Gå til innhold

2 for 1 på skoringen.no i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig greit med to par viking vintersko for 949. 😊

Anonymkode: cc8fd...340

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt, to par for 1099 her. Tok sin tid da i nettbutikken.

Anonymkode: 713dd...7b4

Skrevet

Jeg syns det var lite utvalg. Jeg måtte fa kjøpt 2 par av samme vintersko til 6 åringen. Det holder vel med 1 par?

Anonymkode: db153...26d

Skrevet

Jeg synes også utvalget er dårlig, og synd de ikke har noe mer for de litt større barna.

Mine barn er 8 og 10 år nå, og jeg har alltid benyttet meg av dette tilbudet, men nå har de hatt viking gore-tex vintersko med borrelåser siden de begynte i barnehagen og kunne tenke seg noe som var litt mer "voksent" i utseende. Men ikke mye å velge i da gitt.

Anonymkode: 8ddb4...168

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg syns det var lite utvalg. Jeg måtte fa kjøpt 2 par av samme vintersko til 6 åringen. Det holder vel med 1 par?

Anonymkode: db153...26d

Jeg har tvillinger og da er det veldig greit. 😊

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes også utvalget er dårlig, og synd de ikke har noe mer for de litt større barna.

Mine barn er 8 og 10 år nå, og jeg har alltid benyttet meg av dette tilbudet, men nå har de hatt viking gore-tex vintersko med borrelåser siden de begynte i barnehagen og kunne tenke seg noe som var litt mer "voksent" i utseende. Men ikke mye å velge i da gitt.

Enig! Fikk ikke kjøpt noe til åtteåringen. Han er ferdig med borrelås😊

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Enig! Fikk ikke kjøpt noe til åtteåringen. Han er ferdig med borrelås😊

https://www.eurosko.com/no/products/okaki/okaki-0033/?itemId=84476006

Disse var fine da, og passer utmerket her på sørlandet som det er veldig kort sesong med snø. De få ukene i året det faktisk er snøføre kan de bruke en rimeligere høy vintersko fra Obs! eller noe.

I fjor brukte 10-åringen min denne type sko hele vinteren, hadde et par cherrox hun brukte når hun var ute og lekte i snøen, for kaldt er det sjelden her.

Skrevet

Hjelpes for en surmuling 😳

Anonymkode: 6d5c8...5c7

Skrevet

Vintersko i boks her også.

Syns det er et fantastisk tilbud. Man kan ikke klage på dårlig utvalg når man faktisk får Vikingsko til halv pris i starten av sesongen.

Eurosko hadde 30% på alle barnesko så der kjøpte jeg Dock Boots.

Anonymkode: c04d2...0a9

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hjelpes for en surmuling 😳

Anonymkode: 6d5c8...5c7

Enig. Her får man et fantastisk tilbud, også klages det over dårlig utvalg! Helt utrolig

Anonymkode: c04d2...0a9

Skrevet

Har nettopp vært og handlet Viking gore-tex til begge mine ( på 5 og 9), og er strålende fornøyd med det:)

Anonymkode: 647f3...1ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...