spiresnart Skrevet 15. september 2017 #1 Skrevet 15. september 2017 Hei! Vi skal gifte oss neste sommer, lokalet er i boks. Der er det tillatt med medbrakt mat og drikke, så vi skal ordne alt selv. "Problemet" er at lokalet må være ryddet og vasket innen 03.30. Vi som brudepar vil helst slippe dette styret på vår egen fest, og kan nesten ikke be gjestene rydde heller 😂 Så vi tenker kanskje og leie et par servitører som kan gjøre klar maten for oss til vi ankommer lokalet, rydde vekk tallerkner, sette frem kaker osv. Samt rydde/vaske for oss på kvelden/natten etter vi har reist Det jeg lurer på er hvor mye en servitør tar for dette? Altså timespris. Vi skal også ha fri bar, tenker at det er lurt og ha en person i baren som har litt kontroll så ikke alle går og blander selv, kan fort bli litt kaos da utover kvelden ser jeg for meg en som kan lage noen drinker og sette på bardisken o.l Vi blir ca 60 stk Om dere har noen bedre forslag til hvordan vi kan løse dette så kom gjerne med forslag (Vi kjenner desverre ingen på privaten da "alle" er gjester i bryllupet, hehe)
KellyTaylor Skrevet 15. september 2017 #2 Skrevet 15. september 2017 2 til 250 kr timen . Legg det ut på småjobber inne på Finn. Mange gode servitører der som påtar seg ekstraarbeid
Anonym bruker Skrevet 15. september 2017 #3 Skrevet 15. september 2017 1 time siden, Pæddan skrev: 2 til 250 kr timen . Legg det ut på småjobber inne på Finn. Mange gode servitører der som påtar seg ekstraarbeid Ja, det var lurt, ikke tenkt på! Anonymkode: 573af...88b
Anonym bruker Skrevet 15. september 2017 #4 Skrevet 15. september 2017 200 kr/t bør holde. Bør absolutt ha minst to stk (hva om den ene blir syk o.l?). Anonymkode: 4da6f...2be
klg,2 boys now:) Skrevet 15. september 2017 #5 Skrevet 15. september 2017 Spørs hva dere skal ha til mat.litt knapt med 2 tror nok du bør ihvertfall ha 3.er mye rydding og arbeid med 60 gjester.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2017 #6 Skrevet 16. september 2017 Jeg har jobbet som servitør og har gått kokk/servitør. Jeg hadde ikke gjort det for under 300kr timen. Hele lørdag ettermiddag/kveld går jo med og man må sove ut på søndagen. Er nok ikke hjemme før i 04 tiden. Mye jobb hvis det skal gjøres ordentlig. Dere bør ha tre stk. Anonymkode: f45f8...c11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå