Anonym bruker Skrevet 14. september 2017 #1 Skrevet 14. september 2017 Har ny jobb, og er bedt på en uformell fest hos en kollega på lørdag. Bare kollegaer som kommer. Problem: Jeg er elendig til å kle meg. Har små barn og har vært i permisjon noen år, og har falt helt av motevogna. Vil gjerne ha på meg noe stilig i morgen, uten å virke for pyntet eller kjerringaktig. Jeg er 35 år og slank. Noen forslag til hva jeg kan ha på meg? (Må kjøpe noe etter jobb i morgen.) Anonymkode: beb33...3c2
Anonym bruker Skrevet 14. september 2017 #2 Skrevet 14. september 2017 Skinny jeans (ikke nødvendigvis blå dongerifarge) og topp eller bluse. Ankelstøvletter og en liten veske. Blazer hvis du vil legge på litt ekstra. Anonymkode: 5ef30...bbb
Bella&Bølla Skrevet 14. september 2017 #3 Skrevet 14. september 2017 Hvor bor du - hvilke alternative butikker? COS, Zara og Mango har mye fint til fest uten at det blir svinedyrt Jeg ville valgt noe enkelt men pent, eks http://m.hm.com/no/product/69855?article=69855-E http://m.hm.com/no/product/68586?article=68586-B
Anonym bruker Skrevet 14. september 2017 #4 Skrevet 14. september 2017 Jeg tittet innom B-young i dag og der hadde de så mange fine topper nå. Jeg ville gått innom der og fått hjelpt av betjeningen til å finne en bukse og en topp. Anonymkode: 97eb4...ec0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå