Anonym bruker Skrevet 14. september 2017 #1 Skrevet 14. september 2017 Hun kommer hjem nesten hver dag uten og nesten ha hverken spist eller drukket. Hun sier selv det er fordi de ser på film når de spiser og at hun da glemmer å spise å drikke. Og det kan jeg nok tenke meg, for hun er helt lik hjemme. Hvorfor i alle dager skal de se på film mens de spiser? Det har jeg ikke vært borti før faktisk. Anonymkode: f1a6b...297
Anonym bruker Skrevet 14. september 2017 #2 Skrevet 14. september 2017 Her hører den ene datteren min på lydbok mens de spiser, den andre datteren min ser på supernytt mens de spiser. Tror det er for å holde ungene i ro, de spiser ikke noe særlig når det er 25 unger i fri flyt rundt i klasserommet heller Men her holder læreren øye med dem da, så om han/hun ser at noen ikke spiser går han bort og pirker de litt på armen for å minne de på å spise. Anonymkode: 18021...0db
Anonym bruker Skrevet 14. september 2017 #3 Skrevet 14. september 2017 Hos oss leser læreren høyt fire dager i uka, den femte dagen ser de på lesekorpset eller lignende. Jeg husker vi og ble lest for da jeg var liten (for 35 år siden😜). Anonymkode: 3680a...8d7
Anonym bruker Skrevet 14. september 2017 #4 Skrevet 14. september 2017 Tror nok lesing hadde fungert bedre. Har nå sendt en mld til lærer så hun er klar over det i allefall. Har ei i 6. klasse og en på u. skolen i tillegg, og ingen av de har sett på film mens de spiser noen gang. Så syns det var litt rart. Hi Anonymkode: f1a6b...297
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå