Anonym bruker Skrevet 15. september 2017 #1 Skrevet 15. september 2017 Er det slik at ungene helst skal komme på å springe på do selv eller kan de være klar for bleieslutt selv om de treng påminning? Gutten min på 3 treng påminning i forhold til urin, avf. har han kontroll på. Likevel er det en del uhell. I bhg tar de på han bleie ute. Blir det forvirrende for han å ta på og av bleie. Bør vi vente til det blir færre uhell. Evt. bare trene de dagene han er hjemme hele dagen? Anonymkode: 4cd35...bed
Anonym bruker Skrevet 15. september 2017 #2 Skrevet 15. september 2017 De kan fint være klare selv om de trenger påminnelse. Helt vanlig at de trenger påminnelse i relativt lang tid, spesielt om de er langt inne i leken og ikke gidder å avbryte leken oga tissetrang. Jeg har hatt unger på besøk på både 4 og 5 hvor foreldrene har bedt meg om å sende dem på do (evt oppfordre sterkt) innimellom. Gjør jo ingenting om han har bleie på ute. Men går jo an å ha truse inni bleia, slik at bleia ute fungerer mer som en sikkerhet i tilfelle uhell enn som et komfortabelt valg. Anonymkode: 46d35...a35
Anonym bruker Skrevet 15. september 2017 #3 Skrevet 15. september 2017 Min tisset på do, men ville ikke bæsje på do. Var enig med bhg om at han brukte bleie på tur og utetid. Fungerte greit det Anonymkode: 5ad71...e72
Anonym bruker Skrevet 18. september 2017 #4 Skrevet 18. september 2017 da er han ikke klar Anonymkode: 15cd9...13d
Anonym bruker Skrevet 18. september 2017 #5 Skrevet 18. september 2017 Har ordner seg nå, tror jeg. To dager i helga uten uhell og har stort sett kommet på å gå på do selv. Idag hadde han bleie på ute i bhg, men bleie var tørr når jeg henta. Ikke bleie ettermiddag og null uhell 😊 HI Anonymkode: 4cd35...bed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå