Gå til innhold

Er sykepleier, ny utdanning?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sykepleier men klarer ikke helt å trives i jobben. Jobben er krevende, og jeg føler meg ikke flink nok. Jeg er begynnelsen av 40-årene og lurer på å begynne på nytt studie neste høst. 

Kan hende jeg vil savne sykepleie yrke også, mye fint med det. Men hovedproblemet mitt er at det er så dårlig bemannet og jeg er redd det aldri vil bli bedre.

Jeg har prøvd barnehage jobb, mye utfordringer der også. Dagen er veldig hektisk. 

Aner ikke helt hva jeg skal søke. Syns alle jobber virker så slitsomme og krevende. Jeg sliter litt med helsen og kan ikke ha for tung fysisk jobb. Når jeg tar hensyn til det holder jeg meg frisk større deler av året. Jeg går på jobb med redusert form, men for å klare det over tid må jobben ikke være før tung. Kontor og lett arbeid er fint. 

Anonymkode: e7bdb...bf9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tenkt litt på sosionom. Er det en ok jobb?

Anonymkode: e7bdb...bf9

Skrevet (endret)

Helsesøster? Bedre å ta videreutdanning enn å starte helt på nytt kanskje. Det finnes utrolig mange videreutdanninger man kan ta. Psykiatrisk helsearbeider for eksempel. 

Endret av Nr4snart
Skrevet

Du kan jo videreutdanne deg? Psykiatrisk sykepleier f.eks, og finne en dagstilling. Jobbe i ruspsykiatri? Jeg gjør det og kan ikke si noen her sliter seg ut fysisk hvertfall

Anonymkode: 7299a...8d8

Skrevet

Videreutdanning, uten tvil. 

Les deg opp om de ulike videreutdanningene og finn noe som kan passe for dine interesser samt helse. 

Lykke til! :)

Anonymkode: 6e031...204

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...