Gå til innhold

Blødning noen måneder etter graviditet please hjelp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fødte for snart fem måneder siden. For ca to uker siden hadde jeg mensen, første mensen etter graviditet. Så blødd jeg for en uke siden og nå igjen! Hva er dette for noe??? Er det vanlig med slike uregelmessige mellomblødninger eller er det noe jeg burde bekymret meg for. Bestilt time hos gyn for celleprøve og omsetting av spiral men det er så lenge til! Er så redd for livmorhalskreft 😫

Anonymkode: 1e939...308

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det friskt blod hver gang?

Har du følgt anbefalingen om sjekk med celleprøver frem til nå? Hvis ja. Så er det ganske så veldig sikkert at det ikke er kreft. 

Anonymkode: 14927...b9e

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Er det friskt blod hver gang?

Har du følgt anbefalingen om sjekk med celleprøver frem til nå? Hvis ja. Så er det ganske så veldig sikkert at det ikke er kreft. 

Jeg trodde det ble tatt sist av meg men nå som jeg ringte og spurte sa de at det ikke ble tatt. Er vel tre år siden sist. Da fant de noe og jeg ble henvist til biopsi den var negativ og saken ble "henlagt". Men nå er jeg jo livredd for om at det var noe de bare ikke så det... leste jo om så mange hvor testene kom ut feil på

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg trodde det ble tatt sist av meg men nå som jeg ringte og spurte sa de at det ikke ble tatt. Er vel tre år siden sist. Da fant de noe og jeg ble henvist til biopsi den var negativ og saken ble "henlagt". Men nå er jeg jo livredd for om at det var noe de bare ikke så det... leste jo om så mange hvor testene kom ut feil på

Det er forferdelig å være redd.

Men ikke bekymre deg. Det er mest sannsynlig kroppen som tuller seg etter graviditeten .  Fødte selv for 5 mnd siden og hadde masse forskjellige blødninger. Men har stort sett visst hvorfor pga har brukt ladycomp. 

Jeg har også hatt celleforandringer i svangerskapet. Men er gått tilbake nå etter fødselen.

Lykke til 😚

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...