Gå til innhold

Dårligste rareste teiteste daten du har hatt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av tråden om gjerrige folk...fortell om den mest tragiske eller latterlige daten du har hatt! Enten person eller hendelse.

Mine bidrag:

Etter å ha møttes ute noen ganger skulle daten imponere meg med å lage middag hjemme hos seg. Det var første gang jeg var invitert hjem til ham og jeg gledet meg til noe skikkelig godt, for eksempel biff eller noe deilig hjemmelaget, men han stilte med toro gryte! Voksen mann. Det er ikke "det mest tragiske" jeg har opplevd, men der mistet jeg all lyst...

Samme mannen pleide å gå ofte på do for å prompe skikkelig høyt, jeg mener SKIKKELIG høyt, så høyt at jeg ble flau og satte på musikk i stuen fordi det bare ble så kleint. Dette skjedde fra dag tre liksom.

Anonymkode: d9a51...eff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her kunne jeg skrevet noen historier. Datet en del for noen år tilbake. Nå har jeg vært singel i noen år, men har ikke lyst inn i den dateverdenen.

En var han som hadde et flott bilde av seg i profilen hvor han var normalt slank og ganske bra trent. Han snakket om hvor aktiv han var med trening, hvor bevisst han var på kosthold osv. når vi skrev sammen. Da vi skulle møtes første gang møtte en overvektig mann med dårlig holdning og mage meg. Treningen bestod av å gå eller sykle til jobb (men ikke sykle oppoverbakkene) og han hadde vært veldig, veldig overvektig mellom bildet og daten, hadde tatt slankeoperasjon. Vi hadde avtalt å spise middag sammen, han insisterte på at han skulle betale. Tapas, han bestilte, bestilte så lite at jeg nok kunne spist alt alene uten å være spesielt mett, og han spiste langt mer enn halvparten, han var tross alt mann fikk jeg høre. Og så satt han og snakket om hvor strappmett han var etterpå, mens min mage fremdeles romlet fordi jeg var sulten. Jeg gikk rett fra daten og kjøpte meg en grillpølse på Narvesen ;)  Ble ikke noen date nr. to. Det jeg reagerte mest på var at han ikke var ærlig, at det viste seg at bildet var over 20 år gammelt, at han hadde skrytt veldig over livsstilen osv. når det ikke stemte. For meg som liker å være langt mer aktiv og sunn så ble det bare for dumt. Når jeg senere skrev til ham at jeg ikke ville møtes igjen ble han veldig sur, mente jeg ikke var ærlig med ham. Da lo jeg :D

Og dette er faktisk en av de mest normale av de merkelige datene (hadde en del normale dater også, men de er det jo ikke så mye å fortelle om).

 

Anonymkode: 44d79...40b

Skrevet

Haha, fantastisk!

Anonymkode: d9a51...eff

Skrevet

Hadde en date for maaaaange år siden som hadde vokst opp i et hus i skogen med 11 søsken og kun utedo. Han sleit i tillegg med at røykpakka stadig sklei ut av lomma på sats da han løftet vekter. Det ble med den ene daten gitt. 

Anonymkode: 54de9...5d9

Skrevet

Skulle på første date med en lege ( ikke min lege) å den første timen gikk greit. Det var ikke akkurat noe kjemi synes jeg men tenkte å likevel ha en kjekk kveld med han likevel. Etter 1.5 time ca så prøver han å ta nedi buksen min å spør om vi skal dra hjem til han :o Jeg gikk ikke sexy kledd,vi snakket kun om hverdagslige ting og hadde overhodet ikke gitt noen som helst tegn på at jeg ville ha sex. Fant på en unnskyldning for at jeg måtte hjem. Når jeg kom hjem så fikk jeg en detaljert melding om hva han ville gjøre med meg i sengen! Han ble blokkert umiddelbart!

Anonymkode: a4936...dce

Skrevet

Uff. Jeg har endel historier 🙈🤣 I " gamle dager, møtte jeg noen gutter fra internett. Ca 15 år siden. Uff. Jeg hadde det ikke så greit hjemme, så da var det fint med oppmerksomhet fra guttene da. 

En var så hyggelig og snill på tlf, da jeg satt meg inn i bilen hans var han ikke slik som på bildet han hadde sendt meg. Han var ekstremt overvektig, det er i orden det! Men ikke jug til meg . Han var også 10 år eldre enn meg. Så jeg var 17 og han 27. Han spurte når jeg måtte hjem. Jeg så 1 time. Han ville at vi skulle ta ferge over fjorden her .uaktelt. Han skulle kjøpe smykker og blomster osv. På vei hjem, slapp han meg av et stykke unna hjemmet mitt. Han tvang seg til et kyss. Da jeg kom hjem pusset jeg tenner 20 ganger på rappen og tok ikke tlf fra han .grøss.

 

Anonymkode: 0b9fc...ad7

Skrevet

Jeg datet et fyr i et par mnd, han bar egentlig ganske normal, men opphøyet og fremsnakket seg selv veldig. Jeg var 17, han var 22. Han tok meg med på en restaurant, og plutselig dukket det opp italienske menn med fioliner rundt bordet og fyren fridde til meg i full offentlighet! Folk rundt meg klappet og jublet, jeg var totalt stum med en ring på fingeren. Han fortsatte å snakke om seg selv og hvor heldig jeg var som skulle gifte meg med ham. Jeg hadde jo ikke sagt ja engang! Han skulle bli rik og mektig, jeg måtte lære meg å håndtere media, for han kom til å bli stor innen politikken, og jeg skulle bli en trofékone.

jeg sa nei takk til dessert og unnskyldte meg da vi skulle på kino etterpå, og tok bussen hjem. Svarte ikke da han ringte. Han stalka meg i jeg par mnd før det ble stille.

Anonymkode: ce912...fdc

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg datet et fyr i et par mnd, han bar egentlig ganske normal, men opphøyet og fremsnakket seg selv veldig. Jeg var 17, han var 22. Han tok meg med på en restaurant, og plutselig dukket det opp italienske menn med fioliner rundt bordet og fyren fridde til meg i full offentlighet! Folk rundt meg klappet og jublet, jeg var totalt stum med en ring på fingeren. Han fortsatte å snakke om seg selv og hvor heldig jeg var som skulle gifte meg med ham. Jeg hadde jo ikke sagt ja engang! Han skulle bli rik og mektig, jeg måtte lære meg å håndtere media, for han kom til å bli stor innen politikken, og jeg skulle bli en trofékone.

jeg sa nei takk til dessert og unnskyldte meg da vi skulle på kino etterpå, og tok bussen hjem. Svarte ikke da han ringte. Han stalka meg i jeg par mnd før det ble stille.

Anonymkode: ce912...fdc

Wow... skikkelig catch, han der!

Anonymkode: ccd46...665

Skrevet

Hadde forresten en date nr 2 som ikke ble bra heller! Vi likte hverandre veldig godt å siden jeg haddee så sjeldent barnefri så innviterte jeg han hjem til meg på date nummer to etter sønnen min var lagt seg. Når han var her så satt han med mobilen hele tiden! Hver gang han fikk en melding så bare måtte han svare selv om jeg holdt på å snakke om noe. Han var veldig oppmerksom og ga fine komplimenter når han først hadde tid til meg da,men han satt mer å svarte på meldinger enn å gi meg oppmerksomhet. Når klokken ble ett om natten så synes jeg det var litt rart at han ikke var gått ettersom siste buss var godt men tenkte at han sikkert hadde fått sjofør.Men neida! Han hadde bare gått ut ifra at han kunne sove her uten å i det hele tatt hadde spurt meg først. For hadde han spurt så hadde jeg sagt nei! Vil ikke at sønnen min skal våkne å se at en mann har overnattet her.  Men siden siste bussen hans var gått så måtte jeg nesten bare la han overnatte her.Det ble ikke flere dater med han for å si det sånn :P Han var intressert i flere dater å skjønte ikke hvorfor jeg ikke ville møte han igjen :o

Anonymkode: a4936...dce

Skrevet

Jeg var sånn halvveis sammen med en fyr engang. Men så gadd jeg ikke å bare ha sex, så jeg droppa han.Da ble plutselig broren til han jeg var forelska i interessert i meg .Uff 🙈 vi ble venner da. Men han var så på , koselig det, men han dro det altfor langt. Jeg sa jeg måtte være litt alene, da kom han hjem til barndomshjemmet mitt hvor jeg bodde, hver kveld og banka på og ropte og grein . Hang roser og brev på døra.

Jeg var alene hjemme noen uker på den tiden. En kveld banket han på akkurat da jeg gikk i gangen, så han så meg.Han ropte og rev i dørhåndtaket.  Da ropte jeg : Gå hjem! " Jeg gjemte meg i stua, ringte til mamma. Etter en halvtime la jeg på.og bare gjemte meg i et hjørne, så han ikke skulle se meg  gjennom vinduet.

