative prøver. Men jeg innser at jeg tidligere ikke helt har praktisert det jeg har sagt. Nå har jeg vært singel leeeenge, så vet ikke hva jeg hadde gjort nå. Forhåpentligvis som jeg skrev over Lykke til med daten Anonymkode: faf51...755 Hehe, ja, jeg ser liksom for meg at det ville ha avsluttet spenningen rimelig raskt 😂 Sååå lenge er det ikke aktuelt å vente, tror jeg 🙄 Jeg har jo ikke pult på lenge, jo!!! Er klar som et egg 🦃 Anonymkode: d713b...d37
Anonym bruker Skrevet 15. september 2017 #5 Skrevet 15. september 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg er som hun over... venter heller litt for å slippe kondom. Men det finnes noe som heter "slikkelapp" til dette formål, om du ikke vil vente Herpes etc er jo en reel trussel, så du er flink som tenker på det! http://www.rfsu.se/no/Norsk/Info-om-kjonnsykdommer-og-prevensjon/Prevensjon/Slikkelapp/ Anonymkode: dee0f...618 Så lurt, men guuud så kjipt 😂🙈 Anonymkode: d713b...d37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå