Anonym bruker Skrevet 15. september 2017 #1 Skrevet 15. september 2017 Mannen har vært borte tre uker på et rehabiliteringsopphold tidligere i sommer. Der fikk han god kontakt med en sykepleier som jobber der, de er ikke venner på fb fordi det ikke er lov, men de er venner på snap. Der kan ikke hennes arb.giver se det. Og de har hatt endel kontakt der, uten at jeg vet hva de snakker om. Han har snakket endel om henne og virker begeistret for henne, og sagt han likte henne som person og kunne tenke seg å ha henne som venn. Nå er hun her i byen, og han er gått for å treffe henne. De skulle gå tur og sånt. Er jeg rar som syns det er ok? For litt rart syns jeg det er, men er samtidig trygg på han.. Han er en omgjengelig fyr som liker mennesker😊 Anonymkode: 127a7...07b
Anonym bruker Skrevet 15. september 2017 #2 Skrevet 15. september 2017 Nei, synes ikke nødvendigvis det. Mannen min ble venn med en ny kvinnelig kollega, og de gjør ting uten at jeg er med. Jeg var litt småsjalu i et nanosekund, men innså at det ikke var grunn til å mistenke noe muffins. Nå ser de hverandre sjeldnere fordi hun fikk en kjæreste som etterhvert ble samboer, og nå er hun gravid. Mannen min ser på henne som en søster. Anonymkode: 3a849...f8e
Anonym bruker Skrevet 15. september 2017 #3 Skrevet 15. september 2017 Ikke for å ødelegge for deg, men jeg hadde en far som var på rehabiliteringssenter i 2 måneder. Han var ca 35 da og jeg var 14, så det er en stund siden. Han hadde et forhold til en ansatt der og det fortsatte etter han kom hjem. På den tiden var han gift med mamma. Anonymkode: 459f3...56a
Anonym bruker Skrevet 15. september 2017 #4 Skrevet 15. september 2017 Jeg har opplevd noe lignende. Det begynte veldig uskyldig og så lenge han var åpen om det var det ikke noe muffins. Men så ble han taus om det. Og da hadde det tippet over i noe mer... Anonymkode: 12340...858
Anonym bruker Skrevet 15. september 2017 #5 Skrevet 15. september 2017 Jeg syns ikke du er naiv. Jeg skrev her inne en gang om min mann og hva slags forhold han har til sine venninner. Fikk høre at jeg var dum og naiv. Men jeg stoler på han, 100 %. Jeg har ingen grunn til noe annet. Hvorfor bruke masse energi på det da... Anonymkode: 58be4...6a4
Anonym bruker Skrevet 15. september 2017 #6 Skrevet 15. september 2017 Det er litt uprofesjonelt av henne. Likevel, det å være på rehabilitering gjør at man møter folk på en annen måte enn man gjerne gjør ellers. Andre ser deg på det beste og verste, og da kan nære vennskap oppstå. Så lenge han er åpen med deg og ellers ikke endrer seg eller gir deg grunn til å tro det er noe mer, så synes jeg det er greit. Anonymkode: a32d3...036
Anonym bruker Skrevet 15. september 2017 #7 Skrevet 15. september 2017 Det slår meg som veldig uprofesjonelt fra hennes side, og jeg ville antatt at hun er betatt/forelsket i ham siden hun velger å bruke energi på å være venn med noen hun ikke egentlig har lov til (antar at hun ikke har lov siden de ikke kan være venner på facebook pga sjef). Jeg ville nok stilt noen spørsmål og bedt om å få treffe denne fantastiske damen som tydeligvis ikke helt får til å balansere jobb og privatliv.... Anonymkode: 17b7a...ab1
Anonym bruker Skrevet 15. september 2017 #8 Skrevet 15. september 2017 44 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det slår meg som veldig uprofesjonelt fra hennes side, og jeg ville antatt at hun er betatt/forelsket i ham siden hun velger å bruke energi på å være venn med noen hun ikke egentlig har lov til (antar at hun ikke har lov siden de ikke kan være venner på facebook pga sjef). Jeg ville nok stilt noen spørsmål og bedt om å få treffe denne fantastiske damen som tydeligvis ikke helt får til å balansere jobb og privatliv.... Anonymkode: 17b7a...ab1 Det er vel dette jeg syns er rart, hvorfor gidder hun dette om han bare var en pasient?..Hun er i byen for å besøke familie, hvorfor da også treffe en tidligere pasient? Og hun har ikke lov siden han er/var en pasient, men som han sier, så er han ikke pasient lengre og hun har etter en stund lov til å treffe han🤔Hun har også vært litt skeptisk til meg, vært redd for at jeg skal gå videre med det, siden jeg er sykepleier selv vet jeg jo hva som er lov/greit og ikke.. Har bare er rar magefølelse, for selv om jeg stoler 100% på han og aldri tidligere vært urolig, føler jeg noe rart nå. Anonymkode: 127a7...07b
