Anonym bruker Skrevet 14. september 2017 #1 Skrevet 14. september 2017 Hva man avtaler med sin psykolog, eller ikke avtaler, har NAV noe med det å gjøre? Hvis man i tillegg har et annet opplegg (en annen aktivitet) enn psykolog? Litt vanskelig å skrive om det uten å si for mye Anonymkode: ade65...0a1
Anonym bruker Skrevet 14. september 2017 #2 Skrevet 14. september 2017 Nav har noe med alt du gjør når du går på aap. Men de legger seg ikke hva slags behandling f.eks psykologen anbefaler. Om psykologen anbefaler deg å gå turer i skogen for å få frisk luft og bevege kroppen sier ikke nav at du ikke kan gjøre det. Men om du er i praksis og psykologen sier du bør gå en tur hver dag, så kan du ikke bare droppe praksisen og gå tur isteden uten å ha avklart det med nav, Anonymkode: 50698...c95
Anonym bruker Skrevet 14. september 2017 #3 Skrevet 14. september 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Nav har noe med alt du gjør når du går på aap. Men de legger seg ikke hva slags behandling f.eks psykologen anbefaler. Om psykologen anbefaler deg å gå turer i skogen for å få frisk luft og bevege kroppen sier ikke nav at du ikke kan gjøre det. Men om du er i praksis og psykologen sier du bør gå en tur hver dag, så kan du ikke bare droppe praksisen og gå tur isteden uten å ha avklart det med nav, Anonymkode: 50698...c95 Ikke det jeg mener, heller. Men har fått en stor oppgave, i samarbeid med gruppen og NAV, som betyr at jeg må prioritere det over psykologbehandling. Lurer på om jeg skal si det til NAV eller om det er mellom meg og psykologen. Min behandling hos psykolog har ingenting med NAV å gjøre, egentlig, det er noe jeg "unnet meg" på eget initiativ. Anonymkode: ade65...0a1
Anonym bruker Skrevet 15. september 2017 #4 Skrevet 15. september 2017 Hvis det du gjør avviker fra den bestemte aktivitetsplanen din må du gi beskjed ja. Alle endringer i fht den skal meldes. Anonymkode: 6f4a1...a32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå