Gå til innhold

Må bare skryte litt av jenta mi!:)(det er vel lov det:))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på samtale i dag tidlig og det viser seg at min andreklassing er den beste til å lese av alle på trinnet (nesten 80 elever). Da blir man jo stolt og glad for at leselysten bare fortsetter (hun elsker å lese). Gjorde leseleksen og den er på tre sider, med en del skrift, 6 vers/dikt og etter hun hadde lest de så ga hun meg boken og leste alt helt riktig uten å se på teksten. Moro med fremgang og stolte barn :) (jeg har ikke sagt til henne at hun er den flinkeste til å lese, men at læreren syns at hun er veldig flink) 

Anonymkode: d0269...838

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle dette virkelig være av interesse for noen andre enn deg? At du har et barn som er flink til å lese? Hurra! Hwhshsh

Anonymkode: 7868a...a99

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skulle dette virkelig være av interesse for noen andre enn deg? At du har et barn som er flink til å lese? Hurra! Hwhshsh

Unødvendig. Selvsagt har mor grunn til å være stolt, og for å svare det på spørsmålet ditt: ja, det var interessant for meg og. Ta med deg meggeholdningen din et annet sted.

Så gøy at hun er flink til å lese HI!

Anonymkode: 79faa...fa3

Skrevet

Så bra😃 Da hadde jeg vært stolt også☺️ Flink jente du har😊

Anonymkode: f81a1...c88

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Unødvendig. Selvsagt har mor grunn til å være stolt, og for å svare det på spørsmålet ditt: ja, det var interessant for meg og. Ta med deg meggeholdningen din et annet sted.

Så gøy at hun er flink til å lese HI!

Akkurat! Flink til å lese, så utrolig spennende! 

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Akkurat! Flink til å lese, så utrolig spennende! 

Du virker som en veldig ... hyggelig person. Få deg en god natt søvn så kollegene dine har en smule sjanse for å ha en nogenlunde god dag i morgen :) 

Skrevet

Så bra! Man har selvsagt lov til å være stolt av barna sine, uavhengig av hva de presterer:)

Selv har jeg en av hver; en 9 åring som leser med "lynets hastighet" og raser gjennom mursteinsbøker. Og en 11-åring som synes lesing er litt vanskelig og bruker tid på å komme seg gjennom stoff.

Synes kanskje det er litt rart at læreren rangerer barna og uttaler hvem som er best. Det viktigste på en foreldresamtale er å fortelle hvordan den enkelte barn presterer og hvordan man ligger an i forhold til pensum og nasjonale måt. Ikke hvordan barnet ligger an i forhold til andre barn.

Anonymkode: f213e...b72

Skrevet

❤️ Så hyggelig . 

Vær stolt av datteren din. 

I en hektisk hverdag med mye stress og press er det ikke alltid så lett å  se de små tingene . 

Anonymkode: c3446...721

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Du virker som en veldig ... hyggelig person. Få deg en god natt søvn så kollegene dine har en smule sjanse for å ha en nogenlunde god dag i morgen :) 

Støttes.

Anonymkode: e5efd...fd2

Skrevet

ehh pinlig og skryte av barnet sitt ass

Anonymkode: e96c9...fda

Skrevet

Så flink jente du har😊 Har også en veeeldig flink 2.klassing å er innmari stolt av han💙 Men var alt dette du ramset opp lekser? Hørtes veldig mye ut😅

Anonymkode: 9ec6c...0eb

Skrevet
På ‎13‎.‎09‎.‎2017 den 22.11, Anonym bruker skrev:

Var på samtale i dag tidlig og det viser seg at min andreklassing er den beste til å lese av alle på trinnet (nesten 80 elever). Da blir man jo stolt og glad for at leselysten bare fortsetter (hun elsker å lese). Gjorde leseleksen og den er på tre sider, med en del skrift, 6 vers/dikt og etter hun hadde lest de så ga hun meg boken og leste alt helt riktig uten å se på teksten. Moro med fremgang og stolte barn :) (jeg har ikke sagt til henne at hun er den flinkeste til å lese, men at læreren syns at hun er veldig flink) 

Kjempebra :)  greit å kunne skryte her.

Anonymkode: 5eb11...d25

Skrevet

Det er jo fantastisk! 😃 Så flink jente du har 😃

Anonymkode: 0cb19...d73

Skrevet

Så flott for deg og datteren din.  Det er da helt normalt at foreldre blir stolte og glade når barna deres utmerker seg positivt.   

Min datter har dessverre dysleksi og sliter med lesing.  Det er trist for henne og trist for en akademiker-mamma som elsker å lese.  Heldigvis har hun andre gode kvaliteter som JEG skryter av :-) 

Anonymkode: 0d31f...58f

Skrevet

Min datter hadde alt rett på alle nasjonale prøver. Såklart jeg var stolt. Må jo være lov å være stolt av ungene sine. 

Anonymkode: 50263...bbf

Skrevet

Min søster var og slik! Alle trodde hun var veldig flink å lese. Læreren leste gjennom leksa på skolen og søsteren min husket ordrett hva som stod og "leste" helt rett hjemme. 

Problemet var at hun ikke kunne lese ukjent tekst. 

Du sier jenta di husker alt ordrett og kunne teksten uten å lese den. Har du sjekket om hun er like flink å lese en ukjent tekst som ikke er gått igjennom av læreren på skolen?

Anonymkode: 84fed...727

Skrevet

Arv og miljø. Noe må være på plass. Jeg hadde vært stolt selv. 

Anonymkode: beee0...21b

Skrevet
På 13. september 2017 den 22.11, Anonym bruker skrev:

Det er lov å skryte over barna sine :-)

Anonymkode: 202e3...724

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...