Anonym bruker Skrevet 15. september 2017 #9 Skrevet 15. september 2017 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er vel dette jeg syns er rart, hvorfor gidder hun dette om han bare var en pasient?..Hun er i byen for å besøke familie, hvorfor da også treffe en tidligere pasient? Og hun har ikke lov siden han er/var en pasient, men som han sier, så er han ikke pasient lengre og hun har etter en stund lov til å treffe han🤔Hun har også vært litt skeptisk til meg, vært redd for at jeg skal gå videre med det, siden jeg er sykepleier selv vet jeg jo hva som er lov/greit og ikke.. Har bare er rar magefølelse, for selv om jeg stoler 100% på han og aldri tidligere vært urolig, føler jeg noe rart nå. Anonymkode: 127a7...07b Jeg vil råde deg til å stole på magefølelsen. Det er bare du som kjenner alle nyansene i situasjonen og de involverte, og det er tydeligvis små udefinerbare ting ved situasjonen som får deg til å reagere, selv om du ikke kan sette fingeren på noe "muffens".. Anonymkode: def2a...c5e
Anonym bruker Skrevet 16. september 2017 #10 Skrevet 16. september 2017 Jeg synes ikke det er greit sett fra en profesjonell side. Og som kone hadde magefølelsen min ropt ut at dette er ikke er greit. Anonymkode: 3457a...430
Anonym bruker Skrevet 16. september 2017 #11 Skrevet 16. september 2017 Uaktuelt her i huset Anonymkode: 2d315...d0e
Anonym bruker Skrevet 16. september 2017 #12 Skrevet 16. september 2017 Jeg pratet litt med han når vi la oss, og da sa jeg at jeg syns hele greien var rar. Han skjønte det, men ville gjerne at jeg traff henne også, for han syns hun var "kul". Han visste ikke hva som hadde gjort at hun ville treffe han igjen, kanskje hun syns han var kul også? Han vil at vi alle tre skal være venner..Han trodde ikke hun var interessert i han på den måten, hun hadde aldri skrevet eller gitt noen tegn på det. Det at de kommuniserer kun på snap plager meg litt også, det er liksom så hemmelig fordi de forsvinner.. Igjen, jeg stoler på han, jeg har bare en rar følelse. Hadde dette vært en han kjente fra før hadde jeg hatt null problemer eller tanker om det.. Anonymkode: 127a7...07b
Anonym bruker Skrevet 16. september 2017 #13 Skrevet 16. september 2017 Ja du er naiv. De er interesert i hverandre. Anonymkode: 2e43a...3c2
Anonym bruker Skrevet 16. september 2017 #14 Skrevet 16. september 2017 Kanskje litt naiv, men det er jo også en veldig fin innstilling til livet. Mannen din kan absolutt være ærlig og det er sikkert hun også, men om man ser det utenfra kan det jo virke som om de er på en litt farlig vei. De er åpenbart begeistret for hverandre, de er også rede til å beskytte hverandre og vil treffes for å være sammen. Det høres ut som begynnelsen på et forhold, selv om de selv tror at det ikke er det det er. De "bare syns hverandre er kul". De har nok delt mange sterke opplevelser sammen under oppholdet og fått et emosjonelt bånd som kan etter en stund utvikles til et kjærlighetsbånd. Jeg ville ha bedt mannen min tenke over hvilken vei han er inne på og jeg ville ha møtt henne for å fått en inntrykk. Problemstillingen hadde nok aldri blitt aktuell her i huset, min mann holder seg unna alle kvinner utenom meg, klokelig nok. Han har mer enn nok med meg. Anonymkode: 63803...1e4
Anonym bruker Skrevet 16. september 2017 #15 Skrevet 16. september 2017 Det er i alle fall et godt tegn at han vil involvere deg i det vennskapet. Jeg har kun en gang reagert på et venninneforhold mannen min hadde, og det var fordi jeg ikke var velkommen inn i det vennskapet. Av hensyn til henne (hadde noe med hennes livssituasjon å gjøre). Jeg var sikker på at min mann ikke ville være utro, men jeg var også helt sikker på at hun ble mer og mer forelsket i han. Kanskje først og fremst fordi han tik seg tid til å lytte til henne og gi henne oppmerksomhet hun hadde savnet en stund. Jeg hadde ingen behov for å henge med dem hele tiden, men mente (og mener fortsatt) at jeg skulle kunne være en del av vennskapet når jeg evt måtte ønske. Når jeg fikk nei på det var det ikke akseptabelt for meg lenger. Mannen har andre vennninner, og det går helt fint fordi jeg også er velkommen inn i vennskapet. Det betyr ikke at jeg får vite alt det snakkes om, men ingen av dem vil skvette hvis jeg kom inn i rommet heller. Anonymkode: 176d8...d5a
