Gå til innhold

Ny nakenvideo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjære vene! Den dama trenger terapi 😭

Anonymkode: cfd50...47d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på hva intensjonen er?

Hun pleier jo ha en plan bak det hun gjør, men dette virker veldig "betuttet fjortis" som ikke tålte kritikken hun fikk for det første bildet....

Hun sier det er mobbing og latterliggjøring bare fordi hun er kvinne, for om en mann hadde pusset opp i bar overkropp ville ingen reagert. Vel, det er jo litt forskjell på en mann i bar overkropp og en kvinne i bar overkropp da, det har noe med kultur og normal skikk og bruk å gjøre. Vi kvinner går ikke rundt med puppende dinglende ;)

Anonymkode: 36da1...d5e

Skrevet

Hun er jo meget spesiell 🤔😣

Anonymkode: 30fc2...390

Skrevet

Det er jo Jan som VIL at hun skal vise de frem! Hun holder jo på de og forsøker å unngå kameraet. Stakkars jente, dette lyser desperasjon. 

Anonymkode: 69b60...1df

Skrevet

Hjelpes, stakkars jente. 

Anonymkode: 9131e...70d

Skrevet

Herregud! Burde ikke slike folk beskyttes mot seg selv?? Og denne dama er mor?????

Anonymkode: a8dc1...ad8

Skrevet

Hvem er det? 

Anonymkode: 20607...328

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo Jan som VIL at hun skal vise de frem! Hun holder jo på de og forsøker å unngå kameraet. Stakkars jente, dette lyser desperasjon. 

Forsøker å unngå kamera ? Unnskyld meg men da har du sett på feil video 🙄

Anonymkode: 2d2c1...aa4

Skrevet

Pokker og, nå fikk dere meg til å inn å glo. Men herregud for en pinlig video, jeg klarte nesten ikke å se. Men hvorfor har hun så veldig røde pupiller når ikke han har det? Tror ikke jeg har sett sånne pupiller på video før, bare på bilder.

Anonymkode: bc828...1f3

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Forsøker å unngå kamera ? Unnskyld meg men da har du sett på feil video 🙄

Anonymkode: 2d2c1...aa4

Dårlig forklart. Mener at det er han som er mest ivrig på å vise alt, mens hun dekker til. Når de står/sitter på gulvet vrir hun seg jo vekk 

Skrevet

Oi...

Ikke vært inne på bloggen på lange tider, men ble nysgjerrig nå. 
Håper ikke hun føler seg presset til å legge noe av dette ut. Synes dette begynner å bli ganske trist. 

Hun er nok ei flott jente som står på og gjør det hun kan for at barna skal ha det bra. Jeg håper inderlig hun har det bra selv også, det fortjener hun. 

Synes hun får ekstremt mye pepper, jeg personlig hadde møtt veggen for lange tider siden om jeg hadde måttet stå i like mye motgang som henne. Noen vil nok si at hun velger det selv, men jeg synes det blir feil å si. Vi er blitt ett samfunn som sprer eder og galle om alt og alle som gjør noe annet enn det vi selv er vant til, og det skjemmes jeg over. Vi er blitt ett lite imøtekommende og uhyggelig samfunn. Ting er ikke slik dem en gang var. Og det har vi faktisk kun oss selv å takke for! VI er dem som lærer våre etterkommere å mobbe. Er det slik vi vil ha det?????

Jeg vil ikke si at jeg forsvarer det Anna gjør. Alle må stå for egne valg og handlinger. 

Det jeg vil frem til er at det dere/vi skriver, kan det tenkes at barna hennes leser en dag. VI lærer andre at det er helt ok å skrive dritt om andre på nett. Tenk det. Og alle klager på mye mobbing? ER DET RART?

Anonymkode: cead4...eb6

Skrevet

sjalu er dere... hun har en flott kropp etter 3 barn,. dette er kun sjalusi ingenting annet

Anonymkode: 1da13...89d

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

sjalu er dere... hun har en flott kropp etter 3 barn,. dette er kun sjalusi ingenting annet

Ja jøss, dama er dritfin!! Og sånne pupper kunne jeg fått og om jeg tok silikon sånn som hun har gjort. Men! Uansett hvor fin kropp jeg hadde hatt ville jeg aldri eksponert den sånn!!! Datteren min er flau nok om jeg danser litt foran vennene hennes. Hun hadde dødd av skam om jeg gjorde sånt 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor er det sjalusi?

Skrevet

bare barnslig og snakke dritt om andre... er dere ikke voksene? dere er mye verre enn anna

Skrevet

Hvem snakker dere om?🙈

Anonymkode: ce5df...c53

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvem snakker dere om?🙈

Anonymkode: ce5df...c53

mammatilmichelle

Skrevet

Hvor ligger videoen?

Anonymkode: 8473b...5a2

Skrevet

Jeg gikk inn på bloggen nå, for første gang. Jeg syns den var vanskelig å lese! Rare setninger.

Anonymkode: d5d92...e4f

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor ligger videoen?

Anonymkode: 8473b...5a2

Jeg tror den er slettet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...