Vips så sto han der ! I sokkelesten! Jeg trodde jeg skulle dø! Han hadde funnet husnøkkelen som lå ute og låst seg inn! Han gjenfortalte alt jeg hadde sagt til mamma! At jeg var redd og at jeg syns at han var helt psyko. Jeg rev nøklene ut av hånda hans, løp opp i 2.etg og låste meg inne på badet. Mens jeg løp, ropte jeg : Gå hjem! Jeg kommer ikke ut før du har dratt! Jeg kikket ut av baderomsvinduet, og så han gikk bortover veien. Da løp jeg som en gal ned og låste ytterdøra! Så ikke noe mer til han. Jeg flytta til en annen by ikke lenge etterpå. Uff. Glad jeg lever et A4 liv nå ass 🤣

 

Anonymkode: 0b9fc...ad7

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg var sånn halvveis sammen med en fyr engang. Men så gadd jeg ikke å bare ha sex, så jeg droppa han.Da ble plutselig broren til han jeg var forelska i interessert i meg .Uff 🙈 vi ble venner da. Men han var så på , koselig det, men han dro det altfor langt. Jeg sa jeg måtte være litt alene, da kom han hjem til barndomshjemmet mitt hvor jeg bodde, hver kveld og banka på og ropte og grein . Hang roser og brev på døra.

Jeg var alene hjemme noen uker på den tiden. En kveld banket han på akkurat da jeg gikk i gangen, så han så meg.Han ropte og rev i dørhåndtaket.  Da ropte jeg : Gå hjem! " Jeg gjemte meg i stua, ringte til mamma. Etter en halvtime la jeg på.og bare gjemte meg i et hjørne, så han ikke skulle se meg  gjennom vinduet.

Vips så sto han der ! I sokkelesten! Jeg trodde jeg skulle dø! Han hadde funnet husnøkkelen som lå ute og låst seg inn! Han gjenfortalte alt jeg hadde sagt til mamma! At jeg var redd og at jeg syns at han var helt psyko. Jeg rev nøklene ut av hånda hans, løp opp i 2.etg og låste meg inne på badet. Mens jeg løp, ropte jeg : Gå hjem! Jeg kommer ikke ut før du har dratt! Jeg kikket ut av baderomsvinduet, og så han gikk bortover veien. Da løp jeg som en gal ned og låste ytterdøra! Så ikke noe mer til han. Jeg flytta til en annen by ikke lenge etterpå. Uff. Glad jeg lever et A4 liv nå ass 🤣

 

Anonymkode: 0b9fc...ad7

WOW! Det var jævlig creepy :-( :-(

Anonymkode: c7cb1...8d3

Skrevet

Trodde jeg skulle på date,men han dukket opp med en kompis

Anonymkode: 68f7f...570

Skrevet

Jeg har dessverre mange, men kan begynne med 1. 

Vi møttes første gangen i fylla, klinte litt, og utvekslet deretter tlf. nummer. Jeg huska vagt hvordan han så ut, og venninna forsikra meg om at han var en vellykka utgave av Corbin Bernsen. (Ja, jeg er snart førti, og den sammenligninga er ment for dere som husker L.A law ;-) )

Meeen, min kjære venninne, som er en jævla svikefull spøkefugl, hadde bytta om på vellykka utgave og miniutgave...

Så da jeg møtte ham igjen var det en fyr som var mye kortere enn meg, og sikkert 30 kg lettere enn meg. Det var ikke kult. Men jeg holdt maska og la godviljen til, for jeg erindra at fyren var ganske morsom og sympatisk.... Men den gang ei... Vi endte opp med å kline igjen, og det var heldigvis en positiv opplevelse. Helt til han begynte å tørrjukke meg som en gal! Jeg var 18 år på den tiden og ganske sjenert så jeg klarte liksom ikke å stoppe ham. Men tilslutt måtte han (heldigvis ) på do, så da kunne jeg sette på tv'en og sette meg i en stol alene. 

Utrolig nok (herregud, så desperat jeg var som usikker 18-åring!), så avtalte vi å treffes igjen helga etterpå. Ei halvtime før han skulle komme bortover så ringte han og sa at han ble litt forsinket... Fordi han måtte innom mora og føne håret sitt... Da våkna jeg heldigvis opp, og fant på en vill unnskyldning slik at jeg skulle slippe å få besøk. Han skal ha for at han sa ifra at han ble forsinka, men grunnen hadde jeg ikke trengt, altså...

Jaja, her sitter jeg, 20 år etterpå... Og kan le like mye av det nå som jeg gjorde da 😄😄

Skrevet

Han skrev på nettet at han digga 50-talls stilen og kjørte MC, dukka opp i skitne arbeidsklær og gamle slitne joggesko - på en firhjuling. Ville ha meg med til foreldrene på kaffe første kvelden, mamma lagde såå gode vafler. Ehh nei takk, fikk plutselig en hjemmeeksamen å levere der gitt.

Anonymkode: abea8...7c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...