Gå til innhold

bleieslutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det slik at ungene helst skal komme på å springe på do selv eller kan de være klar for bleieslutt selv om de treng påminning? Gutten min på 3 treng påminning i forhold til urin, avf. har han kontroll på. Likevel er det en del uhell. I bhg tar de på han bleie ute. Blir det forvirrende for han å ta på og av bleie. Bør vi vente til det blir færre uhell. Evt. bare trene de dagene han er hjemme hele dagen?

Anonymkode: 4cd35...bed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De kan fint være klare selv om de trenger påminnelse. Helt vanlig at de trenger påminnelse i relativt lang tid, spesielt om de er langt inne i leken og ikke gidder å avbryte leken oga tissetrang. 

Jeg har hatt unger på besøk på både 4 og 5 hvor foreldrene har bedt meg om å sende dem på do  (evt oppfordre sterkt) innimellom.  

Gjør jo ingenting om han har bleie på ute. Men går jo an å ha truse inni bleia, slik at bleia ute fungerer mer som en sikkerhet i tilfelle uhell enn som et komfortabelt valg. 

Anonymkode: 46d35...a35

Skrevet

Min tisset på do, men ville ikke bæsje på do. Var enig med bhg om at han brukte bleie på tur og utetid. Fungerte greit det 

Anonymkode: 5ad71...e72

Skrevet

da er han ikke klar

Anonymkode: 15cd9...13d

Skrevet

Har ordner seg nå, tror jeg. To dager i helga uten uhell og har stort sett kommet på å gå på do selv. Idag hadde han bleie på ute i bhg, men bleie var tørr når jeg henta. Ikke bleie ettermiddag og null uhell 😊 HI

Anonymkode: 4cd35...bed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...