Gå til innhold

Foreldrekasse i barnehagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjør dere det med foreldrekasse i barnehagen? Er det noen i FAU som har en konto, kan man bruke Vipps, har man et skrin med kontanter?

Anonymkode: 4866c...d9e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I bhgen jeg jobber har FAU konto det betales inn til, en turkasse. Frivillig selvsagt men om ingen/ få betaler blir det få utflukter annet enn på beina i løpet av året. 

Bhgen barna går i har ingen kasse/ konto men vi blir bedt om å betale engangsbeløp ved turer til kino el. 

Anonymkode: 067e4...5b1

Skrevet
46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan gjør dere det med foreldrekasse i barnehagen? Er det noen i FAU som har en konto, kan man bruke Vipps, har man et skrin med kontanter?

Hva skal pengene fra foreldrekasse brukes til?

Anonymkode: d310b...f46

Skrevet

Der mine barn gikk så hadde SU en konto sim vi betalte inn på og pengene gikk til en oppmerksomhet til de ansatte til jul og sommer. 

Skrevet

Oi, er dette vanlig? Har alle det? Har ikke hørt noe om dette i går bhg. Håper ikke jeg har gått glipp av noe viktig info 

Anonymkode: 95109...45d

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Oi, er dette vanlig? Har alle det? Har ikke hørt noe om dette i går bhg. Håper ikke jeg har gått glipp av noe viktig info 

Nei det er ikke vanlig og det er ikke lov til å be om turpenger.

Så mange bhg som er blitt klaget inn til kommunene.

Anonymkode: 69f3f...229

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hadde ikke noe sånt i vår bhg. Ett år ble det samlet inn 30 kr per barn til en oppmerksomhet til de ansatte bare. Året etter brukte de heller inntekter fra kakesalg på sommeravslutningen, så ingenting ble samlet inn.

Anonymkode: ef89a...e2b

Skrevet

Vi har blitt fortalt at det er til turer, is, solkrem o.l.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...