Anonym bruker Skrevet 13. september 2017 #1 Skrevet 13. september 2017 Min datter blir 8 år i år. Jeg har helt siden hun var 3-4 år gammel lagt merke til at det er ett søkk under begge brystvortene hennes, Men mer merkbar på den høyre siden enn den venstre. Når hun ligger på rygg med armene over hodet, kan man faktisk se at det er ett søkk der. Nå.har jeg bare én datter, så kan ikke sammenligne med noen. Er dette normal? Anonymkode: ce4e9...1c5
Anonym bruker Skrevet 13. september 2017 #2 Skrevet 13. september 2017 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Min datter blir 8 år i år. Jeg har helt siden hun var 3-4 år gammel lagt merke til at det er ett søkk under begge brystvortene hennes, Men mer merkbar på den høyre siden enn den venstre. Når hun ligger på rygg med armene over hodet, kan man faktisk se at det er ett søkk der. Nå.har jeg bare én datter, så kan ikke sammenligne med noen. Er dette normal? Anonymkode: ce4e9...1c5 Ja, tror det. Min datter har det samme. Anonymkode: ecb72...df0
Anonym bruker Skrevet 13. september 2017 #3 Skrevet 13. september 2017 Ja, det vil jeg tro. Jobber i bhg og har sett mange barn med "søkk" . Anonymkode: f5ccb...b0a
Anonym bruker Skrevet 13. september 2017 #4 Skrevet 13. september 2017 Helt normalt '! Anonymkode: 6057d...27e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå