Anonym bruker Skrevet 15. september 2017 #1 Skrevet 15. september 2017 Må bare innse at han jeg var litt betatt av ikke er så interessert likevel, så nå må jeg få ham ut av hodet. Men hvordan???😖 Anonymkode: de9cb...ffb
Anonym bruker Skrevet 15. september 2017 #2 Skrevet 15. september 2017 hold deg opptatt, tenk på andre ting? hver gang tankene sklir i feil retning, lese litt på dib, heller? :-) ikke enkelt - men du får det til. kanskje kikke litt på andre kandidater - bare se og betrakte? Anonymkode: b678c...bb9
Anonym bruker Skrevet 15. september 2017 #3 Skrevet 15. september 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: hold deg opptatt, tenk på andre ting? hver gang tankene sklir i feil retning, lese litt på dib, heller? :-) ikke enkelt - men du får det til. kanskje kikke litt på andre kandidater - bare se og betrakte? Anonymkode: b678c...bb9 Tror jeg begynner med å kikke litt på andre kandidater jeg. Skal ut med vennegjengen i kveld, kanskje jeg finner noen på byn😜 Hadde en avtale i morgen (stund siden vi avtalte), men så får jeg melding om at han er på vei på hytta med kompiser. Han har tydeligvis glemt det, og hadde han vært interessert hadde han ikke glemt det... Argh! Alltid skal jeg tro det er mer der enn hva det er😡 Anonymkode: de9cb...ffb
Anonym bruker Skrevet 15. september 2017 #4 Skrevet 15. september 2017 Er bare så veldig skuffa nå... Anonymkode: de9cb...ffb
Anonym bruker Skrevet 15. september 2017 #5 Skrevet 15. september 2017 been there :-/ kos deg i kveld, ha det gøy på byen og kanskje du treffer noen som er verd å bruke tid på :-) beste 'hevnen' er å ha det veldig bra og drite i hele fyren. Anonymkode: b678c...bb9
Anonym bruker Skrevet 15. september 2017 #6 Skrevet 15. september 2017 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: been there :-/ kos deg i kveld, ha det gøy på byen og kanskje du treffer noen som er verd å bruke tid på :-) beste 'hevnen' er å ha det veldig bra og drite i hele fyren. Anonymkode: b678c...bb9 Det tenker jeg også. Anonymkode: de9cb...ffb
LillaGorilla♥♥ Skrevet 15. september 2017 #7 Skrevet 15. september 2017 Pul en annen. Helst en mye hottere.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2017 #9 Skrevet 15. september 2017 Det er ikke bare til i morgen de skal være på hytta da? Anonymkode: 40747...c97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå