Gå til innhold

Hjelp: Antrekk til uformell fest


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ny jobb, og er bedt på en uformell fest hos en kollega på lørdag. Bare kollegaer som kommer. Problem: Jeg er elendig til å kle meg. Har små barn og har vært i permisjon noen år, og har falt helt av motevogna. Vil gjerne ha på meg noe stilig i morgen, uten å virke for pyntet eller kjerringaktig. Jeg er 35 år og slank. 

Noen forslag til hva jeg kan ha på meg? (Må kjøpe noe etter jobb i morgen.)

Anonymkode: beb33...3c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skinny jeans (ikke nødvendigvis blå dongerifarge) og topp eller bluse. Ankelstøvletter og en liten veske. Blazer hvis du vil legge på litt ekstra.

Anonymkode: 5ef30...bbb

Skrevet

Jeg tittet innom B-young i dag og der hadde de så mange fine topper nå. Jeg ville gått innom der og fått hjelpt av betjeningen til å finne en bukse og en topp.

Anonymkode: 97eb4...ec0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...