Gå til innhold

Thats it, nå skal han ut av hodet mitt😡

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare innse at han jeg var litt betatt av ikke er så interessert likevel, så nå må jeg få ham ut av hodet. Men hvordan???😖

Anonymkode: de9cb...ffb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hold deg opptatt, tenk på andre ting?  hver gang tankene sklir i feil retning, lese litt på dib, heller?  :-)

ikke enkelt - men du får det til.  kanskje kikke litt på andre kandidater - bare se og betrakte? 

Anonymkode: b678c...bb9

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

hold deg opptatt, tenk på andre ting?  hver gang tankene sklir i feil retning, lese litt på dib, heller?  :-)

ikke enkelt - men du får det til.  kanskje kikke litt på andre kandidater - bare se og betrakte? 

Tror jeg begynner med å kikke litt på andre kandidater jeg. Skal ut med vennegjengen i kveld, kanskje jeg finner noen på byn😜

Hadde en avtale i morgen (stund siden vi avtalte), men så får jeg melding om at han er på vei på hytta med kompiser. Han har tydeligvis glemt det, og hadde han vært interessert hadde han ikke glemt det... Argh! Alltid skal jeg tro det er mer der enn hva det er😡

Skrevet

Er bare så veldig skuffa nå... :(

Skrevet

been there :-/

kos deg i kveld, ha det gøy på byen og kanskje du treffer noen som er verd å bruke tid på :-)
beste 'hevnen' er å ha det veldig bra og drite i hele fyren.

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

been there :-/

kos deg i kveld, ha det gøy på byen og kanskje du treffer noen som er verd å bruke tid på :-)
beste 'hevnen' er å ha det veldig bra og drite i hele fyren.

Det tenker jeg også. 

Skrevet

Pul en annen. Helst en mye hottere.

Skrevet

Det er ikke bare til i morgen de skal være på hytta da?

Anonymkode: 40747...c97

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...