Gå til innhold

Hersens sykkel VM

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det irriterer meg at de snur opp ned på hverdagslivet til alle i byen. Vi som ikke bryr oss om verken sykling, eller VM 😡

Ikke tar de hensyn til oss med funksjonshemming, som er avhengig av bil, i det minste avhengig av å kunne gå av bussen nogenlunde i nærheten av der vi skal. 

Når en bor i sentrum, innenfor det blåe området, er dette ikke særlig OK! 

Det er jævlig langt å rulle fra Bystasjonen og til Torgallmenningen 😳

Anonymkode: 92be9...d10

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig! Jævla sykkel VM! Idag brukte jeg 1 time og 20 min til jobben, normalt tar det meg 12 min å kjøre! Av 20 på jobben så var vi 9 stk som kom for sent alt fra 40min -1,5 time for sen. Skjønner ikke hvorfor de stenger bilveien i sentrum idag når sykkel-VM begynner på søndag. 

Neste uke kommer til å bli grusom. Vi har fått beskjed om at hvis vi kommer for sent til jobben som følge av køene som vil oppstå neste uke, så må vi jobbe inn hvert eneste minutt. Jeg har et barn som ikke går på nærskolen pga barnet har en diagnose og blir hentet og levert til skolen med drosje. Dette er en drosje som henter flere barn før mitt barn og jeg har ingenting jeg skulle ha sagt til når barnet mitt skal bli hentet. Drosjen kommer når den kommer, som oftest kl. 7.40. Og kommer hjem fra skolen 15.30. Jeg begynner på jobb kl 8.00 og er ferdig kl 15.00 Og med køene som mest sannsynlig oppstår neste uke så kommer jeg til å slite. Jeg kommer nok til å komme for sent og tør ikke å tenke på når jeg skal hjem fra jobb. Drosjen står ikke å venter på meg hvis jeg er forsinket og barnet mitt kan ikke være alene hjemme eller vente ute alene. Nabojenten skal ta imot mitt barn tirsdag og onsdag siden hun er hjemme til drosjen kommer. De andre dagene har jeg ingen om kan hjelpe. Mine foreldre og søsken er selv i jobb og alle naboene jobber jo selv de også. 

Anonymkode: 93a6c...924

Skrevet

Jeg gleder meg til VM! 

Anonymkode: ae468...2c9

Skrevet

SutreBergensere :bond:

Anonymkode: 103b9...6a1

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

SutreBergensere :bond:

Yup 😡 

Akkurat det jeg er, og det jeg føler meg som. Hadde sikkert ikke likt det du heller om du fikk begrenset tilgang til ditt eget hjem. Eller låst hjemme, avhengig av andre i to uker. 

Skrevet

Dere har min fulle sympati ... som tidligere Oslo-borger husker jeg med gru Norwaycup og ski-spetakkel i Kollen ... og hvordan det var unntakstilstand i byen ... grøss.

Skrevet
39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Yup 😡 

Akkurat det jeg er, og det jeg føler meg som. Hadde sikkert ikke likt det du heller om du fikk begrenset tilgang til ditt eget hjem. Eller låst hjemme, avhengig av andre i to uker. 

Ja for Bergen er det ENESTE stedet der det av og til skjer noe som gjør fremkommelighet litt mer utfordrende :nigo: Det er snakk om 2 skarve uker.

Skrevet

Er glad jeg jobber et sted hvor jeg kan ha hjemmekontor heeeeeeele uken 😬😬😬

Skrevet

Jeg er enig med bergenserne, hvorfor skal interessen til noen få forsure og vanskeliggjøre livet til andre i 2!!! Uker?! 

Og at flere ikke kommer seg frem kan skape farlige situasjoner. Folkefest,my ass.

Anonymkode: 68524...f84

Skrevet

Jeg bor heldigvis i Bergen nord, og jeg tror jeg skal holde meg inne/i nærområdet under hele VM..

Anonymkode: a74bf...ca5

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor de absolutt skal stenge hele sentrum når løypene i hovedsak går ut av byen (start og mål i sentrum, men de kunne jo klart seg med et begrenset område). 

Det absolutt minste de kunne gjort var jo å sørge for at kollektivtransport var gratis den uken...

Anonymkode: 33c6b...52b

Skrevet

Vi bor på Askøy. Prøv det når du jobber av øya i helgen og broen er stengt søndag fra 10-19.....

Anonymkode: 2f01f...6d8

Skrevet
59 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi bor på Askøy. Prøv det når du jobber av øya i helgen og broen er stengt søndag fra 10-19.....

Anonymkode: 2f01f...6d8

Hva med å ta båten?

Anonymkode: a738d...db4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...