Gå til innhold

Tvetydig mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har to barn sammen, og jeg vil gjerne ha et barn til. Han sier han er ferdig, det holder med de to vi har, og han har nevnt flere ganger at han skal sterilisere seg. Jeg har vært, og er fortsatt innimellom, lei meg for at han er så bestemt på at han ikke vil ha fler, men har ikke tenkt til å nekte han om det er det han ønsker, det er jo hans kropp.

For noen dager siden ryddet vi på loftet og jeg plukket frem masse babyting som jeg mente vi kunne kvitte oss med, ingen vits å ta vare på babybilsetet f.eks. for det vil jo ikke våre barn kunne bruke til sine barn uansett. Han ville gjerne beholde tingene en stund til, og da jeg forklarte at det bare tar plass og er ingen vits i å beholde når vi allikevel ikke skal ha fler barn, smilte han og sa at vi kan vel beholde de en stund til, man vet jo aldri... Jeg kjente et lite stikk av håp, men sa ingenting på det. I dag så vi tilfeldigvis et program om graviditet og barn, og vi begynte å snakke litt om temaet da det kom frem at han var glad han bare hadde to barn og ikke skulle ha fler, og nevnte igjen at han skulle sterilisere seg.... Kjenner jeg blir så forvirret og frustrert!

Anonymkode: 02f33...fc9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja sånt er plagsomt..... spør han, vil du eller vil du ikke ha flere barn? Enkelt og greit

Anonymkode: 53e12...147

Skrevet

Jeez, du er jo akkurat like tvetydig du, ser du ikke det?

Han tror du ikke vil ha flere.

Anonymkode: 57684...aeb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...