Anonym bruker Skrevet 16. september 2017 #16 Skrevet 16. september 2017 Vi har pratet om det, og jeg har sagt at han kan treffe henne om han virkelig vil, men jeg ikke liker det. Jeg har begrunnet det med at jeg har en dårlig følelse ang det, spesielt siden hun var sykepleieren hans der. Jeg sa at jeg aldri hadde kunne bli "privat" med en pasient om det ikke var en spesiell grunn for det, og da forsto han det litt bedre. Og han skal kutte kontakten med henne siden jeg ikke likte det😊Så får vi se🙄 Anonymkode: 127a7...07b
Anonym bruker Skrevet 16. september 2017 #17 Skrevet 16. september 2017 Hun velger å strekke seg veldig langt, og utenfor de profesjonelle rammene for å treffe mannen din. Hun har kontakt med ham på en "skjult arena", og er villig il å sette sitt profesjonelle gode navn og rykte på spill når hun oppfører seg slik. Kan godt hende mannen din bare synes hun er kul, men jeg hadde ikke trodd et sekund på at hun bare vil være venn. Det er bra at han sier han vil kutte kontakten, høres ut som en klok avgjørelse så lenge de må ha et litt "skjult" vennskap. Alt som må holdes skjult er ikke bra. Mener jeg da 😝 Anonymkode: 17b7a...ab1
Anonym bruker Skrevet 16. september 2017 #18 Skrevet 16. september 2017 Jeg skjønner ikke helt hvorfor hun er villig til å risikere jobben sin for kun vennskap. Hedde det vært for vennskap. så kunne de ventet til han var "lovlig" igjen, og ikke hadde vært pasient der på en stund. Hadde hun hatt lov til dette, så hadde jeg ikke reagert på det, men jeg reagerer på det siden hun faktisk ikke har lov, og er redd for hva du kan gjøre med informasjonen Anonymkode: 317c5...3be
Anonym bruker Skrevet 16. september 2017 #19 Skrevet 16. september 2017 Hun har tråkket over en etisk grense, og det ville hun ikke gjort uten en grunn. Det kan godt være han er 100% pålitelig og kun ute etter et vennskap, men det tviler jeg på at hun er. Anonymkode: 10354...71a
Anonym bruker Skrevet 16. september 2017 #20 Skrevet 16. september 2017 Dette hadde jeg ikke likt og hadde satt en stopper for det. Anonymkode: 843b3...91e
Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #21 Skrevet 17. september 2017 En liten oppdatering, det viser seg nemlig at de har snappet så mye at de har fått hjerter, sånn at de er beste-bestevenner?.. Han sier det er fordi han snapper så lite generelt for tiden, men jeg vet det ikke er sant.. Han sier også at alt de snappet og snakket om var stuerent, og kanskje det var det, men jeg syns hele greien er rar! Han slettet henne når han så hvor lei seg jeg ble, men jeg er faktisk skikkelig såret.. Anonymkode: 127a7...07b
Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #22 Skrevet 17. september 2017 58 minutter siden, Anonym bruker skrev: En liten oppdatering, det viser seg nemlig at de har snappet så mye at de har fått hjerter, sånn at de er beste-bestevenner?.. Han sier det er fordi han snapper så lite generelt for tiden, men jeg vet det ikke er sant.. Han sier også at alt de snappet og snakket om var stuerent, og kanskje det var det, men jeg syns hele greien er rar! Han slettet henne når han så hvor lei seg jeg ble, men jeg er faktisk skikkelig såret.. Anonymkode: 127a7...07b Det er ikke sikkert at han tenkte på noe mer enn vennskap, men det tror jeg hun gjorde. siden hun var villig til å risikere jobben sin Anonymkode: 317c5...3be
Anonym bruker Skrevet 17. september 2017 #23 Skrevet 17. september 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det er ikke sikkert at han tenkte på noe mer enn vennskap, men det tror jeg hun gjorde. siden hun var villig til å risikere jobben sin Anonymkode: 317c5...3be Det er jeg enig med, han er en fyr som snakker med "alle" og jeg tror han når han sier det ikke betydde noe sånt for han. Jenter har en tendens til å synes han er sjarmende, han ser det bare ikke alltid selv🙄Greien er at jeg har tidlig sagt at han kan styre på som han vil, vi vet begge hvor grensene går og jeg stoler på han! Det er bare det at jeg føler dette har gått for langt, det er ikke greit at han er blitt så intim(?) med en fremmed dame og jeg ikke har fått vite noe! Han vet at det er min grense og vi har snakket om at snapmld og sånt ikke er ok når det blir på denne måten.. Anonymkode: 127a7...07b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå