Anonym bruker Skrevet 14. september 2017 #1 Skrevet 14. september 2017 Jeg har hatt opprydding i alt vi har av klær,sko,uteklær ol. Har laget pakker og lagt ut på kjøp og salg sidene på fb. Selger alt ganske billig og alt har blitt solgt ganske raskt, så den biten gikk relativt raskt 😁 problemet er når folk skal hente😤. Jeg skrev at det MÅ hentes og hvor det måtte hentes. Men svarene jeg får når spør når de kan hente er : jeg kommer om 14 dager da får jeg lønn !!!!😤😤. Eller hun andre som så fint svarte : er lenge til jeg skal til byen igjen, har ikke lappen og bor ikke i nærheten av deg å så gav hun meg hennes adr sånn at jeg kunne kjøre det til henne. Det hun kjøpte kostet 100 kr og det vil for meg koste 50 kr i bompenger og diesel å komme til henne.. Å så er det tredje mann som avtalte henting morningen etter, hun skulle komme tidlig på morgenen å hente, hun kom aldri, når jeg tok kontakt å lurte på når hun kom så hadde hun glemt seg ut å kunne ikke komme å hente før om 1 mnd... Jeg gir opp 😖 Anonymkode: f1f70...718
Anonym bruker Skrevet 14. september 2017 #2 Skrevet 14. september 2017 Jeg selger kun på Finn, og sier kun ja til de som kan hente samme kveld. Kommer de ikke, får nestemann som ville kjøpe varen tilbudet. Mange rare (og frekke) folk, men jeg forholder meg høflig og lar meg ikke hisse opp. Men jeg forstår frustrasjonen din! Anonymkode: 14d69...696
Anonym bruker Skrevet 14. september 2017 #3 Skrevet 14. september 2017 Utrolig irriterende ja Anonymkode: 44df8...870
Anonym bruker Skrevet 14. september 2017 #4 Skrevet 14. september 2017 Utrolig mye rart ute å går ja.. Gav bort en gang en komfyr til en mann som skulle hente via finn. Vi avtalte kl 7 på kvelden og komfyren var plassert klar ved utgangsdøra inne, men ingen mann dukka opp og vi tenkte at det ikke kom noen. Det begynte å bli kveld, jeg og mannen lå som noen slakt på sofaen å så på film og klokka nærma seg 24. Plutselig spretter stuedøra opp og to menn "stormer" inn, vet ikke hvem som ble mest skremt av mennene eller jeg og samboeren, for opp spratt 3 av Schæferhundene våre hvor den ene IPO-trente hunden tok tak i armen til den ene av dem (takk gud for at det var vinter og de var kledd i kjeledresser!). Tok tak i bikkja og lurte på hvem faen de var og trua med å slippe hunden igjen. Joda, han og kompisen var kommet for å hente komfyren! Fy faen for noen idioter! Håper de lærte at det er normal folkeskikk å komme til avtalt tidspunkt og iallefall banke på FØR man kommer inn. Og før noen fyrer igang om at det er uhørt å ha ulåste dører med trente hunder, vi bor på landet og hundene er sosiale og omgjengelige så lenge ikke man kommer inn nærmest maskert samt skremmer vettet av eierne .. attpåtil er det merket utenfor om at det er vokterhund her og da sier det seg selv at man stormer ikke inn i huset. Anonymkode: 06ee3...30a
Anonym bruker Skrevet 15. september 2017 #5 Skrevet 15. september 2017 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Utrolig mye rart ute å går ja.. Gav bort en gang en komfyr til en mann som skulle hente via finn. Vi avtalte kl 7 på kvelden og komfyren var plassert klar ved utgangsdøra inne, men ingen mann dukka opp og vi tenkte at det ikke kom noen. Det begynte å bli kveld, jeg og mannen lå som noen slakt på sofaen å så på film og klokka nærma seg 24. Plutselig spretter stuedøra opp og to menn "stormer" inn, vet ikke hvem som ble mest skremt av mennene eller jeg og samboeren, for opp spratt 3 av Schæferhundene våre hvor den ene IPO-trente hunden tok tak i armen til den ene av dem (takk gud for at det var vinter og de var kledd i kjeledresser!). Tok tak i bikkja og lurte på hvem faen de var og trua med å slippe hunden igjen. Joda, han og kompisen var kommet for å hente komfyren! Fy faen for noen idioter! Håper de lærte at det er normal folkeskikk å komme til avtalt tidspunkt og iallefall banke på FØR man kommer inn. Og før noen fyrer igang om at det er uhørt å ha ulåste dører med trente hunder, vi bor på landet og hundene er sosiale og omgjengelige så lenge ikke man kommer inn nærmest maskert samt skremmer vettet av eierne .. attpåtil er det merket utenfor om at det er vokterhund her og da sier det seg selv at man stormer ikke inn i huset. Anonymkode: 06ee3...30a Det hadde de egentlig litt godt av Anonymkode: 44df8...870
Anonym bruker Skrevet 15. september 2017 #6 Skrevet 15. september 2017 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Utrolig mye rart ute å går ja.. Gav bort en gang en komfyr til en mann som skulle hente via finn. Vi avtalte kl 7 på kvelden og komfyren var plassert klar ved utgangsdøra inne, men ingen mann dukka opp og vi tenkte at det ikke kom noen. Det begynte å bli kveld, jeg og mannen lå som noen slakt på sofaen å så på film og klokka nærma seg 24. Plutselig spretter stuedøra opp og to menn "stormer" inn, vet ikke hvem som ble mest skremt av mennene eller jeg og samboeren, for opp spratt 3 av Schæferhundene våre hvor den ene IPO-trente hunden tok tak i armen til den ene av dem (takk gud for at det var vinter og de var kledd i kjeledresser!). Tok tak i bikkja og lurte på hvem faen de var og trua med å slippe hunden igjen. Joda, han og kompisen var kommet for å hente komfyren! Fy faen for noen idioter! Håper de lærte at det er normal folkeskikk å komme til avtalt tidspunkt og iallefall banke på FØR man kommer inn. Og før noen fyrer igang om at det er uhørt å ha ulåste dører med trente hunder, vi bor på landet og hundene er sosiale og omgjengelige så lenge ikke man kommer inn nærmest maskert samt skremmer vettet av eierne .. attpåtil er det merket utenfor om at det er vokterhund her og da sier det seg selv at man stormer ikke inn i huset. Anonymkode: 06ee3...30a Åh, skulle ønske jeg var der 👏🏻😅 Godt jobbet av bikkja, den gjorde jo det den var trent til 👍 (Har selv vært "avlastnings hjem" for flere politihunder, og trengte ikke låse dørene da for å si det sånn 😏) Anonymkode: 95121...d5c
Anonym bruker Skrevet 15. september 2017 #7 Skrevet 15. september 2017 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Utrolig mye rart ute å går ja.. Gav bort en gang en komfyr til en mann som skulle hente via finn. Vi avtalte kl 7 på kvelden og komfyren var plassert klar ved utgangsdøra inne, men ingen mann dukka opp og vi tenkte at det ikke kom noen. Det begynte å bli kveld, jeg og mannen lå som noen slakt på sofaen å så på film og klokka nærma seg 24. Plutselig spretter stuedøra opp og to menn "stormer" inn, vet ikke hvem som ble mest skremt av mennene eller jeg og samboeren, for opp spratt 3 av Schæferhundene våre hvor den ene IPO-trente hunden tok tak i armen til den ene av dem (takk gud for at det var vinter og de var kledd i kjeledresser!). Tok tak i bikkja og lurte på hvem faen de var og trua med å slippe hunden igjen. Joda, han og kompisen var kommet for å hente komfyren! Fy faen for noen idioter! Håper de lærte at det er normal folkeskikk å komme til avtalt tidspunkt og iallefall banke på FØR man kommer inn. Og før noen fyrer igang om at det er uhørt å ha ulåste dører med trente hunder, vi bor på landet og hundene er sosiale og omgjengelige så lenge ikke man kommer inn nærmest maskert samt skremmer vettet av eierne .. attpåtil er det merket utenfor om at det er vokterhund her og da sier det seg selv at man stormer ikke inn i huset. Anonymkode: 06ee3...30a Skulle vært flue på veggen der. Hva hadde de å si til at de gikk inn uten å banke eller ringe på? For et klokkeslett å komme på også. De kan jo ikke være helt oppegående? Anonymkode: 08372...c2a
Anonym bruker Skrevet 15. september 2017 #8 Skrevet 15. september 2017 Men det kan være litt frustrerende å være kjøper også. Jeg skulle handle noe av ei. Skal ikke nevne navn, men hun er fra Mandal i Vest-Agder......Hun ville ikke oppgi adressa si, og jeg måtte hente det jeg kjøpte hjemme hos henne! Jeg googlet adressa da, og fant fram, men hun er ikke helt skarp. En annen gang hadde jeg bydd på en annen ting, og det var kun jeg som bød. Hørte ingenting, og annonsen ble sletta. Tenkte ikke mer på det egentlig, men så så jeg at hun la annonsen ut på ny. Samme pris og vare.....Har aldri bydd på noe hun har lagt ut siden. Anonymkode: 63c30...79a
februarprins2013 Skrevet 18. september 2017 #9 Skrevet 18. september 2017 bruker kun finn og letgo, mye bedre og selges fortere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå